Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Xarandil Mod Elfów
Do³±czy³: 30 Lis 2004 Posty: 1266 Sk±d: warszawa
|
Wys³any: Czw Lut 02, 2006 01:00 Temat postu: WÅ‚asne wykreowane krearury |
|
|
Ale może ktoś z was wymyślił własnego potwora jak tak to prosze się nim pochwalić |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 20:33 Temat postu: |
|
|
Smokotroll:To poteżna kreatura która jest połączeniem trolla i smoka.Ma umiętnośc wszystkie jak smok i troll.Ma sumowane statystki obu stworzeni czyli smoka i trolla.Ma wszystkie zdolność troll i smoka.Jest poteżniejszy od smoka i trolla,ale chyba nie poteżniejszy od Nurgla,ale opróczniego to chyba nie ma poteżnieszego,a jak wy uważacie??Co myślicie o tym potworze??
Dla mnie jest fajny.Czy ktoś by chcial coś takiego spotakć na swojej sesj?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante_delire Strażnik
Do³±czy³: 23 Kwi 2006 Posty: 75
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 21:40 Temat postu: |
|
|
Smokotroll? troche przegięcie. Ale co innego można zrobić jeśli pozwala się graczom na robienie superkoksów... No comments śmierdzi mi to troche amatorszczyzną... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 21:44 Temat postu: |
|
|
Dante_delire napisa³: |
Smokotroll? troche przegięcie. Ale co innego można zrobić jeśli pozwala się graczom na robienie superkoksów... No comments śmierdzi mi to troche amatorszczyzną... |
Bo ja co zaczynam grać warhamera Frp.Przeczytałem prawie cały podrecznik do Warhammera.Ja mam poprostu za dużą wyobraźnie to źle. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante_delire Strażnik
Do³±czy³: 23 Kwi 2006 Posty: 75
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 21:54 Temat postu: |
|
|
Jeśli zaczynasz, to luz:) lecz jednak Twoja wyobraźnia powinna się przekładać na świetne przygody, nie na wydziwiałe potwory |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 21:56 Temat postu: |
|
|
Dante_delire napisa³: |
Jeśli zaczynasz, to luz:) lecz jednak Twoja wyobraźnia powinna się przekładać na świetne przygody, nie na wydziwiałe potwory |
Ale ja nie jestem mistrzem gry tylko mój kolega.Ja jestem graczem czyli mogę wymyślać nowe potwory,bronie i chyba przygody czy nie.Czy coś jeszcze mogę coś innego wymyślać na sesje?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante_delire Strażnik
Do³±czy³: 23 Kwi 2006 Posty: 75
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 22:20 Temat postu: |
|
|
Co do wymyślania, to wierz mi, nie trzeba wymyślać nowych broni, potworów, lub samodzielnie poprawiać zasady gry. Jak zaczynałem, to wiele rzeczy zmienialismy i dodawalismy, a jak doszło doświadczenie, to w 90% przypadków powrócilismy do pierwotnego warha. Jeszcze tylko pytanie, w którą edycje grasz?:> |
|
Powrót do góry |
|
|
kain Mod Magów
Do³±czy³: 20 Lut 2005 Posty: 2262
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 23:36 Temat postu: |
|
|
Mi sie udało stwoprzyłem cos takiego jak drakolicz [nie mysliec z HoMM3]. Było to cos takiego jak licz tylko ze miało skrzydełka plus ziało ogniem.
Statystyki wypośrodkowalem ale i tak byl przekozak, poza tym wymysliłem kiedys jak prowadizłęm moje pierwsze sesje "pijanego nekromante" ale to ze wzgledu na brak znajomosci jeszcze dobrej I edycji, fakt postac była zabawna nawet chciala sie dogadac z nimi ale cóż wina nie mieli:P
, ale Dante ma racje na poczÄ…tku lepiej skupic sie na samej przygodzie zeby graczy nie utwardzac w przekonaniu ze Wh to tylko walka.
Jak zdarza mi sie prowadzic [tzn jak mam czas] to głownie korzystam z nieumarłych. To wystarcza....moi gracze za cholere nie chca juz łazić po cmentarzach czy opuszczonych kapliczkach........fakt ze moim idolem jest licz:P
Choć teraz łaża po miescie i szukaja jakiegos zabójcy....... _________________ #sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain
Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Pia Cze 09, 2006 15:20 Temat postu: |
|
|
Dante_delire napisa³: |
Co do wymyślania, to wierz mi, nie trzeba wymyślać nowych broni, potworów, lub samodzielnie poprawiać zasady gry. Jak zaczynałem, to wiele rzeczy zmienialismy i dodawalismy, a jak doszło doświadczenie, to w 90% przypadków powrócilismy do pierwotnego warha. Jeszcze tylko pytanie, w którą edycje grasz?:> |
Gram w 2 edycje,a ty?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Urdhgag Odźwierny
Do³±czy³: 02 Lip 2005 Posty: 110 Sk±d: Festung Breslau
|
Wys³any: Pia Cze 09, 2006 23:54 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak inni, ale ja miotę w pierwszą. Dla mnie jest ona symbolem niekomercjalnego RPg - coprawda w pierwowzorze miała przypominać DnD (tak mi się przynajmniej wydaje po przeczytaniu opowiadania wstępnego) - ale i tak jest to system z którym zaczynałem.
Moja rady dla ciebie:
- Wymyślanie przygód: jeżeli masz jakiś pomysł to go zapisz, jak czas ci przyjdzie prowadzić to wyciągniesz plik akrteluszek z zapisanymi pomysłamii i jeden po drogim będziesz podawał graczom.
- Wymyślanie broni i zbroi: wydaję mi się, że niepotrzebne, bo wszystkie bronie jakie wtedy były w podręczniku opisane są, tak samo zbroje. Ale jeżeli zamierzasz tworzyć łuki parowe lub bełtownice zasilane taśmowo (wczesny wymysł mojego kumpla - taki renesansowy CKM) to stanowczo odradzam.
- Nowe potwory: patrz punkt "Wymyślanie przygód".
Zmieniaj zasady w momencie gry, kiedy wszyscy stwierdzają że coś zgrzyta i 3a to poprawić - tak wydaje mi się, że będzie najlepiej.
Nie wymyślaj na zapas - no chyba, że chcesz napisac nieautoryzowany dodatek do Wrha (tak jak ja o graniu goblinami - utknąłem na 12 stronie, btw jeżeli ktoś ma jakieś pomysły na psychodeliczne miksturki i profesje dla małych zielonoskórych to proszę o pomoc)
Wszyscy tutaj jesteśmy prawie samoukami - wszyscy mutowaliśmy warha tak długo jak długo nie powróciliśmy do jego rdzennych zasad. Tak mi się wydaję. Odnajdź własną ścieżkę i podążaj nią - oto moja rada. _________________ #Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy
"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!" |
|
Powrót do góry |
|
|
Mogrin Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 14 Kwi 2006 Posty: 37 Sk±d: InowrocÅ‚aw
|
Wys³any: Sob Cze 10, 2006 20:41 Temat postu: |
|
|
JA jeszcze tak do wypowiedzi o smokotrollu. Napisałeś ze łączy wszystkie cechy trolla i smoka. Mam pytanko: Czy jest on bezdennnie głupi czy inteligentny i majacy wiedze. Bo z tego co wiem to smoki mają wielką wiedze i mądrość a trolle pospolity debilizm. _________________ Nie ma nic lepszego od Gawitha mentolowego:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Pon Cze 12, 2006 11:11 Temat postu: |
|
|
I tu leży słabość takiego smokotrolla (trollosmoka?). Ma schizy... raz jest głupi raz mądry. I cierpi z tego powodu...
Co do stworzeń wymyślanych, bardzo miło gracze wspominają pewne małe małpopodobne stworzenia z pyskiem przypominającym trochę gębę orka. Całe to to było pokryte futrem najczęściej brązowym, miało może z 50 cm wysokości i posturą przypominało miniaturowego goryla. Gracze "ochrzcili" te zwierzątka mianem "orkonów" (z powodu tej niby orczej gęby). Wkrótce też odkryli zastraszającą prawdę, że stworzonka te mają niesamowicie silne szczęki - jeden BG mało nie stracił ręki.
Mimo tego wypadku postanowili założyć hodowlę tych zwierzątek w Starym Świecie (orkony pochodzą z okolic Lustrii, konkretnie z małych wysp tuż przy wybrzeżu kontynentu). Niestety nie przyjęły się w nowym klimacie...
I jeszcze jedna kreatura. Szkielet kombinowany. Cztery wielgachne kończyny złożone z dziesiątek kości spinanych stalą, korpus zaopatrzony w cztery ramiona z ostrzami/pazurami/kolcami (zależne od inwencji twórcy takiego stwora). Po prostu machina bojowa działająca dzięki magii nekromanckiej. Stworzyć coś takiego mogą tylko licze, wspaniali nekromanci i być może wampiry. Fajnie gracze przed tym zwiewali. _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Pon Cze 12, 2006 14:42 Temat postu: |
|
|
Mogrin napisa³: |
JA jeszcze tak do wypowiedzi o smokotrollu. Napisałeś ze łączy wszystkie cechy trolla i smoka. Mam pytanko: Czy jest on bezdennnie głupi czy inteligentny i majacy wiedze. Bo z tego co wiem to smoki mają wielką wiedze i mądrość a trolle pospolity debilizm. |
Był by pośrednij między głupotą i złem czyli na środku tych cech. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante_delire Strażnik
Do³±czy³: 23 Kwi 2006 Posty: 75
|
Wys³any: Pon Cze 12, 2006 23:40 Temat postu: |
|
|
Ja dłubie sobie w pierwszą ed. i już od dawna powróciłem do rdzennych zasad, a wierzcie mi, naprawde wiele się zieniało w tym czasie. Gracze najwięcej zmieniają na swoją korzyść, co za tym idzie, wychodzą po kilku przygodach niesamowite koksy. Nie wolno też dawać zbyt dużo magicznych przedmiotów, i zbyt dużo PD. Z racji że to dark fantasy, gracze nie mogą poczuć zbyt wielkiej władzy, i nie mogą myśleć że są nie do pokonania, więc dokop im od czasu do czasu. Niech ktoś im w twarz napluje, ale gracze za żadne skarby nie mogą poczuć się potężni do tego stopnia by cwaniakować komu się da, bo przeniesie się to na MG. Pozwolisz na zbyt wiele, to Ci potem będą skakać na każdym kroku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dante_delire Strażnik
Do³±czy³: 23 Kwi 2006 Posty: 75
|
Wys³any: Pon Cze 12, 2006 23:41 Temat postu: |
|
|
a żeby nie było off, to najgorsze kreatury jakie stworzyłem, to moi gracze. są najbardziej nieobliczalni, ale za to szybko umierają. |
|
Powrót do góry |
|
|
|