Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Kochany/Niekochany fechmistrz
Id¼ do strony 1, 2, 3  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Sesja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Losiu888
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 05 Lip 2005
Posty: 32
Sk±d: Lublin

PostWys³any: Nie Lip 17, 2005 17:57    Temat postu: Kochany/Niekochany fechmistrz Odpowiedz z cytatem

Rozchodzi mi sie o profesje zaawansowana:Fechmistrz (str 66).
Czy nie uwazacie, ze ta profesja jest zdecydowanie przegieta?
Taki pan posiada 6, tak SZEŚĆ Shocked maksymalnych rozwiniec:
+40 WWiUS/+2 A/+8 Zyw dodatkowo +25 K i Odp
(co prawda Zabojca Demonow posiada rozwiniecie +30 do K i Odp, ale +35 jest to najwieksze rozwiniecie dla zwyklego smiertelnika (nie krasnoluda).)
Ba! Tym panem mozna sie stac juz w 3 profesji kompletujac zaledwie sr. zbroje i 6 sztuk broni najlepszej jajkosci!!!!! Przeciez to na dobra sprawe nic trudnego. Akurat pieniadze latwo zdobyc...
Mialem nadzieje ze errata zajmie sie tym POTWOREM ale nie! Nie ruszono w niej nawet rozwiniec.

PS
A taki biedny strzelec ma swoje +35 US
Tutaj brakuje mi starego warha gdzie jedna profesja miala tylko 1 maksymalne rozwiniecie (wiem byl wyjatek (Giant Slayer)).
_________________
Niech Imperium sie modli.
Stary Swiat splynie krwia.
Ludzie nie dotrzega prawdy, nie poczuja dotyku skazy.
Ostatnie Dni nadchodza i zadne z Dzieci Sigmara nie zdola ich powsztrzymac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Durin Białobrody



Do³±czy³: 03 Lut 2005
Posty: 4
Sk±d: DancyÅ› :)

PostWys³any: Nie Lip 17, 2005 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to nie pozostaje nic innego jak poddanie tego 'Potwora' własnym poprawkom Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Pon Lip 18, 2005 00:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja was nie rozumiem. To wcale nie jest potwór. Sama nazwa mówi Fechmistrz czyli mistrz fechtunku. Szkoli się taki latami. A co do rozwinieć i trzeciej profesji to ja uważam to za aż trzecią profesję. U mnie żadko kto dożywa do trzeciej profesji. A rozwinięcia. Biorąc pod uwagę że teraz rozwija się o 5 a nie 10 to za nim ktoś będzie miał te + 40 To minie wieeeeeeeeeeeeelllllllleee sesji. To tyle. Zastrzeżenia można mieć do us. Trochę za dużo do rozwinięcia jak na kogoś kto walczy bronią ręczną a nie strzelecką. No chyba że można prowadzić szermierke łukiem albo pistoletem.
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Saise
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 28 Cze 2005
Posty: 23
Sk±d: Tarnów

PostWys³any: Pon Lip 18, 2005 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Racje ma IMO Blackswordsman - te profesje, co wyglądają na przegięte potrzebują kwadryliony EXP'a na pełne rozwinięcie, dosłownie - mase umiejętności, mase statystyk, mase zdolności - naprawde solidna kawał expa jest potrzebny, wiec imo wywazenie przy profesjach nie jest zle :"D BTW, dzisiaj gram pierwsza sesje w nowych warhu... bedzie ciekawie.
_________________
'Rzucam zaklęcie "Ochrona Przed Śmiercią"...' - pewien niedoświadczony gracz w obliczu spotkania z ostateczna realnością (tzn. Śmiercią...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Losiu888
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 05 Lip 2005
Posty: 32
Sk±d: Lublin

PostWys³any: Pon Lip 18, 2005 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja w dalszym ciagu nie zgodze sie z waszym zdaniem.
Popatrzmy na takiego mistrza gildii, rownierz 3 profesja. aby nim zostac mosimy posiadac wlasna gildie!! a jakie daje nam mozliwosci (pod wzgledem mechaniki), rozwiniecia raptem troche wieksze od poprzednikow.
Do czego zmierzam?. w/g profesje powinny byc wywazone, aby gra kazda z nich byla oplacalna.po za tym mialem nadzieje ze w 2 ed. postacie nie beda kosiarzami ktorzy przetaczaja sie przez wrogow. miast tego mialem nadzieje na waskie specjalizacje, co za tym idzie postac miala byc naprawde dobra w tym co robi. w innych czynosciach bylaby srednia (co nie oznacza do niczego).
A mamy takie monstrum, ktore:
orezem wlada jak nikt (tego mu nie bronie)
ustrzeli kazdego zawsze i wszedzie (posiada elitarna wrecz zdolnosc "artylerzysta" jako jedna z 4 profesji bodajrze)
przyjmie na klate sredni cios
a jak sam zaatakuje to... RIP
i do tego moze spokojnie walczyc z 2 przeciwnikami

Tego typu kosiarze smierdza mi heroikiem. Ale najbardziej boli mnie to ze tak wypasiony jest wlasnie fechmistrz, czyli zwykly awanturnik bez zobowiazan. Gdyby takim zapleczem dysponwal chocby Mistrz Zakonny byloby OK. Dlaczego, ze aby stac sie Mistrzem trzeba sie duuzo napocic. Ale zeby zostac fechmistrzem wystarczy nabijac PeDeki. Profesja ta jak na swoj potencjal powinna miec jeszcze jakies ograniczenie fabularne...
Np. pokonanie slynnego szermierza itd itp (cos a'la slayerzy). Inaczej 3/4 wojow bedzie dazyc prosto do tej profesji, a sredni MG bedzie rzygac schematem żolnierz=>weteran=>fechmistrz (tak wiem ze to powerplaying, mam tego po prostu dosc po 1 edycji. juz tam rangeerzy walili wprost na strzelca itd)
uff.. ale sie rozpisalem.. Confused
_________________
Niech Imperium sie modli.
Stary Swiat splynie krwia.
Ludzie nie dotrzega prawdy, nie poczuja dotyku skazy.
Ostatnie Dni nadchodza i zadne z Dzieci Sigmara nie zdola ich powsztrzymac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Go¶æ






PostWys³any: Pon Lip 18, 2005 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fechtmistrz jest faktycznie przegiety. Zupelnie nie rozumiem rozwiniecia +40 do US i podobnie jak Losiu888 obawiam sie, ze skonczy sie na schemacie żolnierz=>weteran=>fechmistrz . Co prawda w podreczniku jest napisane, ze fechmistrz to postac "po przejsciach", ktora szuka sobie godnego przeciwnika, ale w tej chwili nikt nie moze byc godnym przeciwnikiem dla goscia z takimi rozwinieciami.

Co z tego, ze trzeba duzo PDkow, zeby ukonczyc profesje. To ja mam rozumiec, ze gdyby byla profesja majaca rozwiniecia absolutnie wszystkiego na maksa, to mialbym sie pocieszac, ze to bedzie kosztowac duzo expa? Mad

PS. Fechtmistrz - od fechtunku. Fechtunek to walka wrecz wiec albo nazwa jest bez sensu, albo rozwiniecie +40 US jest bez sensu.
Powrót do góry
Hektor
Szabrownik
Szabrownik


Do³±czy³: 09 Lip 2005
Posty: 18

PostWys³any: Pon Lip 18, 2005 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to wyzej to moje
czemu mimo ze sie loguje to nagle sie okazuje, ze nie jestem zalogowany?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wisnia666
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Do³±czy³: 13 Lip 2005
Posty: 8
Sk±d: BÅ‚onie

PostWys³any: Pon Lip 18, 2005 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no niestety fechmistrz jest zdecydowanie kontrowarsyjna profesja powiem wiecej wedlog mnie jest to profesja tragiczna w swoich załorzeniach . troche przypomina mi jedną taka profesje która ktos sobie nieoficjalnie stwrzył byl to bodajrze Wojownik światłości który mial do wszystkigo rozwiniecia +50 albo +5 do tego przedmioty ktore sprawiały ze był nie do zatrzymania nawet przez samych bogów chaosu moż eu fechmistrza niejest to aż w takim stopniu pokazane ale wwedług mnie profesja powinnam być dostepna od co najmniej 4-5 profesji i miees za wymóg cos naprawde kosmicznego typu poświecenie na to conajmniej kilku lat intwensywnych nauk pod okiem misstrzafechtunku albo pasowanie przez elektora albo samego cesatrza na Mistrza Walki powinien teżą mieć jakis symbol swojego stanowiska (naprzyklad w cesarstwie niemieckim Mistrz Wielkiego miecza jako jedyny mógł walczyć flambergiem czyli mieczem o falistym ostrzu), 6 sztuk broni najlepszej jakosci mozna zdobyć poprostu pstryknieciem palca i to juź jak sie jest na dórgiej profesji. A co do tych kolosalnych ilości doswadczenia to powiem to tak jest wielka róznic amiedzy tym ile doswaidczenia potrzeba do skompletowania profesji a miedzy tym na co mozna je wydac - przykład profesje podstawowa maja średnio 10 rozwiniec nielicząć umiejetności i zdolnosci maksymalne rozwiniecioe jakie maja takie profesje to +10 czasami +15 potem trzeba wydać 100 pd i zmienić profesje oczywiscie po spełnieniu wymagań , a teraz wyobraźcie sobie że te 10 rozwinieć można przeznaczyc bez ograniczen na o sie komu podobba ( prkaatycznie fechmistrzale to jeszcz enie to teraz bedzie fajniej) wiec gracz nazwijmy go Marek Marecki zaczyna grać i po 10 sesjach na ktorychna karzdej dostawał po 100 pd ma namazane na swojej karcie postaci w róbryce A 11 bo wkońcu może to zrobić potem wydaje 100 pd i przechodzi na nastepną profesje powiezmy ze bedize to weteran i teraz przeznacza karzde 100 pd żeby rozwinąć odpornośc i siłe na wypadek gdyby komuć udało sie przezyć jego ataki, potem taki wykupuje sobie umiejetnosc blyskawiczne przeładowywanie i kupuje sobie łuk i oto mamy karabin maszynowy , wiem że to są schematy czysto chipotetyczne ale niepowinno być postaci kóre moga ciągle rozwijać tylok jdną statystyke do poziomu maksymalnego bez zmieny profesji a fechmistrz możr tak zrobiić w kilku przypadkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Pon Lip 18, 2005 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brak wam wyobraźni czy jak? To wszystko zależy od Mg. Jeśli macie rozsądnego Mg to nie pozwoli na takiego fechmistrza wcześniej niż po conajmniej 100 sesjach. I tak jak piszecie z jakimś wielkim questem do wykonania. Zbytnio sie przejmujecie. Ale te + 40 do us to absolutnie NIE!!
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Saise
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 28 Cze 2005
Posty: 23
Sk±d: Tarnów

