Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Jakie zmiany wprowadzili艣cie w WH ?
Id do strony 1, 2  Nast阷ny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  
Autor Wiadomo舵
Xarandil
Mod Elf贸w
Mod Elf贸w


Do潮czy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk眃: warszawa

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 18:37    Temat postu: Jakie zmiany wprowadzili艣cie w WH ? Odpowiedz z cytatem

Jakie zmiany powprowadzali艣cie w WH ? i ich wady i i plusy ? Zedd z twoich post贸w wynika ze wprowadzasz jakie艣 zmiany dla swoich graczy te pytanie kieruje g艂ownie do ciebie? ale i innych MG czy mozecie mi opisa膰 te zmiany i co one wprowadzaj膮 i zmieniaja ?
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do潮czy: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 19:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurde my艣le 偶e zedd powie ci najwiecej (nie dziwne w koncu to on je wymy艣li艂) ale te偶 moge cos rzuci膰:
w normalnym warhammerze nei ma chyba czego艣 takieog jak klasa pancerza jest tylko wytrzyma艂o艣c ot贸rz u nas jest klasa pancerza a wytrzyma艂o艣c dzieli si臋 zawsze na dwa i zaokr膮gla w g贸r臋 ( np. wylosowa艂em na starcie WT 3 , dziele na 2 i otrzymuje 1,5 , zaokr膮glam w g贸re czyli mam 2 ) , do takeij wytrzyma艂o艣ci dodaje klase pancerza i tak 2+
sk贸rzana 1
Sk贸rzana gruba 2
Sk贸rzana pikowana 2
Sk贸rzana 膰wiekowana 3
Zbroja k贸艂kowa 3
Brygantyna 4
Zbroja 艂uskowa 4
Kolczuga 5
Spi偶owa zbroja kolcza z p艂ytami 6
Bechter 6
Zbroja paskowa 6
Zbroja kolcza + p艂yty 7
Zbroja p艂ytowa polowa 8
Zbroja pe艂no - p艂ytowa 9;10

w takim przypadku mam kolczuge kt贸ra ma ma pp 5
czyli w sumie 2+5=7
i tak atakuej mnie ork wal膮cy z si艂a ( najpierw wykonuje mu sie tak偶e rzut na WW ) 8
7-8=-1 czyli od 呕W odejmujemy 1

oczywi艣cie s膮 tak te偶 rozpisane che艂my a ka偶dy pancerz ma napisane jaka czesc cala ochrania i ile np. odjmuje inicjatywy bo np. w zbroi sk贸rzanej napewno 艂atwiej sie poruszac ni偶 w pe艂nop艂ytowce

a o specjalizacjach i obra偶eniach poszczeg贸lnych broni niech powie sam tw贸rca czyli Zedd
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Xarandil
Mod Elf贸w
Mod Elf贸w


Do潮czy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk眃: warszawa

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm ciekawe z ch臋cia wys艂ucham co ma do powiedzeia Zedd jeszcze i mam nadzieje ze nie bedzie mia艂 zaz艂e jak wprowadzi sie cz臋艣膰 jego zasad Wink
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do潮czy: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

my艣le 偶e nie mu zale偶y chyba na tym 偶eby ka偶dy gra艂 w jak najlepszym sytemie , wed艂ug mnei jego zminy s膮 lepsze od tych w normalnym warhammerze , chocia偶 nie wiem jakie one mia艂yby zastosowanie w waszym heroiku najlepiej by by艂o jakby艣cie przywprowadzeniu nowych zasad wprowadzili tak偶e nowe postacie
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Xarandil
Mod Elf贸w
Mod Elf贸w


Do潮czy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk眃: warszawa

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oka偶e si臋 pogadam z MG ale to si臋 wsyzstko oka偶e moze to mu sie spodoba Wink
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Zedd
Mod Mag贸w
Mod Mag贸w


