Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Pomysł na przygodę/kampanię

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Martwe Ziemie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do³±czy³: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys³any: Pia Paz 06, 2006 19:14    Temat postu: PomysÅ‚ na przygodÄ™/kampaniÄ™ Odpowiedz z cytatem

Mam prośbę do użytkowników forum. Otóż w związku z przeniesieniem się miejsca akcji z Talabeklandu do Sylvanii, proszę Was o pisanie pomysłów na kampanie, wątków do przygód, różnych zadań i tym podobnych Smile

Jeszcze nigdy nie prowadziłem kampanii w tej mrocznej krainie, dlatego nie wiem za bardzo jakie niespodzianki zgotować graczom Smile Narazie wstępem do przygody ma być atak gnilców na statek, którym BG przepływają do Sylvanii.

Czekam na pomysły Smile
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Erallion
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 01 Paz 2006
Posty: 68

PostWys³any: Nie Paz 08, 2006 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spróbuj może wykorzystać naiwność graczy Twisted Evil np. nie przesadzaj na początku z tymi atakami ale powoli i cierpliwie osłabiaj ich , opisz mrocznośc tej krainy , obudź w graczach ciągły niepokoj , wykorzystaj mało liczebne wioski np że mieszkańcy nie ufaja obcym a po zmroku nikt nie chce ich wpuscic do domu czy gospody Wink kiedy gracze beda juz wycienczeni i glodni przypusc jakis atak np gnilcow ktory w ich mniemaniu okaze sie nie do odparcia. Nastepnie uzyj np tajemniczego wybawcy ktorym okaze sie potezny wampir oczywiscie nie mow im tego powiedz ze zrobil na nich pozytywne wrazenie:) Very Happy gracze zaewpne beda zmeczeni i wdzieczni wiec zaprosi ich do swego zamku Smile ale bedzie mial co do nich swoj mroczny plan ( tutaj moze byc kilka pomyslow np bedzie chcial ich wykorzystac do jakiegos rytulalu ) a kiedy Ci poczuja sie juz lepiej i beda chciali sie wydostac zamek okaze sie jednym wielkim labiryntem Smile proba wydostania sie i pouljacy na nich wampir wszechobecne zagrozenie moze byc ciekawa przygoda Smile ...oczywiscie to co tutaj podalem to tylko ogolniki mozna wprowadzic wiele postaci pobocznych dobrych i zlych (moze jakas piekna wampirzyca w ktorej zadurzy sie jeden z bohaterow ) a takze wiele watkow pobocznych Smile Pozdrawiam
_________________
Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do³±czy³: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys³any: Pon Paz 09, 2006 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z zamkiem nie wypali, gracze wiedzÄ… co jest w zamkach Razz

Z opisywaniem krainy... Hmm... Gracze mi po sesji mówili, że było zajefajnie Smile Ciągle ich czymś niepokoiłem... A to, że jeden gracz coś widział między drzewami a drugiemu się wydaje, że pierwszy ma coś na mózgu Smile Jeszcze ten atak gnilców... Mimo, że gnilce są cienkie, gracze się wystraszyli. Zwłaszcza drużynowy paker - krasnolud Smile

Tylko zastanawiam się jak to zrobić z tymi wioskami po zmroku... Przecież gracze rozwalą karczmę jak ich nikt nie będzie chciał wpuścić Smile A ludzie w Sylvanii przecież słabi... Skąd oni w ogóle biorą żywność i wodę? A może się mylę... Może w wioskach są wciąż zdolni do walki ludzie...
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Erallion
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 01 Paz 2006
Posty: 68

PostWys³any: Pon Paz 09, 2006 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe no chyba nie rozwalą komuś chałupy Laughing niech maja troche serca , niech postawia sie na miejscu tych ludzi i pomieszkaja tam ze 2 miesiace to masz gwarant ze twoj gracz kransal paker szybko spakuje walizki i zrozumie co znaczy zycie tam Very Happy ....a co do słabości mieszkańców to hmm powiem tak wydaje mi sie ze podzial jest jak wszedzie Smile tzn na slabszych i na osilkow ...zalezy jak na to spojrzec sam wykreuj ten obraz nie sugeruj sie zbytnio ...jesli chcesz walecznych miszkancow zrob silnych i zwartych do obrony mimo ze na wsio wypadek zamykaja po zmroku sie na klucz a jesli zahukanych zrob zahukanych Smile ...aha i pamietaj ze poborcy podatkowi kreca sie tam z liczna swita a i Rycerze Proby sie zdarzaja w dosc duzej grupie Smile to jakby faktycznie chcieli forsowac karczme..a ze rycezre dobrzy pewnie pomoga mieszkancom i dym gotowy Very Happy mozliwosci jest od groma Smile
_________________
Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
patrycjaolaw



Do³±czy³: 30 Sie 2016
Posty: 4

PostWys³any: Wto Sie 30, 2016 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam pomysł jak dzisiaj z grą Pokemony
_________________
Zobacz kamery Warszawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Odwied¼ stronê autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Martwe Ziemie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group