PostWys³any: Sro Lip 20, 2005 09:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przegięty? Zgodnie z odwieczną zasadą 'Moja Drużyna I Tak Zmodyfikuje Podręcznik' wszystko da się naprawić Smile --- co do Mistrza Gildii. Prawda jest taka, że mistrz gildii załatwi takiego kozaka nawet nie wstając z krzesełka. BO ma kasę. I to jest to - jak jesteś Księciem Złodzieji, Mistrzem Gildii czy chociażby Mistrzem Cienia, to zgodnie z realiami taki Przegiety Fechtmistrz nie ma z wami szans - Czemu? Mistrz Gildii wynajmnie Skrytobójców, Książe Złodzieji wyśle kilkanastu swoich chłopów, Mistrz Cieni zrobi to tak, że Nasz Przegiety Fechtmistrz obudzi się na tamtym świecie... Wink Najwazniejsze tak naprawde nie sa staty, lecz otoczka Fabularna, która mówi nam coś o danej profesji (co nie zmienia tego ze rozwiniecie US u fechtmistrza to co najmniej dziwna sprawa...)
_________________
'Rzucam zaklęcie "Ochrona Przed Śmiercią"...' - pewien niedoświadczony gracz w obliczu spotkania z ostateczna realnością (tzn. Śmiercią...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sro Lip 20, 2005 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i pieknie - tyle pomysłów tutaj padło - ja sam nie będę powtarzał tego co myśle bo uczynił to za mnie kompan Black - zgodzę się z nim w zupełnośći - zarózno jeśli chodzi o ograniczenie US-a a także jeśli chodzi o wyobraźnię i MG - przecięz nie dajmy się zwariować - błędy są - osobiście zdziwiłbym się gdyby nie było - ale od czego są MG?? Właśnie od tego. Pierwsza edycja po naszych poprawkach nie przypominała wogóle warhammera mechaniką - jedynie światem - jeśli będzie mi dane kiedyś zagrać w drugą to skończy się to zapewne podobnie.
Strzelcom, zabójcom bogów i fechmistrzom - mówimy stanowcze: "Hola!!"
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Hektor
Szabrownik
Szabrownik


Do³±czy³: 09 Lip 2005
Posty: 18

PostWys³any: Czw Lip 21, 2005 09:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz Blackswordsman? Faktycznie musi mi brakowac wyobrazni, bo mozna wiele zmodyfikowac, ale tworcy II ed. wyraznie zaznaczyli, kim jest fechmistrz - mistrzem walki, ktory chce sprawdzic swoje umiejetnosci. Wielki quest do wykonania to dla mnie, za przeproszeniem, bzdura. Fechtmistrz jest po prostu wojownikiem, ktory uczy sie wraz z KAZDA walka. Co wiec mialoby byc dla niego wielkim questem? Wspomoz moja wyobraznie... Dlaczego mam zabronic graczom grac fechtmistrzem? Bo jest DOBRY? Tak to mam wytlumaczyc graczom?