Do潮czy: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Strasznie duzo tych zmian - nie wiem od czego zaczac.
Najpierw od tego co juz pewnie wiesz - gracze nie wiedza ile maja jeszcze punktow przeznaczenia. Plusy i minusy juz zostaly gdzies ujete..
Druga sprawa jest zmiana, a raczej zmianami sa zmiany w mechanice walki. Jest bardziej hmm.. smiertelna, a przez to realistyczna. Trafienie jedna strzala badz beltem konczy sie powazna niedyspozycja gracza. Druga, albo trzecia jest zwykle smiertelna. To dzieki zmianie obrazen broni, punktow pancerza, wplywu wytrzymalosci i paru innych czynnikow takich jak obciazenie i zmeczenie. System jest mojego autorstwa wzorowany na kilku artykulach i zmianach wprowadzanych przez innych graczy. Staralem sie znalez zloty srodek pomiedzy duza iloscia tabel i obliczeniami, a wartka rozrywaka. Efektem jest system rownie prosty jak ten warhammerowski, a jednoczesnie bardziej realistyczny.
Kolejna zmiana jest magia. Nieco bardziej tajemnicza i nieznana. Jako ze tylko ja interesuje sie ta dziedzina, a tylko jeden gracz gra chartem (uczniem czarodzieja) mozna pozwolic sobie na dozowanie mu stopnia poznania magii. Jest ona potezna, ale gracz ma wiekszy wplyw na rozwoj czarow. Sam juz od poczatku moze je modyfikowac (najpierw nieznacznie dopiero potem zmieniac ich sfekty), nie ma sztywnych regul - jesli gracz powie mi ze na ten czar zuzywa wszystkie Pm-y to czar dziala odpowiednio mocniej, ale czarodziej zapewne zemdleje. Tworze takze czary dla specjalizaci i warunkuje ich rozwoj zalezny od poziomow.
Przyklad:

B艂yskawica(2) – Piorun(3) – 艁a艅cuch piorun贸w(4) – Wi臋ksze wy艂adowanie(5)
Podmuch wiatru(1) - Uderzenie wiatru(2) - Fala wiatru(4)
Ich sila i efekt relatywnie sie zwieksza w miare wzrostu potencjalu maga. Wymaga to wydania dodatkowych PD- kow zarozwiniecie czaru - nie jest jednak tak drogie jak ponowna nauka..Dadajemy pare nowych umiejetnosci i inne rzeczy - to moze opisze niedlugo w nowym dziale jesli powstanie - na razie czekam na rozpatrzenie mojej propozycji. Jest tego mnostwo.
Zmiana jest rozwoj postaci - to w tej nowej druzynie. Nie do konca oni wiedza jak on bedzie postepowal co wprowadza nutke tajemniczosci do ich postaci. Przez kilka pierwszych sesji nie znali nawet schematu rozwoju, ale potem jeden z nich go dorwal i musialem im pokazac.
Kolejna zmaiana sa profesje. Nie ma sztywnych regul kim chcesz byc. Swietna profesja jest Hipnotyzer, 艂owca nagrod, szlachcic, czy prosty zlodziej. Jednak "cienki" schemat rozwoju powoduje ze nikt nie chce nimi grac. Dla moich graczy na specjalne rzyczenie tworze wiec te postacie na nowo opierajac sie na podreczniku i poziomuje ich awans. Zrobilem tak dla Zabojcy i Srzelca (moze cie to zainteresowac) warunkujac ich poziom awansu od pozycji w gildii. Chcesz to moge podeslac..
Nie uzywamy jezykow - przyjmujemy ze wszyscy w Starym Swiecie mowia wspolnym. oczywisci drowy i inne podobne stworzenia mowia w swojej mowie (krasnoludy jak nie chca byc rozumiane to Khazalid itd.) Moim zdaniem zbyt czeste uzywanie innych jezykow utrudnia rozgrywke, ale slyszalem o fanatykach..
Zmiana na plus - moze cie to troche zmartwic sa statystyki poczatkowe. Wiem ze lubisz elfy ale u nich ciecia byly najwieksze (nie mamy zadnego w druzynie)
Przyklad:
US 2k10+30
WW 2k10+20
I 2k10+30
Op 2k10+30
CP 2k10+20

