Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Rady dla swieżych MG
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dante_delire
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 23 Kwi 2006
Posty: 75

PostWys³any: Nie Kwi 23, 2006 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam banite, który mimo że na pierwszej profce, to i tak się go inni boją(nawet dużo lepsi). On jest dowodem na to że w warhu nie liczą się staty. On ma taki charakter. narazie za niego jest 8zk nagrody, ale stara się zrobić jak najwięcej by nagrode zwiększyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Urdhgag
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 02 Lip 2005
Posty: 110
Sk±d: Festung Breslau

PostWys³any: Sob Maj 20, 2006 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

UUUUU!!!! TO mogę mu sporo poradzić - bo sam do niedawna grałem banitą:

1. Morduj ile wlezie - dla zabawy, rozrywki, pieniędzy (ale nie: wchodzę i zabijam, to musi mieć jakiś powód - ja zawsze zachowywałem się obcesowo i szukałem zaczepki)

2. Rabuj, gwałć i podpalaj - dokonuj jak najbardziej spektakularnych przestępstw (dzięki tamu nie ważne stanie się czego dokonałeś, a jak tego dokonałeś)

3. Pomagaj chłopom - mój błąd za który srogo zapłaciłem - nie miałem się gdzie schować.

4. Mierz wysoko - niech twoimi celami będą najważniejsze osobistości (Lud się ciesz jak możnych spotyka kara za "niesprawiedliwości".)

5. Stwórz sobie wizerunek obrońcy ludu - raz uwolniłem więźniów (razem ze samym sobą) przy pomocy elfa i łyżeczki - tj. elf tak schudł, że go przecisnąłem butem praz kraty - on je otworzył. Zaczaiłem się na strażnika - zabiłem go łyżeczką (celuj w oko) dalej poszło prosto.

6. Miej własny styl - ja sobie zrobiłem tatuaż na środku głowy (taki czerwony pas biegnący od kręgosłupa po czoło - stąd przydomek czerwonogłowy)

7. Walcz tylko na własnych zasadach - jeżeli nie możesz to uciekaj!

Te powyższe rady jakimi się sugerowałem doprowadziły do tego, że za moją głowę można było kupić jedną trzecią dworu (tj. 10 000 zk) Twisted Evil
_________________
#Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy

"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Dante_delire
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 23 Kwi 2006
Posty: 75

PostWys³any: Sob Maj 20, 2006 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój banita strzela z łuku, więc jeśli chodzi o zasady walki to są dość jasne. W plecy, do bezbronnego itp. Ale powód musze mieć zawsze, byle jaki ale być musi. Jest z niego kawał ch** ale nie jest aż taki bezduszny:P Nie zostawi umierającego, chyba że sam go tak urządziłVery Happy W każdym razie dzięki za rady, napewno skorzystam Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
ANKS



Do³±czy³: 11 Lip 2006
Posty: 3

PostWys³any: Wto Lip 11, 2006 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kto mi poradzi co zrobić z BG, który dobił sobie 8 siły, 8 wytrzymałości, szpanuje na okrągło, zabija bez powodu i myśli, że jest niezniszczalny i fajny. Tymczasem zrujnował mi z 10 sesji zabijając kluczowe postaci (OMG). Ale tak bez pogrążania go czy strasznego osłabiania, pomiatania itp. (obrazi sie nie będzie chciał grać...) Proszę o pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Anubis
Chorąży
Chorąży


Do³±czy³: 23 Mar 2006
Posty: 723

PostWys³any: Wto Lip 11, 2006 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Heh tacy gracze są najgorsi.... Evil or Very Mad Pamietaj jednak że obojętne jak jest silny zawsze znajdzie sie silniejszy od niego. Jedynym sposobem na utemperowanie go (a przynajmniej tak mi sie wydaje) jest zabicie tej postaci - to mu uzmysłowi że jednak nie jest nieśmiertelny.

Najprostrzym wyborem byłby smok - obojętne jaką ma broń nie przebije skóry ognistego jaszczura. No chyba że ma jakiś starożytny artefakt o olbrzymiej sile ale wątpie... Smok natomiast nie powinien mieć najmniejszych problemów z zabiciem go.

