Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 13:14 Temat postu: WÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci przekÄ™tych przedmiotów |
|
|
Jakie one są? Wiadomo - są dobre (ale nie wszystkie). Ale jakie są tego konsekwencje? Co się stanie jeśli zwykły śmiertelnik wejdzie w posiadanie przeklętego artefaktu? Popadnie w obłęd? Bęzie wpadał w furię? Zamieni sie w wilkołaka?
Czy można przeklęty przedmiot zamienić w nieprzeklęty? tak żeby go bezpiecznie używać?
Podzielcie się swoimi zdaniami _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
sssh Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 21 Mar 2006 Posty: 30 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 15:11 Temat postu: |
|
|
No cóż wysztko zależy jaka klątwa ciąży na przedmiocie. To już inwencja maga który klątwe rzucał.
A co do zdejmowania klątwy to moim zdaniem można, trzeba tylko odpowiednio silnego czarodzieja. |
|
Powrót do góry |
|
|
Xsary Markgraf
Do³±czy³: 09 Sty 2005 Posty: 2039 Sk±d: Nowa Sól
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 15:51 Temat postu: |
|
|
Jeśli zwykły śmiertelnik wejdzie w posiadanie złego, przeklętego artefaktu to na pewno zacznie z nim coś się dziać. Obłęd to pewne, ja bym dorzucił parę smaczów, mniej lub bardziej przyjemnych Wszystko zależy od MG. A co do zamieniana przedmiotów przeklętych w nie przeklęte to nie jestem pewien. Potężny mag zaradził by pewnie temu. _________________ #Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 19:10 Temat postu: |
|
|
Raz zdobyliśmy miecz od lisza i żaden czarodziej w Kislevie nie mógł zdjąć z niego klątwy. Więc jak potężny czarodziej musi być? _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
sssh Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 21 Mar 2006 Posty: 30 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 19:32 Temat postu: |
|
|
Jak potężny musi być mag?? Truda kwestia. MG mógł sobie założyć, że klątwy z miecza nie da się zdjąć i już. A ja na waszym miejscu, będąc w kislevie, poszedłbym do Durgula, który jak jest napisane; dysponuje ogromną mocą i gigantyczną wiedzą na temat magicznych przedmiotów, run, etc. etc. |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 21:55 Temat postu: |
|
|
Nooo... na pewno przyjął by nas z otwartymi rękami
A znajdując jakieś przeklęte przedmioty to jakie miały one konsekwencje? Może wymyśliliście jakieś ciekawe ale jeszcze ich nie zastosowaliście? _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
sssh Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 21 Mar 2006 Posty: 30 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 22:07 Temat postu: |
|
|
eee Durgul jest ogólnie sympatyczny, pod warunkiem, że nie chce sie go zabić
a ciekawe klątwy hmmm było to już dawno, miałem miecz, który jak go wziąłem w ręke to MG kazał testować Wt, nie wszyszło i ręka była zczerniała i bezwładna. Naszyjnik, który dusił po założeniu, pierścień który obcinał palce, ale najlepszy myk jaki widziałem, to miał mój kolega, znalazł piękkny napierśnik, jak to chciwy gracz założył go odrazu. A tu myk nie da się go zdjąć. Jakby przyróśł do skóry. MG testuj SW, nieudane- troszeczke zaczyna cię uciskać. I tak codziennie aż biedaczka zmiażdzył |
|
Powrót do góry |
|
|
Ulfgar Grime Readsson Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 01 Kwi 2006 Posty: 25 Sk±d: Z Karak-a-Karak
|
Wys³any: Pon Kwi 17, 2006 18:57 Temat postu: |
|
|
Ciężki temat, przedmioty magiczne w Starym Świecie są bardzo żadkie a prezklęte jeszcze bardziej. Stawiam na to że gdy jakis czarodziej, mag, nekromanta, demonolog itp. tworzy sobie jakis magiczny przedmiot musi być o niego zazdrosny i zakłada zabezpieczenia. W ten oto sposób tylko on może używać tego przedmiotu bez poważnych usterek zdrowotnych. A działania takowej klątwy można mnożyć. Trzeba także załozyć że owy przedmiot jest w stanie wykazać wiele magicznych właściwości po zdjęciu klątwy. W końcu nikt nie tworzy przedmiotów dla przyjemności.
Jednak zapadła mi w pamięć pewna klątwa która zdażyła się pewnemu krasnoludowi. Założyl on naszyjnik. Potem Snorri Gryzonos (Zabójca Demonów) w stosunku do niego był geniuszem. Najtrudniej mu było odgrywac przygłupawą postać. Ale nieźle mu wychodziło, hehe. _________________ Ungor czy Gor, skaven czy goblin wszystko umiera równie szybko jak się wpakuje w nie dwie stopy dobrej krasnoludzkiej stali. |
|
Powrót do góry |
|
|
BeastSlayer Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 10 Wrz 2006 Posty: 31 Sk±d: Kaleki szczyt
|
Wys³any: Pia Wrz 15, 2006 14:47 Temat postu: |
|
|
Jedna z moich postaci straciłą obie stopy po tym jak załorzyła super wybajerzone buty, był też topór ktory robił sie tak zimny ze ręke oderwac mozna było tylko ze skora i mięśniami, no chyba ze ktos znał hasło...