Po co od razu cala armia najemnikow wynajeta przez mistrza gildii do zalatwiania fechtmistrza? Wystarczy zeby karczmarz dodal do jedzenia jakiegos specyfiku. Chodzilo mi o nierownosc fechtmistrza w rownej walce Wink jeden na jeden. Fechtmistrz niby pracuje dla innych, np. dla mistrza zakonnego, ale w walce od takiego mistrza jest silniejszy... Confused

Mistrz moze zmienic wszystko. To tylko moja opinia na temat tego, co dostalismy w podreczniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Saise
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 28 Cze 2005
Posty: 23
Sk±d: Tarnów

PostWys³any: Czw Lip 21, 2005 09:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hektorze - odnośnie armi najemników - chciałem tylko pokazac ze Fechtmistrz nie jest wcale przegiety mimo statystyk, albowiem wlasnie sa profesje (jak np. Mistrz GIldii, Arystokrata, Ksiaze Zlodzieji, Mistrz Cienia) ktore to pomimo mniejszych statow bez wiekszych problemów zniszczy Fechta - kazdy wojak du.pa, gdy wrogów jest Kupa Wink Po prostu uwazam ze nie ma tutaj profesji silniejszych czy slabszych - wszystko zalezy od inteligencji gracza i od woli MG l-) Jak zwykle zreszta...
_________________
'Rzucam zaklęcie "Ochrona Przed Śmiercią"...' - pewien niedoświadczony gracz w obliczu spotkania z ostateczna realnością (tzn. Śmiercią...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Czw Lip 21, 2005 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc Hektorze. Questem dla takiego fechmistrz może być np: Odnalezienie jakiegoś legendarnego kowala , miecza , czy innego symbolu "wielkości". Może to być także jakiś "tor przeszkód" , próba sił, czy inne takie. Wystarczy wysilić umysł.I każdy Quest jest złożony, jest jak oddzielna przygoda albo nawet więcej. Zapewne nie dokońca zrozumiesz moje założenia ponieważ każdy z nas ma inną wizje gry. Absolutnie nie powinieneś zabraniać grania fechmistrzem. Powinieneś tak utrudnić przejście na tę profejśje że gracze sami się kilka razy zastanowią zanim będę chcieli ją mieć. A co do 1 na 1 to chaos ma takie pole do popisu. Zresztą nie tylko chaos. U mnie mam uczonych czasem którzy rozkładają wojowników "szczęśliwym trafem". Ja osobiście nazywam to błogosławieństwo uczonego <lol> Wyrzuci taki uczony trafienie krytyczne, przeciwnik nie uniknie i RIP. A co do mistrza zakonnego to wcale nie jest dużo gorszy. Wręcz powiedziałbym że jest lepszy, bo inteligenty.Poza tym profejsje takie jak fechmistrz, najemnik ochroniarz i inne takie oklepmordy powinny być silniejsze w fizykalach od swoich pracodawców. Ale to pracodawca myśli!! Ode mnie to tyle. Chyba wyjaśniliśmy już wszystko. Dziękuje za uwage.
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Losiu888
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do³±czy³: 05 Lip 2005
Posty: 32
Sk±d: Lublin

PostWys³any: Czw Lip 21, 2005 13:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgodze sie z ostatnim postem Black'a.
Jak juz powiedzialem najbardziej boli mnie "latwosc" z jak mozna sie nim stac. Boje sie zastepow fechmistrzow (a powinna byc to postac legendarna niczym Musashi Miyamoto (pewnie literowke walnelem)) bo co taki woj. moze ze soba zrobic zostac oficerem,rycerzem i ew. szamperzem.
O ile szampierz jest jak najbardzie w porzadku ( o ile ktos bedzie chcial nim zostac patrzac na stojacego obok fechmistrza. tym bardziej ze szampierzem jest ciezej zostac)
Rycerzem nie jest byle kto, a samo zostanie rycerzem (postac ktora urodzila sie chlopem/mieszczaninem) jest tematem na kampanie.
Podobnie wyzsze profesje wojskowe, inni gracze musza zaakceptowac ze za qplem lata caly oddzial. To MG musi sie napocic majac pod soba stadko dodatkowych BNow. Profesje te najlepiej sprawuja sie na kampaniach wojennych...
gdy tak o tym myslalem wymyslilem ze 2 mlotek jest kierowany raczej do zaawansowanych graczy. poniewaz poczatkujacemu ciezko bedzie zrezygnowac z fechmistrzow itd
_________________
Niech Imperium sie modli.
Stary Swiat splynie krwia.
Ludzie nie dotrzega prawdy, nie poczuja dotyku skazy.
Ostatnie Dni nadchodza i zadne z Dzieci Sigmara nie zdola ich powsztrzymac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Sesja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2, 3  Nastêpny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group