Losowanie postaci jest rowniez uklonem w kierunku graczy. Gdzies przeczytalem o tym pomysle (moze nawet w podreczniku do Cthulu) Losuja oni najpierw 4k6 i 9 razy 2k10 i pozniej rozdzielaja te wartosci do cech.
Specjalizacja w walce bronia - uklon w strone baldurs gate. Nawet krasnolud z oburecznym toporem bez wyszkolenia w walce tymze orezem (u nas obrazenia k12 - nie pytajcie dlaczego - pancerz tez jest mocniejszy) jest rownorzednym przeciwnikiem dla lotra wyszkolonego na mistrzostwo w walce dlugim mieczem (k6+1)
Stopnie wyszkolenia: Podstawy - Wyszkolony - Specjalista - Mistrz - Arcymistrz
Mozliwosc czestszego strzelania z broni dystansowej (lub rzucania). Wiaze sie to ze specjalizacja w tejze broni. Arcymistrz w poslugiwaniu sie lukiem dlugim ma 2,5 ataku na runde, dlugim refleksyjnym - 2, kusza lekka 1 na runde (przeladowanie i strzal w tej samej rundzie) ciezka 0,75 (3 ataki na 2 rundy) dodatkowo zmienione obrazenia broni strzeleckiej - zwiekszone. Dlugi luk 1k6 + 5, a ciezka kusza 1k8+5, przy czym niweluje pancerz (przy wiekszych obrazeniach broni i duzym wplywie pancerza powoduje to ze samotny drwal wyposazony w kusze smialo odstraszy graczy, ktorzy nie chca szukac medyka w wypadku trafienia jednego z nich - sytuacja fikcyjna)
Jest jeszcze masa innych zmian, ale i tak napisalem takiego posta ze ktos kto doczytal go do konca naprawde jest twardy Very Happy
Kiedys znajde czas to jeszcze cos dopisze..
_________________
Zeddicus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do潮czy: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mia艂bym czego艣 do konca nei odczyta膰 no prosze zeddzie chociaz wiekszos膰 z tych rzeczy znam to jednak mi艂o sobie o tym poczytac ( szczeg贸lnei o magii bo jestem teraz chartem sadyst膮 Twisted Evil ) no ale dla przyk艂膮du tutaj podsy艂am opis d艂ugieog miecza

Miecz d艂ugi – do tej kategorii zaliczaj膮 si臋 obusieczne miecze, miecze wojenne i wojskowe. Bardzo cz臋sto miecze d艂ugie s膮 jednosieczne. Nie istnieje jedna wersja broni tego typu; spos贸b wykonania i d艂ugo艣膰 zale偶y od kultury, a nawet miejsca w obr臋bie jednego narodu, w kt贸rym wykuto ostrze. Ich najcz臋艣ciej wyst臋puj膮c膮 wsp贸ln膮 cech膮 jest d艂ugo艣膰, wahaj膮ca si臋 od 90 do 110 centymetr贸w. S艂u偶膮 do zadawania ran g艂贸wnie siecznych.
Obra偶enia podstawowe: 1k6+1 Wymagania: S 3+ Zr 25+
Rodzaj bieg艂o艣ci: miecz d艂ugi
Bro艅 jednor臋czna


Podstawy
* I WW Obr. P (parowanie )
+ 2 + 1 --- + 2

U( umiejetno艣ci ):
Rani膮cy cios
Refleks walki

Wyszkolony
** I WW Obr. P
+ 4 + 2 + 1 + 3

U:
B艂yskawiczne uderzenie
Walka na 艣lepo

Specjalista
*** I WW Obr. P
+ 6 + 3 --- + 4
U:Parada

Mistrz
**** I WW Obr. P
+ 8 + 4 + 2 + 6
U:Szeroka parada

Arcymistrz
***** I WW Obr. P
+ 10 + 5 --- + 8

U:
Krwawienie

i dla przyk艂adu opis jednej z umiejetnosci

Parada
Koszt: 300 PD
Wymagania: Uniki, I+ 40, WW+ 40, co najmniej 2 ataki
Parada pozwala na wycofanie si臋 w czasie walki do ty艂u, niweluj膮c mo偶liwo艣膰 zostania trafionym przez przeciwnika, przez odbicie jego broni i odej艣cie w ty艂 z r贸wnoczesnym wykonaniem uniku. Wykonanie parady uniemo偶liwia wykonanie jakichkolwiek atak贸w w rundzie je偶eli bohater ma dwa ataki, lecz nadwy偶k臋 atak贸w przeprowadza si臋 w normalny spos贸b. Aby wykona膰 parad臋, nale偶y na pocz膮tku rundy zadeklarowa膰 偶e chce si臋 j膮 wykona膰 i po ilu atakach (je偶eli istnieje nadwy偶ka). Wykonuj膮cy parad臋 rzuca na WW i je偶eli test jest udany parada zosta艂a wykonana. Nale偶y dodatkowo sprawdzi膰 czy wykonuj膮cy parad臋 ma wi臋ksz膮 inicjatyw臋 od przeciwnika. Je偶eli tak, parada jest wykonana i 偶aden cios przeciwnika nie trafi bohatera. Je偶eli jest ni偶sza nale偶y przeprowadzi膰 test Inicjatywy ( szansa szybszego zadzia艂ania jest r贸wna 50% + I bohatera - I przeciwnika ). Test I jest wykonywany przy aktualnej I, wi臋c jakiekolwiek wykonane ataki j膮 obni偶aj膮. Spalenie kt贸regokolwiek z test贸w oznacza strat臋 2 atak贸w, unik贸w i -10 do WW w tej rundzie. Parada mo偶e by膰 wykonana je偶eli walczy si臋 z jednym przeciwnikiem i ma si臋 miejsce na odej艣cie.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Xarandil
Mod Elf贸w
Mod Elf贸w


Do潮czy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk眃: warszawa

PostWys砤ny: Pon Gru 06, 2004 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Te偶 doczyta艂em do ko艅ca^^ interesuje mnie to a wi臋膰 jak mo偶esz to prze艣lij mi te modyfikacje tych klas i jesli bedzie ci si臋 chcia艂o pisac to co tam mo偶esz a to ze obcie艂e艣 statystyki elfom wcale mnie nie martwi Wink bedzie trudniej ale nie znaczy ze nie do przezycie Wink ^^ prze艣lij na meila blind11@op.pl albo zostaw wiadomo艣c z gory dzienki Zedd mam nadzieje ze moj MG si臋 zgodzi
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Zedd
Mod Mag贸w
Mod Mag贸w


Do潮czy: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Wto Gru 07, 2004 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok. Xarandill. Wroce do domu to przesle. Trzy pliki. Zobaczysz sam i moze pare pomyslow wykorzystacie. Jak juz sie zaznajomicie to daj znac na maila co o tym myslisz.. zedd9@o2.pl Bede wdzieczny za komentarze.
_________________
Zeddicus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Xarandil
Mod Elf贸w
Mod Elf贸w


Do潮czy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk眃: warszawa

PostWys砤ny: Wto Gru 07, 2004 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poka偶e to dla naszego MG i on zadecyduje co z tym zrobi膰 Wink i napiszcze co on o tym mysli i moje zdanie ;]z gory dzienki
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do潮czy: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Wto Gru 07, 2004 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i pomyslcie o grze z niewiedza o ilosci punkt贸w przeznaczenai , naprawde warto , pozatym chcia艂bym doda膰 偶e ka偶d膮 z tych zmina mo偶ecie modyfikowac , to 偶e jest napisane ze miecz d艂ugi ma 1k6+1 to nei znaczy ze musi by膰 tak zawsze , propnuje tak偶e tak jak zedd powiedzia艂 gra膰 nei z magi膮 podrecznikowa kt贸ra jest przesadzona ale samemu pr贸bowac wymy艣la膰 czary takie 偶eby by艂y zgodne z poziomem gracza, co jeszcze 艣ci膮gac i przerabiac postacie sciagneite z neta , ja np. wygrzeba艂em ostatnio takeigo charta i hubert mi go 艂adnei przerobi艂 i wypoziomowa艂 ( bede m贸g艂 zdobywa膰 kolejne stopnei bedac nim)

na koniec dodam ze warto tez pomyslec o grze z psotacia kt贸ra na starcie ma jakis atuta np. spaczen czy tez dar chaosu , daje jej to fajne umiejetno艣ci Twisted Evil ale tez mo偶liwo艣c wpadneicia w r臋ce inkwizycji Crying or Very sad
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
007arek



Do潮czy: 15 Kwi 2008
Posty: 4

PostWys砤ny: Wto Kwi 15, 2008 22:59    Temat postu: modyfikacje i ...pytanie Odpowiedz z cytatem

W艂a艣nie od niedawna jestem w gronie internaut贸w i tak na wst臋pie mo偶e napisz臋 co艣 o moich modyfikacjach kt贸re utar艂y nam si臋 od paru lat Very Happy. Najwa偶niejsze kt贸re dokonali艣my to zwi膮zane z magi膮 i z zasadami walki.
Na razie streszcze te drugie :
-zwyczajna walka wr臋cz ma modyfikator od si艂y -3 a nie -2
-podzia艂 parowania na "zbicie" test WW bez straty ataku jednak odbijasz tylko k4, i "parowanie" strata ataku jednak po udanym te艣cie WW niwelujesz wszystkie ataki ;D
-tarcze stosujemy z zasad膮 opracowan膮 gdzie艣 w mimie polegaj膮c膮 na dodaniu modyfikatora do WW przy pr贸bie parowania tarcz膮 (zale偶nie od jej rodzaju zwyczajna +0 z metalowymi wzmocnieniami +10 a偶 do paw臋偶a +25) jednak zale偶nie te偶 od rodzaju od jej por臋czno艣ci stosujemy modyfikator minusowy do I(w tym偶e mimie zosta艂a opracowana specjalna tabelka)
.....i tak dalej i tak dalej - nie wiem czy jest sens dalej rozpisywa膰 si臋 nad tym tematem (czy spotka si臋 z zainteresowaniem o odzewem) poniewa偶 ostatni post jest z przesz艂o 4 lat no i zosta艂a wydana nowa edycja. Jednak je艣li b臋d膮 osoby ch臋tne rozwin膮膰 ten temat kt贸re wci膮偶 s膮 wierni starej edycji tego wspania艂ego systemu, to prosz臋 o odzew TAK Very Happy Very Happy w najbli偶szym czasie chcia艂em pokaza膰 i z wami dopracowa膰 moj膮 wizj臋 magi g艂贸wnie ze strony mechaniki
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Sro Kwi 16, 2008 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No n a wi臋c jeszcze s膮 tematy w kt贸rych si臋 nie wypowiedzia艂臋m^^ Kto by pomy艣la艂. Nie patrz na date arek tylko pisz co masz do napisania. Swoj膮 drog膮 Nie wypowiada艂em sie w tym temacie poniewa偶 wprowadzi艂em tak wiele zmian , 偶e o wi臋kszo艣ci sam zapomnia艂em:P i ludzie traktuj膮 je ju偶 jako normalne zasady. Z kolei jaki艣 czas temu znowu je zmieni艂em i teraz s膮 bardziej podr臋cznikowe, heh, Takie ko艂o si臋 zrobi艂oSmile
_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
007arek



Do潮czy: 15 Kwi 2008
Posty: 4

PostWys砤ny: Sro Kwi 16, 2008 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak tak masz racj臋 w naszej ekipie te偶 podobny trend wyst膮pi艂 z po kilkunastu sesjach zaczyna si臋 zmienia膰 zasady a potem sami si臋 gubimy z tymi zasadami (b膮d藕 zmierzamy w kierunku na wskro艣 narracyjnym i omijamy wszelkie zasady), aczkolwiek po d艂u偶szym zastanowieniu najlepszy jest z艂oty 艣rodek i zn贸w powracamy do zasad najbardziej zintegrowanych podr臋cznikiem Cool
... Bo偶e przypominaj膮 mi si臋 czasy w kt贸rych wi臋cej rozwa偶a艂em na nad samymi zasadami ni偶 gra艂em Shocked
Teraz za bardzo nie mam czasu na zaprezentowanie mojej magi jednak mam pro艣b臋 jak macie jakie艣 takie pozmieniane zasady to...do dzie艂a niech iskrzy si臋 od magi Wink
Ps. interesuje mnie ten temat teraz poniewa偶 od d艂u偶szej przerwy nie grali艣my i chcemy stworzy膰 jak膮艣 niepowtarzaln膮, grywalna magi臋 Razz
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
007arek



Do潮czy: 15 Kwi 2008
Posty: 4

PostWys砤ny: Sro Kwi 16, 2008 21:02    Temat postu: Esencja magi Odpowiedz z cytatem

Chcia艂em si臋 zapyta膰 czy rozwa偶ali艣cie i zg艂臋biali艣cie jako MG istot臋 magi: czym ona w istocie jest, sk膮d i jakie to ma skutki dla zg艂臋biaj膮cych tajemne wiedz臋 mag贸w Question
W艂a艣nie co艣 teraz rozmy艣lam nad pochodzeniem jej z esencji spaczenia i wpleceniu w przygody tak namacalnie. Wszak偶e historia ca艂ego warhammera jest poniek膮d 艣ci艣le powi膮zana z spaczeniem (tak przynajmniej mi si臋 wydaje)
CO O TYM S膭DZICIE Idea Question
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony 1, 2  Nast阷ny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group