Jeśli jednak NAPRAWDE cie wkurzył to możesz mu załatwić spotkanie z takimi NPC'ami jak Drachenfels czy Nagash - jeśli taką postać zaatakuje to życze mu powodzenia.... Laughing
_________________
Lily et Pique: Orderic du Limont
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Wto Lip 11, 2006 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pokaż mu że banda goblińskich łuczników go zabije:) Do tego kilka goblinów z mieczami dla zabawy tak razem z 10 wystarczy. Jeden dwa ciosy krytyczne , z tyłu lub z zaskoczenia i papa. Goblinki górą
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
ANKS



Do³±czy³: 11 Lip 2006
Posty: 3

PostWys³any: Sro Lip 12, 2006 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko on ma 8wt + pelna plytowka + tarcza migdałowa :]. Ale dzięki za radę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Barti



Do³±czy³: 12 Lip 2006
Posty: 1

PostWys³any: Sro Lip 12, 2006 21:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ejj mam forum ktore sie rozkreca chcialbym stworzyc jakis turniej w warhammera 40k dawn of war lub winter assault prosze ropatrzcie to http://www.warhammer40kwa.fora.pl/index.php?sid=1abd0ab85fc065543519551793f81c7b
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
kain
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWys³any: Sro Lip 12, 2006 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Człowieku on może mieć i sto wytrzymalości strzał w glowe od pijanego lucznika alaa goblin, jak Black mówil i masz klopot z
głowy
nIECH GO OKRADNĄ JAK będzie spał...koniec z bronią , plytówka i czym tam ma.niech sie uwali w trupa i pójdzie spaćRazz
Sprowokuj go żeby zrobił coś jakiejś staruszce np:potrącił na ulicy i zjebal ją za to. Ona okazuje się wiedzmą i klątwa gotowa :pech + coś tam jeszcze. Ujemne modytyfikatory<lol>
albo z nim pogadaj ze ci jebie sesje, ja wyjebałem dwóch graczy za coś takiego......
a poza tym wpierdol może dostać od czegoklwiek....niech mrówka jaja mu odgryzie nauczy sie!!
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain

Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do³±czy³: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys³any: Czw Lip 13, 2006 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest bardzo prosty sposób na pozbycie się tego delikwenta... Utop go. Nie będzie w stanie pływać w pełnej płytowej zbroi. Ściągnie go na dno...
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
dunoon
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 09 Mar 2006
Posty: 39

PostWys³any: Czw Lip 27, 2006 17:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja chciałbym dodać kolejną radę dla początkujących MG - zawsze trzeba się wystrzegać traktowania graczy jak półgłówków z niedorozwojem - nie można im wszystiego od razu podawać jak na tacy! Czasem taki początkujący Mistrz pisze taką przygodę - gracze dostają zlecenie od kogoś. Idą do wyznaczonego miejsca. Tam okazuje się, że nic nie ma ale za to w innym miejscu jest to, czego szukają. Bohaaaterowie nie mogą dostawać drogowskazów na każddym skrzyżowaniu. Raczej trzeba im co jakiś czas dawać delikatne aluzje, by się domyślali - wtedy jak trochę ruszą zakutymi w hełmy główkami, to będą milej wspominać sesje.

Inna rada, dotyczy trochę przegięcia, którego można (podkreślam - MOŻNA, ale nie trzeba) nabawić się po AD&D. Czasem spotykając jakiegoś potwora, bohater może wyrecytować od razu z pamięci wszystkie jego zady i walety, dlatego ja osobiście wolę albo samemu tworzyć potwory, albo dawać walki z ludźmi.

Kolejną podpowiedzią dla prowadzenia pierwszych sesji, to że nie będzie fajna sesja, która polega na przebijaniu się przez jakieś podziemia, w których co 5 metrów jest jakiś co raz to nowy potwór. Taka rąbanka może dawać satysfakcje na chwilkę, a i to tylko raz na jakiś czas.

I unikajcie sytuacji w stylu - "Wbiegacie do wielkiej sali i tam siedzi szef wszystkich orków, którzy was do tej pory zaatakowali." Wracając do pierwszej wskazówki - niech się sami domyślają. Napisałem niedawno pewną kampanię - na około 8 misji, gdzie początkowo zatrudnia bohaterów pewien mag, a później okazuje się, że co zwraca się on przeciwko nim i co chwila robi im coś na złość - spotyka go co pewien czas w różnych sytuacjach i przebraniach i tylko mogą się domyślać (lub nie) że to on. Frontalna konfrontacja z "szefem całego zła na świecie" może mieć miejsce na zakończenie kompanii, ale nie na zakończenie każdej przygody.

Ufff... ale się rozpisałem. Jak mi coś jeszcze przyjdzie do głowy, to napiszę jeszcze coś. Jeżeli ktoś ma jakiś inny punkt widzenia, niech pisze. Chętnie sam się czegoś dowiem![/quote]
_________________
http://s1.bitefight.pl/c.php?uid=58114

#Altdorf => Silv'aret Dunoon, człowiek, bard
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group