Ja też muszę do tego wrócić... Jak to jest? Ten Gorjący Miecz ma siłę 5 czyli liczy się normalną siłę czarodzieja + k10 + 5 ? To samo tyczy się Kosy Żniwiarza?
Jeśli Właśnie tak się liczy obrażenia z tych broni, to myślę, że gdy przestaniemy liczyć pancerz to magowie śmierci/ognia z takimi "mocojebami" będą zbyt mocni... _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Do³±czy³: 17 Sie 2006 Posty: 1751 Sk±d: z nienacka :D
Wys³any: Wto Gru 12, 2006 22:20 Temat postu:
Brujah napisa³:
Ja też muszę do tego wrócić... Jak to jest? Ten Gorjący Miecz ma siłę 5 czyli liczy się normalną siłę czarodzieja + k10 + 5 ? To samo tyczy się Kosy Żniwiarza?
- siła broni określa z jaka siłą ona udeża, jesli pisze '5' to znaczy '5' jeśli pisze '4' (kusza) to siła wynosi '4'..czyli obrażenia to siła broni + k10!
- większość broni ręcznych ma siłę S czyli obrążenia to siłą bohatera +k10 _________________ #Wichry Północy, Kazdin
#Ciężkie jest życie na morzu, Miguel Rodriguez de Gillera
Jeśli Właśnie tak się liczy obrażenia z tych broni, to myślę, że gdy przestaniemy liczyć pancerz to magowie śmierci/ognia z takimi "mocojebami" będą zbyt mocni...
Nie będą bo mają maksymalnie tylko 60WW (na arcymagu bez żadnych dodatków z wyjątkiem zdolności urodzony wojownik), a i tak czary są silniejsze od zwyklej siepanki, niezależnie jakim czarodziejem grasz
Dodam jeszcze, że nie po to ci biedni adepci studiują przez całe życie sztuki magiczne, żeby uczyć się marnych i nieskutecznych czarów. A 60 WW to naprawdę niewiele, mając za sobą trzy profesje wiodące na arcymaga. _________________ ...
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Id¼ do strony Poprzedni1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach