Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Niestandardowe umarlaki
Id do strony 1, 2  Nast阷ny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Martwe Ziemie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  

Czy uwa偶asz, 偶e w bestiariuszu jest dosy膰 rodzaj贸w nieumar艂ych?
Za du偶o tych zdechlak贸w- i tak z nich wszystkich nie korzystam...
0%
 0%  [ 0 ]
Wystarzczaj膮ca liczba by zgnoi膰 graczy...
45%
 45%  [ 10 ]
Za ma艂a r贸偶norodno艣膰. Przyda艂o by si臋 jeszcze kilka nowych gatunk贸w.
54%
 54%  [ 12 ]
Wszystkich G硂s體 : 22

Autor Wiadomo舵
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Do潮czy: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWys砤ny: Czw Mar 30, 2006 13:31    Temat postu: Niestandardowe umarlaki Odpowiedz z cytatem

Inwentarz nieumar艂ych w pierwszej edycji warhammera jest do艣膰 ubogi (A mo偶e nie jest potrzebnych wiecej typ贸w truposzy?).
Czy prowadz膮c zdarzy艂o wam si臋 kiedy艣 poszerza膰 typologi臋 nieumar艂ych? Czy graj膮c spotkali艣ci jakie艣 niestandardowe umarlaki?
Czekam na propozycje nowych zdechlak贸w do poszerzenia bestiariusza. Mile widziane b臋d膮 pe艂ne opisy 艂膮cznie z charakterystykami.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk眃: z daleka

PostWys砤ny: Czw Mar 30, 2006 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brakuje szkielet贸w kombinowanych.
Co mam przez to na my艣li? Chodzi o istoty o偶ywione stworzone z wi臋kszej ilo艣ci cia艂 lubko艣ci, ewentualnie spreparowane w taki spos贸b, i偶 jedna cz臋艣膰 takiego o偶ywie艅ca pochodzi od jednej istoty, a druga cz臋艣膰 od innej.
I nie chodzi mi o dok艂adny opis takich stworze艅 w bestiariuszu, tylko o mechanik臋 odno艣nie ich tworzenia, kontrolowania etc.
_________________
...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Czw Mar 30, 2006 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O widze 偶e m贸j dozorca umarlak贸w wzi膮艂 sie do pracy . Pozdro Tzimisce;) No wiec tak by艂y juz szkielety wszelkich mo偶liwych stworze艅, lisze(lichy,licze) , wampiry, upiory, widma , duchy, zombie, mumie, ghoule, gnilce, zjawy no i bagienne ogniki. W drugiej edycji zjawy zast膮pi艂y upiorne p艂aczki , znikn臋艂y ogniki a pojawi艂y sie nietoperze wampiry. Prawde m贸wi膮c zawsze starcza艂y mi te rodzaje zdechlak贸w. Przyznaje sie 偶e nie przysz艂o mi nawet do g艂owy wymy艣lanie jaki艣 innych.
_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Moradin
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do潮czy: 29 Mar 2006
Posty: 21
Sk眃: Inowroc艂aw

PostWys砤ny: Pia Mar 31, 2006 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie to tych zdechlakow jest wystarczajaco duzo!! nie trzeba tworzyc nowych. Choc zdaje mi sie ze same szkielety powinny byc nieco bardziej urozmaicone w koncu nie wszystkie pochodza od ludzi! ( najczesciej tak ale nie zawsze ) ... powiem wam o pewnej sytuacji gdy grajac w Warhammera spotaka艂em pierwszy raz o偶ywie艅ca i ostatni, nigdy nie mialem poza tym jednym razem stycznosci z nieumar艂ymi, a gram juz dobre pare lat. By艂o to wg贸rach ( mniejsza o fabule ) nasza kamapamia tak sie potoczy艂a ze trafilismy do zapomnianej krypty staro偶ytnego krasnoludzkiego wojownika ( jak偶e orginalnie Wink ) nie byla ona tak dobrze zabezpieczona i spokojna jak sie nam wydawalo zosta艂a splugawiona... i juz po paru chwilach natknelismy sie na szkielety krasnoludzkich straznikow grobowca ktore z determinacja stara艂y sie nas pos艂ac "do diabla" . Po uporaniu sie z problemem ( cho膰 powiem wam 偶e nie by艂o 艂atwo, jak na szkielety walczy艂y zadziwiaj膮co dobrzprawie tak jak za 偶ycia ( i tu te偶 pojawia sie konkluzja czy o偶ywiony szkielet odziedzicza umiejestnosci bojowe takie jak za 偶ycia? - nigdy nie bylem specjalista w umarlakach)

