Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Przedmioty magiczne w WFRP - dużo czy mało?
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Problemy, pytania, poszukiwania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Darnok
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 24 Maj 2006
Posty: 105

PostWys³any: Nie Maj 28, 2006 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bezpośrednio odpowiadając na pytanie z tematu........ zdecydowanie mało. Z gromrilowym setem na fechtmistrzu + mistrzem magii bez jakichkolwiek przegięć + Herszt z 5 banitami można zajść naprawde daleko(ubicie jakiegoś smoczka oczywiście nie wchodzi w grę, ale smoki to już zaawansowane kampanie są)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
lordbunio
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 04 Mar 2006
Posty: 90

PostWys³any: Nie Sie 13, 2006 01:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Magiczne przedmioty... no cóż... najlepiej wzorować sie na podręczniku i nie tworzyć potężnych przedmiotów.

A gracze nie znajdują magicznych przedmiotów...
Mogą trafić na przedmiot... Ale zazwyczaj do kogoś już on należy (sławne przedmioty które swą siłe czerpią z wiary innych w jego wyjątkowość)

Co do przedmiotów zaklętych magią... Nie są one potężne (bo według samej koncepcji świata magia = wiara więc najpotężniejsze przedmioty są to te w których wyjątkowość wierzy wiele osób... młod sigmara Wink ). I powinny być najrzadszymi z wszelkich magicznych przedmiotów.

Chaos... ahh... to co tygryski lubią najbardziej Twisted Evil tu może być wszystko... sam kiedyś dałem graczowi miecz... żeby było śmieszniej miecz ten zdobył żak. To był taki przedmiocik w którym było odbicie duszy demona. Musiał wykonać test SW by go dotknąć i z paznokci zaczęły spływać krople krwi na miecz Smile. Potem co powien czas się budził bo zdawało mu się że widział czerwone ślepia psa... co pewien czas także widział tego psa... Smile ciekawie go można było wkręcać. Zwłaszcza jak się jeden nocy obudził i miał ślinę na twarzy.


Ale powracajÄ…c do tematu...
Przedmioty magiczne muszą być przemyślane.
jeszcze raz przemyślane...
nie dawane pochopnie...
i rzadkie. (teraz mam drużyne ok 2000 pdk i żadnego magicznego przedmiotu jak narazie nie mamy i jest ciekawie, znalezienie głupiego miecza doskonałej jakości [taki znaleść można tylko w zwłokach potężnej postaci] jest czymś wielkim i wywołuje zmieszanie w drużynie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Paweł
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 08 Cze 2006
Posty: 77
Sk±d: z Pruszkowa obok wawy

PostWys³any: Sro Wrz 20, 2006 14:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja sądze by rozdAWć przzedmioty magiczne po pokonaniu czegos trudnego lub zadania jakiegoś trudnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Odwied¼ stronê autora
alladyn777
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 22 Maj 2006
Posty: 107
Sk±d: WWA

PostWys³any: Czw Wrz 21, 2006 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na leb zobojnaczonego sigmara Razz
Te przedmioty w podreczniku sa strasznie ograniczone i jesli MG stosuje tylko te przedmioty na sesjach to to sstrasznie nudne byc musi
B the Way - w jaki sposob MG dal wam Runefanga?
_________________
Gregor - Altdorf; Las

"Wojny można wygrywać krukiem - oto on, albo mieczem - oto on."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Cranmer
Graf
Graf


Do³±czy³: 17 Sie 2006
Posty: 1751
Sk±d: z nienacka :D

PostWys³any: Czw Wrz 21, 2006 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Runiczny kieł - miecz trwale naznaczony runą alaryka szalonego, w posiadaniu imperium jest 12 takich mieczy...10 jest w posiadaniu ksiażat-elektorów, dwa są w skarbcu imperium..cos tak to było..są to w kazdym razie poteżne magiczne miecze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Urdhgag
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 02 Lip 2005
Posty: 110
Sk±d: Festung Breslau

PostWys³any: Pia Wrz 22, 2006 23:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj się rozpedziłem z postowaniem ^^

Jestem z elitaryzacja magii! Żadne tam runefangi i inne takie bo równie dobrze można dać potem graczom ekwipunek archaona - to nie ma sensu gdyż gracze stają się zbyt potężni. Proponuję jakieś bronie z dodatkiem +1, +2 do obrażeń - za czyny duże, bo heroicznych sie raczej niedopuszczą (czyn heroiczny - wyprawa na pustkowia chaosu i ubicie archaona), i tak najlepsza zabawa jest bez magicznych przedmiotów.
_________________
#Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy

"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Cranmer
Graf
Graf


Do³±czy³: 17 Sie 2006
Posty: 1751
Sk±d: z nienacka :D

PostWys³any: Sob Wrz 23, 2006 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pomysł Urdhgag'a jest nawet dobry.. magiczne przedmioty powinny być elitarne..sam z kuplami sie namęczyłem zanim dopadliśmy coś magicznego...to było cała kampanoia, na zkończenie dostaliśmy wynagrodzenie trudów.. Very Happy ale w czasie kampanii mielismy spotkanie z upiorem..uciekaliśmy szybko..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Urdhgag
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 02 Lip 2005
Posty: 110
Sk±d: Festung Breslau

PostWys³any: Sob Wrz 23, 2006 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziekuje za uznanine ^^

Poweim wiecej - przedmiot magiczny w Warhammerze jest dla mnie jakimś takim extra bajerem, czyms jak wypasiona fura - można się pochwalić, ale nie ułatwia życia jakoś specjalnie. Najważniejsze są umeijętności postaci, bo nawet mając w łapach runefanga chłop rolnik nie rozgromi regimentu chaośników - a ja mając w łapach młotek kowalski rozwaliłem 5 kuszników... jak? ^^

1. Rzuciłem młotkiem w jednego z nich - dostał w zęby + knockout.
2. złapałem gdzieś leżący na ziemi bełt i wbiłem drugiemu delikwentowi w oko.
3. Trzeciego oponenta wrzuciłem do pieca kowalskiego. ^^
4. Użyłem na czas jako żywej tarczy - zabił go towarzysz broni strzalem z krotkiego łuku.
5. ostatniego skopałem na śmierć.

