Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Nie Kwi 02, 2006 13:07 Temat postu: Sylvania |
|
|
Co wiecie o tej krainie? Oprócz tego, że jest wymarzonym miejscem dla nekromantów, zombiaków, żywych trupów itp. ? Czy jest tam coś godnego uwagi? Co można tam spotkać? Ogólnie - jak tam jest? _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
sssh Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 21 Mar 2006 Posty: 30 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Pon Kwi 03, 2006 16:14 Temat postu: |
|
|
Nigdy tam nie byłem i szczerze mówiąc niewiele wiem o tej krainie.
Coś mi błyska w głowie, że ta kraina to miejsce jakichś wielkich wojen z ożywieńcami i jakimiś potężnymi wampirami ale mogę się mylić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pon Kwi 03, 2006 17:00 Temat postu: |
|
|
Dobrze myślisz W wojnie z nieumarłymi przegrały zdechlaki oczywiście Sylvania jest pełna nieumarłych - pozostałości po wojnie... _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
sssh Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 21 Mar 2006 Posty: 30 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: Pon Kwi 03, 2006 20:00 Temat postu: |
|
|
To chyba trzebaby samemu coś powymyślać. W sumie młotek jes tak stworzony, żeby MG miał duże pole do popisu. Chociaż szkoda, że twórcy systemu tak słabo opisali świat:( |
|
Powrót do góry |
|
|
Jaracz Markgraf
Do³±czy³: 29 Cze 2005 Posty: 2221 Sk±d: Olsztyn
|
Wys³any: Wto Kwi 04, 2006 21:09 Temat postu: |
|
|
Sylvania to prowincja Imperium chyba. Kiedyś, podczas jakiejś wielkiej wojny Sylvania, opanowana przez arystokratyczne rody (z których większość była rodami wampirów) postanowiła się odłączyć od Imperium i uzyskać niezależność polityczną. Wybuchła zatem wojna domowa między Imperium i Sylvanią (której oficjalnym władcą był Vlad). Sylvania w końcu przegrała, a jej ziemie zostały spustoszone, stając się pożywką dla wszelkiej maści nekromantów...
Jeśli się gdzieś pomyliłem poprawiajcie... _________________ #Przyjaciel czy Wróg => Alex Zir, człowiek, magister alchemik.
#Przekleństwo Wzgórz Hager => Brokk Imrakson, krasnolud
#Sylvania - Ziemia Przeklętych => Gerhard, człowiek
#Lily et Pique - Blaise Cillianmour, szlachcic |
|
Powrót do góry |
|
|
Guivan Przepatrywacz
Do³±czy³: 04 Lip 2005 Posty: 5 Sk±d: MiÅ„sk Mazowiecki
|
Wys³any: Sro Kwi 05, 2006 19:50 Temat postu: |
|
|
Sylvania jest częścią imperialnej prowincji - Stirlandu. Dawno temu, a mianowiecie 2010 K.I pierwszy z wampirzych hrabiów Vlad von Carstein wydał wojnę Trzem Cesarzom. Nieźle im dokopał. Dopiero w 2051 Vlad von Carstein zstaje zatrzymany podczas oblężenia Aldofu. Starł się z Wielkim Teogonistą Sigmara na murach stolicy i obal spadli na zaostrzone pale, które były poniżej. Rzecz jasna obaj zginęli. Później w 2100 w Bitwie Czterech Armii został powstrzymany Konrad von Carstein, a rok później w Bitwie o Ponure Wrzosowiska całkowicie zniszczony. A w 2102 Manfred von Carstein napada Aldtorf i prawie go zdobywa. Tylko wysiłek kolejnego Teogonisty mu przeszkodził (wziął księgi, ktore zdobyto w obozie Vlada i rozsypał armie Manfreda). I wreszcie w 2103 w Bitwie pod Hel Fen Manfred został całkowie zniszczony. I żeby nie popełnic znów tego samego błędu, tzn żadne z innych nekromatów nie atakował Imperium, armie elektorów przeczesuja Sylvanię i dobijają to co zostało po armiach Wamapirzych Hrabiów. Opisałem pokrótce historie Carsteinów, ale byli oni powiązani z Sylvanią. Teraz ta prowincja podlega elektorowi Sitlandu. [/url] |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Czw Kwi 06, 2006 21:31 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar robić niejedną sesje na tych terenach. Co wg. Was powinienem uwzględnić i wyróżnić w tej krainie? Jaka kultura, jacy ludzie, jakie miasta i jakie niebezpieczęństwa? _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Ulfgar Grime Readsson Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 01 Kwi 2006 Posty: 25 Sk±d: Z Karak-a-Karak
|
Wys³any: Czw Kwi 06, 2006 21:53 Temat postu: |
|
|
Wszystkich Nekro - modów, przepraszam iż jako krasnolud śmiem się odzywać na Martwych ziemiach, jednakże kiedyś czytałem co nieco o Sylvani.
Sylvania formalnie jest lennem Imperium, jednakże ludzie dobrze wiedzą iż to nie Imperator Karl - Franz ani jego armia ich nie ochroni, tylko lokalne władze i z tego co pamiętam z lektury "Zabójca Wampirów" pióra Wiliama Kinga, rządzą tam nadal wampiry, jednakże oddane sprawie aby żaden von Cerstein nie zasiadł znów na tronie. Przedewszystkim sytuacja chłopów w Sylvani nie wygląda za ciekawie, zawsze towarzyszy im głód spowodowany marnym urodzajem tych ziem i strach, gdyż po lasach buszują ludzie, szaleni, zywiący sie trupami - ghule. Najprawdopodobniej nie są życzliwi dla przybyszów, zawsze gdy prowadziłem opisywałem ich jako zamkniętych w sobie osobników patrzący na BG głodnym wzrokiem. Zaznaczałem iż czują się jakby mogliby być ich następnym posiłkiem, powodowało to iż zazwyczaj wystawiali wachty jak spali w karczmie.