Ale wracaj膮c do tematu w krypcie spotkalem dobrze zachowanego o偶ywionego krasnoluda lekko "nadgryzionego przez czas" (tegoz wlasciciela tej krypty)- opis ktory dotar艂 do mnie przerazil mnie! jak mo偶na zaliczyc ozywienca innej rasy nie ludzkiej do panteonu zombi czy szkieletow! bo jak nazwac to COS krasnoludzki zombi? to banalne. Choc z drugiej strony zastanawiam sie jak doszlo do tego ze taki wojownik nie zosta艂 spalony jak nakazuje tradycja! Mysle ze ozywiency innych ras "nieludzkich" powinny miec wlasna nazwe w koncu s膮 oni dziecmi magii i inaczej sie zachowuja po wskrzeszeniu! a tak na marginesie powiem 偶e ten dzielny krasnoludzki wojownik kt贸ry zanim do艂膮czy艂 do panteonu swych przodk贸w zd膮zy艂 zabi膰 dw贸ch graczy! dwa krasnoludy! w otwartej walce pos艂ugiwa艂 sie bronia zapewne tak jak i za 偶ycia! nigdy nie zapomn臋 tej sesji i nigdy przenigdy nie chcia艂bym by moje cia艂o nie zosta艂o spalone, skremowane jak nakazuje tradycja!

Pozdrowienia dla Tzimisce dobrego kompana w wieczornych dyskusjach !!!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do潮czy: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk眃: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys砤ny: Pia Mar 31, 2006 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taki o偶ywiony krasnolud powinien mie膰 statsy takie jak za 偶ycia. Za paroma wyj膮tkami... (dotycz膮 one tylko w przypadku szkieleta, nie zombie)

- zmiejszona odporno艣膰, same ko艣ci (be偶 mi臋艣ni) nie sa takie mocne Razz
- ma艂y uszczerbek na zr臋czno艣ci Very Happy
- si艂a woli = 100
- no i oczywi艣cie wszelkie zdolno艣ci i umiej臋tno艣ci np: niewra偶liwo艣膰 na zakl臋cia dzia艂aj膮ce na umys艂, straszny itp itd.

Bym zapomnia艂...

Ka偶dy taki wyj膮tkowy ozywieniec (posiadaj膮cy w艂asn膮 wol臋 i inteligencj臋) powinien mie膰 swojego "wymiatacza" czyli jaki艣 zakl臋cty lub przekl臋ty or臋偶 Wink
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby cz艂owiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pa艂ac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wr贸g? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Do潮czy: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWys砤ny: Pia Mar 31, 2006 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takim razie mo偶e kto艣 z was zaproponuje statystyki i opisy skielet贸w i zombie dla 4 g艂贸wnych ras- ludzi (statsy z podr臋cznika), elf贸w, Krasnolud贸w i halfling贸w. Kto si臋 podejmie spisania tego? Czekam na propozycje...