Także gracze - aby mordować jak sie chce wystarczy być pomysłowym i nie mówic no to ja go zabijam a brać różne sprzęty gospodarstwa Staroświatowego i czynić nimi bliźnim krzywdę.
_________________
#Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy

"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do³±czy³: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk±d: z daleka

PostWys³any: Pon Wrz 25, 2006 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja uważam, że magiczną bronią także duchowi niewiele zrobisz. Jedyna dobra metoda to posłanie po kapłana Morra, jakiegoś maga lub inkwizytora wprawnego w odpędzaniu istot eterycznych. Poza tym gdzieś czytałem, że skutkuje spaczeń wydmuchiwany przez rurkę w stronę takiej zjawy.
_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Cranmer
Graf
Graf


Do³±czy³: 17 Sie 2006
Posty: 1751
Sk±d: z nienacka :D

PostWys³any: Pon Wrz 25, 2006 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na istoty eteryczne działa jedynia magia i magiczne przedmioty czyt. bronie, coś musi zabijać takiego ducha, bo jesli nie to czemu jest w bestiariuszu?? pozatym w drużynie jest zazwyczaj jeden mag..tak wiec jak oni mają sobie poradzić z kims eterycznym he?? wiadome, że taki upiór zabierze sie za tych którzy mogą mu szkodzić na początku co nie? bronie magiczne są nieraz potrzebne..ale trzeba je odpowiednio dawkować..tylko wtedy jak BG na to zasłużą... a jak ich nie mają to nogi za pas i w las Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
kain
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWys³any: Sro Wrz 27, 2006 01:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie gracze na sesji nie widzieli od roku magicznego weapona no chyba że jakiś rycerz Khrona mial takie coś i chciał ich poświećic swemu Bogu./ Magiczne przedmioty daje się tym co umieją je wykrozystać i zasłużyli na to.Poza tym mając takie cacko narażasz się na rabunej jak to ujął Urdhgag toekstra bryka a takie bryki się kradnie Razz
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain

Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Orzad
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 37

PostWys³any: Sro Wrz 27, 2006 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przedmioty magiczne? Jak najmniej, ale z wyjątkami... Gracz będący magiem powinien na wyższym poziomie mieć już jakieś ustrojstwo dające jakiś ciekawy efekt magiczny. Podobnież z kowalem run, dziwne by było żeby taki jegomość nie posiadał czegoś z nałożonym runem. Inna sprawa że w tym wypadku sam by raczej robił takie cacko (i to przez n sesji). A takie "przygody" z kuciem run w roli głównej do zbyt obfitych w akcję nie należą .... Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Darnok
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 24 Maj 2006
Posty: 105

PostWys³any: Pon Paz 09, 2006 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robic przedmioty przez "n" sesji - nie ciekawa perspektywa dla graczy. Jakby wyglądała taka sesja???
- No to ja wykuwam rune wymiatania przez duze W
- Ok. Kujesz i kujesz, kujesz i kujesz (...) kujesz i kujesz no i zbliżasz się do półmetku (...) kujesz i kujesz.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do³±czy³: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys³any: Pon Paz 09, 2006 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co czytam niekótre posty (zwłaszcza Kaine'a) to mam wątpliwości co do planów moich graczy Shocked

Otóż jeden z graczy chce mieć magiczny miecz... Specjalnie po to się wybrał do Sylvanii by znaleźć parę kamieni mocy Cool I zastanawiam się czy pozwolić im znaleźć czy nie... W sumie stracili już po kilka PP w samej podróży do tej mrocznej krainy.

Jak myślicie? Pozwolić znaleźć kilka kamieni mocy? Niekoniecznie wypakowanych? Jednemu graczowi już dałem takie "cacko". Kamień mocy, który świeci światłem równym ze światłem świeczki Laughing
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
kain
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWys³any: Pon Paz 09, 2006 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brujah jesli gracz naprawdę zaslużył może mu coś dać, ale zwiększa to ryzyko szybszej śmierci, złodzieje inkwizycja...co tam sobie wymylisz. Ale też nie dawaj mu za mocnej broni...bo zrobis sie "heroiczny" . Każda magiczna bron tworzy z naszych bohaterów herosów, więc bez przegięc. Im gracz staje sie potęzniejszy , traci wyczucie klimaty [nie zawsze ale z reguły]
Ja mialem kiedys magiczny miecz dawał mi +1 A, i mógl raz na dzień zapalić się [coś jak ognisty miecz] Byłem wypas, ale banda złodzieji która akurat widizala jak sie tłuklem z jakimis goblinami...wp**** mi sspuściła i mi go podwędziła
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain

Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Problemy, pytania, poszukiwania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group