Ziema w Sylvani jest jałowa i martwa, sa różne teorie na ten temat ale najbardziej prawdopodobną jest ta, iz pod zamkiem von Cersteinów znajduje się głęboko potężne złoża spaczenia, co powoduje naginanie praw życia.
Można tam spotkać wszystkie rodzaje nieumarłych. Chciałbym zaznaczyć że gracze moga być własnym zagrożeniem dla siebie. Pustka oraz złe zimno tej krainy wpływa także na tok myślenia i zachowanie BG. _________________ Ungor czy Gor, skaven czy goblin wszystko umiera równie szybko jak się wpakuje w nie dwie stopy dobrej krasnoludzkiej stali. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tzimisce Mod Nekropolii
Do³±czy³: 21 Lut 2005 Posty: 101
|
Wys³any: Pia Kwi 07, 2006 18:55 Temat postu: |
|
|
Ależ niekt z nekromodów nie czuje się urażony... Naprawdę...
Wszestkich posróżników spotkamy tu z otwartymi ramionami... |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Sob Maj 20, 2006 16:56 Temat postu: |
|
|
No i nadchodzi czas, gdy moi gracze zaczynają się zbliżać do Sylvanii W takim razie mam do Was kilka pytań:
1) Jakie są granice Sylvanii? Co się na nich znajduje? Jak świat zmienia się wraz ze zbliżaniem się do tych przeklętych ziem? Przecież nie powiem BG, że idą sobie idą aż tu nagle niebo się zachmurzyło, krajobraz zamienił się w step...
2) No właśnie, jaka formacja roślinna występuje w Sylvanii? I skoro jest to jałowa kraina chyba nie ma tam pól?
3) I jakie wątki na przygody proponujecie? Osobiście jestem pewny, że będzie coś z wampirami oraz z ich rywalizacją z rodem Von Carsteinów (Lub coś podobnego). Może macie jakiś ogólny obraz takiej kampanii?
Będe wdzięczny za wszystkie wskazówki _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Sab Mod Mechaniki
Do³±czy³: 12 Lut 2005 Posty: 144 Sk±d: z dalekiej północy
|
Wys³any: Pon Maj 22, 2006 12:42 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz dobrze opisać klimat oraz przyrodę Sylvanii poczytaj w jakiejś encyklopedii o Węgrach i Rumunii. Wszak tym właśnie krajom Sylvania odpowiada. Nikt też nie zaznaczył chyba, że nazwa "Sylvania" ma natychmiast kojarzyć się z wampirami i złem pełzającym ciarkami po plecach. Przecież Sylvania to Tran-Sylwania. _________________ dekadencki golibroda |
|
Powrót do góry |
|
|
Guivan Przepatrywacz
Do³±czy³: 04 Lip 2005 Posty: 5 Sk±d: MiÅ„sk Mazowiecki
|
Wys³any: Pon Maj 22, 2006 14:58 Temat postu: |
|
|
1)
Jeśli chodzi o granice to moge ci przesłać mapę, daj znać na privie. Według mnie nie ma żadnej gwałtownej zmiany. Powoli jak idąc na wschód jest coraz mniej ludzi. A ci, których można tam spotkać, są strasznie zabobonni. Nie muszę wspominać, że w miasteczkach Sylvanii po zmroku nie spotyka się żadnych ludzi. Wychodzą dopiero ok. godz po świcie.
2)
Jeśli chodzi o naturę im dalej na wschód tym więcej lasów, które są coraz gęstsze, porastają wzgórza i występują na zmianę z bagnami.
3) To już do wyboru do koloru. Zawsze możesz wstawić jakiegoś nadgorliwego łowcę wampirów, który uwziął się na graczy, bo myśli, że są sługami wampira. Albo jako odskocznia od spraw wapirów możesz zorganizować swoim BG "wycieczkę" na bagna. |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 20:17 Temat postu: |
|
|
Dracule można spotkać i Saurona,a to może dać mistrz gry,fajnie by było sptkać sauron lub opowiedzięć historie zaczynając od Hobbita,a kończąc na ostatniej część władzcy pierścieni.Sorry za spam.Nie byłem tam jeszcze. |
|
Powrót do góry |
|
|
GrindGorond Szabrownik
Do³±czy³: 18 Paz 2006 Posty: 14 Sk±d: biÅ‚goraj
|
Wys³any: Czw Paz 19, 2006 22:04 Temat postu: |
|
|
Nie mowcie za duzo Brujahowi-Nasz MG-Bo mozemy nie dozyc nastepnej sesi _________________ Strzeszcie sie sily ciemnosci ! ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Pon Paz 23, 2006 20:24 Temat postu: |
|
|
Jaki Dracula? Jaki Sauron?! Władca Pierścieni - Warhammer FRP?
Wywalić WP z tego forum... To oczywiście moje osobiste zdanie.
Natomiast wracając do tematu mam pytanie. Jaki lasy porastają Sylwanię, jakiego zwierza można znaleźć w lasach? I jaki typ zabudowy obowiązuje? _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
|