Ps. Pozdrowienia za Blacka kt贸ry mnie wreszcie zauwa偶y艂 i dla Moradina-dzisiaj posprz膮tam... Very Happy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Moradin
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do潮czy: 29 Mar 2006
Posty: 21
Sk眃: Inowroc艂aw

PostWys砤ny: Wto Kwi 04, 2006 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na prosbe Tzimisce przedstawie wam nieumarlego krasnoluda potocznie zwanego szkieletem... i mysle ze bedzie to teraz tylko szkielet nie wdajac sie w opisy innych przedstwicieli nieumarlych, bo skoro moze byc krasnoludzki szkielet to i rowniez zombi czy mumia ( choc ta z oczywistych przyczyn rzadziej ). jak juz wyzje zostalo wspomniane nieumarlaki wystepuja raz czesciej raz rzadziej w zaleznosci od mistrza ktory prowadzi rozgrywke. natomiast jak to sie ma do ozywiencow starej dumnej krasnoludzkiej ras? Wiemy dobrze ze sa to dzieci magii stworzeni przez nia! Pomijajac tu oczywiscie ze do powstania szkieletu za grobu potrzeba "materialu" tzn kosci, co tez w krasnoludzkiej spolecznosci jest juz rzadkie, wiemy przeciez ze umarli sa paleni jak nakazuje tradycja! Spowodowane jest toprzez rozne czynniki poprzez miejsce ich zamieszkania a konczac na ich kulturze wpajanej przez wieki. Ale nie o tym chcialem, nie jest to miejsce ani czas by to roztrzasac. Dzisiaj zajmemy sie plugawa magia jaka jest ozyianie zmarlych. Wrocmy za tym do naszych nieszczesnych krasnoludzkich szczatkow, ktore jakims trafem odkryte zostaly przez splugawiona dusze zwanego potocznie nekromanta pragnaca wyrwac ze snu tegoz woja! Nie liche przed nim zadanie stoi jak wiemy kasnoludy w same sobie sa odporne na dzialanie magii co tez moim zdaniem zostaje takze w ich kosciach po smierci! Szykujac sie do plugawego obrzadku nekromanta zuzyje wiecej swej mocy by powolac takiego wojownika do "zycia". powszechnie wiadomo iz pozioom trudnosci rosnie proporcjonalnie do nagrody badz odwrotnie!

Nekromancie sie powiodlo!! w ciemnej krypcie gleboko pod gora gdzie odkryl starozytny grob dawno zapomnianego krasnoludzkiego wojownika, gdzie tylko ciemnosc szepcze i nienaturalne stwory przmykaja sie w ciemnosciach! Gdzies w glebi krypty slychac inkantacje a pochwili cisza zalega tak gleboka ze az namacalna i wiesz mi jesli bys tam byl serce stanelo by ci strwogi bo to dzieje sie rzecz zaprawde bluzniercza! Gdzies w tej komnacie powoli, coraz wyrazniej da sie slyszec chrzest i szuranie tak jakby suche galazki ocieraly sie o siebie trzeszczac na wietrze... a gdy ze strachu dostajesz pomieszania zmyslow twoim oczom ukazuje sie delikatny zielony chorobliwy nienaturalny blask ktory oswietla krypte, za zalomu pojawiaja sie dwie sylwetki! nekromanty opierajacego sie na kiju ktory rozswietla komnate tym blaskiem i druga mniejsza podazajaca tuz przed nim! tak to napewno krasnolud ale jakis! inny.. jakby stary i nagle zdajesz sobie sprawe ze on jest naprawde wiekowy! to cialo obleczone w przerazajaca magie! zasuszone cialo.. kosci...kosci..i gdzie niegdzie skora sucha jak kora drzewa..i ta broda jakze przerzedzona! musiala byc wspaniala za zycia wlascicela! coz ten Nekromanata uczynil.... strach strach i nerwy ktore puscily..zaczynasz viec a wyobraznia podsuwa ci koszmarne wizje.....