Co do zdejmowania przekleństw wydaje mi sie ze potrzeba baaaardzo potężnej magi\boskiej interwencji albo czegos podobnego, zreszta MG tworzy przeklęty przedmiot zeby zrobic na zlosc graczom i dac im magiczny przedmiot ktorego nie moga uzywac bo potraca kończyny\zycie (no chyba ze odczarowanie ma byc celem przygody\kampani) |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pia Wrz 15, 2006 20:22 Temat postu: |
|
|
Dobrze, że dałeś tu psta BeastSlayer Przypomniało mi się:
Co sądzicie o umieszczaniu Kamieni Mocy* w przedmiotach? Dałem graczowi umieścić taki kamyk w medalionie, który teraz świeci światłem równym świeczce
*O ile dobrze pamiętam, była o nich mowa w 1ED Warha. _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
ckapsel Mistrz Rycerski
Do³±czy³: 21 Sie 2006 Posty: 440 Sk±d: Pruszków
|
Wys³any: Nie Wrz 17, 2006 10:35 Temat postu: |
|
|
Fajne rozwiÄ…zanie z tymi kamieniami |
|
Powrót do góry |
|
|
lordbunio Odźwierny
Do³±czy³: 04 Mar 2006 Posty: 90
|
Wys³any: Nie Wrz 17, 2006 10:43 Temat postu: |
|
|
Sprawa nr 1.
Co za idiota by tworzył przeklęty przedmiot?
Nad tym należy się zastanowić nim stworzycie przeklęty przedmiot.
Dlaczego przeklęty... jakie ma ograniczenia... po co tracić czas na coś co i tak ma ograniczenia i ma skaze itp itd.
Zaś co do przedmiotów chaosu...
No po mojemu one mają pomagać wyznawcą chaosu, a nie im szkodzić, więc i tak powinny być pozytywne choć ich działanie może być dość... kontrowersyjne. |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Sob Wrz 23, 2006 23:41 Temat postu: |
|
|
A ja mam jeszcze inny pomysł. Przedmioty magiczne powinny być tworzone głównie na użytem magów. Owszem, miecze, zbroje się zdarzają, lecz to nie one powinny byc najpospolitsze.
Na moich sesjach Gracze znajdowali całkiem sporo różnych przedmiorów, ale żadnego nie mogli używać. Jeden był do użytku tylko przez osoby parające się demonologią, drugi był tylko częścią większego przedmiotu używanego podczas pewnych obrzędów. Trzeci używać umiały tylko istoty o demonicznej inteligencji.
Dać Graczom coś czego nigdy nie użyją, a wiedzą o potędze tego czegoś. To jest piękne... _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Urdhgag Odźwierny
Do³±czy³: 02 Lip 2005 Posty: 110 Sk±d: Festung Breslau
|
Wys³any: Nie Wrz 24, 2006 16:33 Temat postu: |
|
|
@.@ O Boże! Monstero! <<Płacze ze szczęscia>> Wreszcie ktoś kto rozumie moje pojęcie magicznych przedmiotów! Więcej dodam! One mogą się przewinąć przez łapy graczy, ale jeszcze lepiej rozkazać im oddać je komóś kto na własny przykłądzie zaprezentuje ich moc! To dopiero piękna sprawa jest. Przedmioty magiczne użytwkowe (pancerz, broń) powiny być słaba - maximum bonusik +1, +2 - co prawda ja sam miałem topór dwuręczny dający +4 do obrażeń, ale miał też - 20 do ww, - 20 do parowania i - 30 do inicjatywy. Orczy topór doadm. Takie runefangi same powinny wybierać osoby specjalnie dla nich narodzone - swoistych wybrańców. _________________ #Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy
"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!" |
|
Powrót do góry |
|
|
lordbunio Odźwierny
Do³±czy³: 04 Mar 2006 Posty: 90
|
Wys³any: Nie Wrz 24, 2006 18:46 Temat postu: |
|
|
Żeby było śmieszniej... do całego tego offtopu dodam coś jeszcze od siebie...
Skoro już jesteśmy przy magicznych przedmiotach...
Wd. królestwa magii
Jednym z zadań magów jest znajdowanie magicznych przedmiotów i zabezpieczanie ich (czyt. oddawanie do kolegium) Za znajdowanie rozumie się także to że ktoś ma magiczny przedmiot... cóż trzeba wtedy mu go po prostu zabrać.
Tylko magistrowie(i wyżej, wędrowny czarodziej nie może) mogą LEGALNIE używać magicznych przedmiotów.
Przedmioty z runami nie podlegajÄ… pod to. (patrz elektorzy i ich miecze) |
|
Powrót do góry |
|
|
|