KRASNOLUDZKI SZKIELET

SZ 2
WW 40
US -
S 5
WT 4
ZYW 8
I 20
A 1
ZR 24
CP -
INT 15
OP -
SW 65
OGL -

Hmmm wielu z was spyta czemu tak!? Otoz tak sprawy najbardziej kontrowersyjne czyli inteligencja, pozostalosci magii w krasnoludzie wiaza czesc duszy i swiadomosci krasnoluda trzymajac ja w pozostalosciach jego ciala, mimo tego ze jest to inteligencja szczatkowa powoduje to ze jako przeciwnik jest on bardziej nie przewidywalny ( jest to moja oncepcja i nie kazdy moze sie z nia zgodzic, w nastepnym poscie rozwine to szerzej ) Druga rzecz to SW pragne tu odzwierciedlic naturalna odpornosc krasnoluda na magie pomojajac iz zostal on wskrzeszony z martwych za pomoca magii! by juz dluzej nie przedluzac postaram sie watpliwosci dotyczace tych cech rozwiac w postach kolejnych...

Zapraszam do dyskusji wszystkich zainteresowanych! i przedstawienia wlasnych koncepcji.

Jest to oczywiscei przedstawione w teorii.. zabije kazdego kto zbeszczesci groby przodkow klne sie na moj mlot!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Czw Kwi 06, 2006 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No niby 艂adnie to wygl膮da. Ale ja bym sie przyczepi艂 do si艂y woli!! Przecie偶 to szkielet. Nie ma w艂asnej woli!! Jest kierowany przez nekromant臋.no chyba 偶e to jakis powa偶ny heros. Je艣li tak to powinien nazywa膰 sie Krasnoludzki szkielet heros. Poza tym ca艂kiem 艂adnie;] Ale ale inny krasnolud mo偶e mie膰 inne statsy, znaczy szkielet krasnoludzki Twisted Evil
_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
th3mon
Stra偶nik
Stra偶nik


Do潮czy: 21 Wrz 2005
Posty: 67
Sk眃: Ruda 艢l膮ska

PostWys砤ny: Nie Kwi 09, 2006 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po co si臋 tak rozdrabnia膰! W og贸le mnie si臋 nie podoba pomys艂 Moradin'a.
W pierwszej edycji cechy szkielet贸w by艂y przypisywane dla wszystkich rodzaj贸w szkielet贸w, co u艂atwia艂o prac臋 MG. W szkieletach nie liczy si臋 jako艣膰, a ilo艣膰. Je艣li MG chcia艂by utrudni膰 BG walk臋 ze szkieleteami, to zawsze mo偶na gnojk贸w (szkielety, nie BG Razz) wyposarzy膰 w s艂abe, ale magiczne przedmioty lub w "przyw贸dc臋" w postaci szkieleta-herosa.
Chocia偶 raz mia艂em pomys艂 na co艣 w rodzaju szkielet贸w elementalnych, ale nie wiem, czy jest to dobry pomys艂 :/.
_________________
Aaaaaaaaa!!!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email Odwied stron autora
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do潮czy: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk眃: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys砤ny: Nie Kwi 09, 2006 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No jak kurde nie przypisywa膰 specjalnych cech specjalnym umarlakom?? Confused Pot臋偶ny czarodziej te偶 jak umrze b臋dzie takim "szw臋daj膮cym si臋 艣mieciem" ? Zwyk艂y smiertelnik (kt贸ry za 偶ycia nie wykaza艂 si臋 niczym specjalnym) B臋dzie takim standardowym szkieletem. Za艣 je艣li zostanie wskrzeszone cia艂o jakiego艣 legendarengo herosa to musi on mie膰 w sobie co艣 niezwyk艂ego. Nie m贸wi臋, 偶e ka偶dy szkielet ma by膰 inny. W艂a艣nie taki "niestandardowy" szkielet powinien by膰 przyw贸dc膮 innych szkielet贸w.
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby cz艂owiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pa艂ac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wr贸g? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk眃: z daleka

PostWys砤ny: Nie Kwi 09, 2006 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko zale偶y od u偶ytej magii. Szkie;et animowany przez nekromant臋, b臋dzie po prostu animowanym, zyk艂ym szkieletem.

Je艣li natomiast taki nekromanta zdecyduje si臋 na przywi膮zanie jakiej艣 duszy z Pustki do takiego szkieleta, to mo偶emy wtedy m贸wi膰 o "lepszym" lub "gorszym" szkielecie.

Zwyk艂e, animowane szkietetu mog膮 co najwy偶ej r贸偶ni膰 si臋 odporno艣ci膮, szybko艣ci膮 lub si艂膮, ale i to tylko ze wzgl臋du na fizyczn膮 budow臋, mas臋 kostn膮 itp.
_________________
...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
BeastSlayer
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do潮czy: 10 Wrz 2006
Posty: 31
Sk眃: Kaleki szczyt

PostWys砤ny: Nie Wrz 10, 2006 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W podr臋czniku przyda艂 by sie opis jeszcze kilku ud. Najlepiej gdyby zacz臋rpni臋to troche z WFB i m贸gl by sie pojawic np Bone giganty, bone scorpion-y i Ushibati czy jakos tak. Przyda艂 by sie tez jakis aneks do tworzenia szkielet贸w\zombi\mumi\etc z ras r贸偶nych besti. Pewnie niejednen nekromanta pokusi艂 by sie o wskszeszenie np giganta, smoka czy gryfa.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
艁upina
Stra偶nik
Stra偶nik


Do潮czy: 27 Mar 2007
Posty: 51

PostWys砤ny: Pia Kwi 20, 2007 16:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W bestarjuszu jest zdecydowanie zamalo UMARLAKUW !!!!! Mammy do czynienia z paroma rodzajami lecz tak naprawde bondzmy szczerzy ze i tak niekorzystamy w duzych ilosciach z ZOMBIE SZKIELETUW itd.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Khorl
Stra偶nik
Stra偶nik


Do潮czy: 04 Mar 2007
Posty: 40

PostWys砤ny: Pia Kwi 20, 2007 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z kolei naprawd臋 warto skorzysta膰 czasem z Worda, b膮d藕 zwyk艂ego, staromodnego s艂ownika ortograficznego. To w 偶adnym wypadku nie boli, a satysfakcja z poprawnego pisania jest niepomiernie wi臋ksza ni偶 ta, 偶e zaoszcz臋dzi艂e艣 minut臋 potrzebn膮 na przepuszczenie swojego tekstu przez np. w/w Worda. No ale wracaj膮c do szkielet贸w i innych umarlak贸w - z pewno艣ci膮 przyda艂yby si臋 jakie艣 opisy zasad dotycz膮cych szkielet贸w istot, kt贸re za 偶ycia wykazywa艂y si臋 niezwyk艂膮 pot臋g膮. Jednak, gdyby tak podsumowa膰 wszystkie walki jakie stoczy艂em w WH (a gram juz kilka lat, bynajmniej nie preferuj臋 sesji "na wygrzew", nawet graj膮c wojownikiem wol臋 ruszy膰 g艂ow膮), to walki z truposzami b臋d膮 stanowi艂y niewielki odsetek pozosta艂ych. Reasumuj膮c, je艣li jaki艣 MG chce koniecznie udupi膰 graczy to mo偶e na nich nas艂a膰 jakiego艣 szkieleta-herosa, gracze przyzwyczajeni do kiepskich nieumar艂ych zapewne rusz膮 do boju, a tu niespodzianka. Efekt murowany Wink .
_________________
Bretonia - Czas Nadziei: Khorl Axler, krasnolud.
Estalia - Otto Friedel.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Raziel
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 27 Paz 2005
Posty: 284
Sk眃: Sylvania

PostWys砤ny: Sob Kwi 21, 2007 08:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

艁upina - gram ju偶 si贸dmy rok w WH i nigdy dot膮d nie pojawi艂y si臋 u mnie coniekt贸re potworki :]
_________________
Per mortis ad gloria!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Martwe Ziemie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony 1, 2  Nast阷ny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group