Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Zasady, cechy, itd. - pytania i niejasno艣ci...
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Nast阷ny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Problemy, pytania, poszukiwania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  
Autor Wiadomo舵
Mogrin
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do潮czy: 14 Kwi 2006
Posty: 37
Sk眃: Inowroc艂aw

PostWys砤ny: Pon Kwi 17, 2006 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie do ko艅ca rozumiem o co chodzi z nowymi cechami przy nowej profesji. Czy wpisujemy r贸偶nice rozwini臋cia cechy jak膮 mieli艣my i tej dla nowej profesji, czy po prostu zmazujemy stare rozwini臋cia i wpisujemy nowe?? Prosze o odp.
_________________
Nie ma nic lepszego od Gawitha mentolowego:)
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do潮czy: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk眃: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys砤ny: Pon Kwi 17, 2006 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmazujemy stary schemat rozwoju i wpisujemy nowy. Absolutnie nie sumujemy starego schematu rozwoju i nowego. Robili tak moi kumple i wychodzi艂o im, 偶e b臋d膮 mieli po 20 呕W (nawet magowie).

NP.
WW
31**
+10
41
To jest tabelka (wiem brzydka Razz ) z cechami. 31 to pocz膮tkowa warto艣膰 walki wr臋cz. +10 czyli o tyle mo偶na rozwin膮膰 WW. 41 jest ju偶 maksymalnie (dla tej profesji) rozwini臋t膮 cech膮. znaki * to s膮 oznaczenia, o ile ju偶 rozwin臋li艣my cech臋 (gdzie jeden znaczek * oznacza, 偶e rozwin臋li艣my cech臋 o +5)

Przechodzimy na kolejn膮 profesj臋.

WW
31**
+20
41

Mamy nowy schemat rozwoju. Tutaj mo偶emy ju偶 rozwin膮c WW o +20. Je艣li b臋ziesz przy ka偶dym rozwini臋ciu stawia艂 kropk臋 przy cechach b臋dziesz wiedzia艂, kiedy trzeba ko艅czy膰 rozwija膰 dan膮 cech臋. Cech臋 mo偶na rozwina膰 maksymalnie do sumy pocz膮tkowej warto艣ci cechy i schematu rozwoju (czyli 31 + 20 = 51). W tym przypadku W moliby艣my maksymalnie rozwina膰 do 51.

Skomplikowane Razz Mam nadziej臋 偶e wi臋cej da艂em odpowiedzi ni偶 pyta艅 Very Happy
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby cz艂owiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pa艂ac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wr贸g? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
AwatarTwilight



Do潮czy: 15 Maj 2006
Posty: 3

PostWys砤ny: Wto Maj 23, 2006 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam nadziej臋, 偶e na dobre forum trafi艂em... Od jakiego艣 czasu zacz膮艂em sotosowa膰 troszke inniejsze metody przeznawania obra偶e艅 krytycznych ni偶 te w podr臋czniku. Pomys艂 niejest m贸j, ale Monstero udost臋pni艂 mi materia艂 napisany przez Piotra. H. Zasady jednak dotyczy艂o 1ed m艂otka ja je ptrzerobi艂em na drug膮 edycj臋 i chcia艂em si臋 nimi z Wami podzieli膰(a mo偶e komu艣 sieprzydadz膮) a tak偶e opieraj膮c si臋 na Waszych do艣wiadczeniach i komentarzach poprawi膰 je w miar臋 mo偶liwo艣ci...

Wiez zaczynamy: bohater wykonuje cios i trafia przeciwnika, na ko艣ci K10 wypada obra偶e艅 1-9 - stosuje metod臋 z podr臋cznika czyli standard. Ale je偶eli podczas okre艣lania obra偶e艅 na K10 wypadnie 10 przeciwnik otrzymuje krytyka czyli K10 zostaje przerzucaona. Bohater wykonuje drugi rzut K10 i sumuje tearz otrzymany wynik z poprzedni膮 10. Teraz wynik z drugiego rzutu od razu jest okre艣leniem efektu, kt贸ry mo偶臋my znale藕膰 w tabelce kt贸r膮 stworzy艂em:

G艁OWA
1)Oszo艂omienie – po silnym uderzeniu oczy bohatera o艣lepia silny b艂ysk wewn膮trz g艂owy, w nast臋pnej rundzie bohater mo偶e tylko parowa膰 ciosy z modyfikatorem - 10 WW
2)Podbicie oka – ogranicza widoczno艣膰 bohatera i do otrzymania pomocy medycznej daje -5 do WW, Zr i I
3)Z艂amanie nosa – bohater wykonuje test na Odp je艣li nie wyjdzie, to poszkodowany upuszcza trzymane przedmioty i 艂apie si臋 za krwawi膮cy nos
4)Zdarcie poka藕nego p艂ata sk贸ry – ciep艂a krew na twarzy i b贸l utrudnia walk臋, co daje -10 do wszystkich test贸w
5)Wybicie K4 z臋b贸w – bohater wykonuje test na Odp je艣li nie wyjdzie, to traci K4 z臋by i dodatkowo 1 呕yw na ka偶de 2 wybite z臋by, je偶eli test si臋 powiedzie traci tylko K2 z臋by, w nast臋pnej rundzie mo偶e wykona膰 tylko 1 akcje
6)Og艂uszenie – bohater wykonuje test na Odp je艣li nie wyjdzie, mrok zaleje jego oczy i 艣wiadomo艣ci, a nast臋pnie padnie nieprzytomny na ziemie na K10 minut je艣li wyjdzie patrz (1)
7) Z艂amanie szcz臋ki – przez K4 rundy bohater wykonuje test na Odp, przy ka偶dorazowym niepowodzeniu traci 1 呕yw i otrzymuje -5 do WW, Zr i I, do czasu otrzymania pomocy a do tego nie mo偶e m贸wi膰 ani rzuca膰 zakl臋膰 werbalnych, je偶eli test wyjdzie za pierwszym razem patrz (5)
8)Odci臋cie ucha – bohater w bolesny spos贸b traci ucho i akcje w nast臋pnej rundzie i otrzymuje -10 do wszystkich test贸w do czasu otrzymania pomocy. Je偶eli test si臋 uda patrz (7). Bohater dodatkowo traci K10 呕yw
9)Wybicie oka – bohater odruchowo upuszcza trzymane przedmioty i je艣li nie wykona udanego bardzo trudnego testu Odp to z powodu pal膮cego b贸lu nie mo偶e kontynuowa膰 walki, je艣li ranny kontynuuje walk臋 otrzymuje -20 do test贸w. Do tego bohater traci dodatkowe K6 呕yw
0)Odci臋cie/zmia偶d偶enie/przebicie g艂owy – bohater chwalebnie ginie na polu walki zalanym ciep艂膮 krwi膮…


R臉KA
1)Wytr膮cenie przedmiot贸w trzymanych w r臋ku – bohater wykonuje udany test na Zr lub niezdarnie upuszcza trzymane w r臋ku przedmioty
2)Zdarcie sk贸ry na k艂ykciach – bohater wykonuje wymagaj膮cy udany test na Zr lub upuszcza trzymane przedmioty i traci dodatkowo 1 呕yw
3)Wybicie kciuka – bohater wykonuje test na Odp, je艣li nie wyjdzie to upuszcza trzymane przedmioty, natomiast je艣li wyjdzie test a bohater decyduje si臋 walczy膰 dalej otrzymuje -10 do test贸w WW, Zr i K wykonywanych r臋k膮 z wybitym kciukiem
4)Z艂amanie r臋ki – bohater albo wykona udany test Odp i wtedy przenosimy si臋 do (2) albo wypuszcza trzymane przedmioty a jego r臋ka zostaje z艂amana i jest niew艂adna do czasu utrzymania pomocy medycznej
5)Wybicie barku – r臋ka bohatera staje si臋 bezw艂adna a trzymane przedmioty zostaj膮 natychmiast upuszczone na ziemie
6)Otwarte z艂amanie r臋ki – bohater wykonuje bardzo trudny test Odp, je偶eli test si臋 powiedzie (4) a je艣li nie efekt jest takie jak w przypadku (4) tylko bohater co rund臋 traci dodatkowo 1 呕yw bez wzgl臋du na Wt
7)Odci臋cie/zmia偶d偶enie K4 palc贸w – bohater wykonuje wymagaj膮cy test Odp, je艣li wynik jest zadowalaj膮cy palce zostaj膮 tylko po艂amane ale je偶eli nie jest pozytywny palce zostaj膮 odci臋te/zmia偶d偶one a trzymane przedmioty upuszczone na ziemie, traci dodatkowo K4 呕yw
8)Odci臋cie/zmia偶d偶enie/przebicie d艂oni – bohater wykonuje wymagaj膮cy test Odp. Je艣li wynik jest negatywny – d艂o艅 upada na ziemi臋 wraz du偶膮 ilo艣ci膮 krwi, dodatkowo traci K10 呕yw, natomiast je偶eli jest pozytywny d艂o艅 zostaje mocna rozci臋ta. Bohater traci tylko K6 呕yw
9)Odci臋cie/zmia偶d偶enie/przebicie przedramienia – bohater wykonuje bardzo trudny test Odp. Je艣li wynik jest negatywny traci przedrami臋, zabryzguj膮c okolice krwi膮, natomiast je偶eli jest pozytywny patrz (8 ). Bohater dodatkowo traci K10 呕yw
0)Odci臋cie/zmia偶d偶enie ca艂ej r臋ki – bohater wykonuje bardzo trudny test Odp. Je艣li wynik jest negatywny traci r臋k臋, natomiast je偶eli jest pozytywny patrz (9). Pod bohaterem pojawia si臋 ka艂u偶a krwi co oznacza dodatkowe K10 呕yw co rund臋…

KORPUS
1)Utrata oddechu – bohater zostaje tak silnie uderzony w brzuch, 偶e na jedn膮 rund臋 traci oddech i nie mo偶e jedynie parowa膰 ciosy
2)Oszo艂omienie – w wyniku silnego uderzenie w splot s艂oneczny bohater wypuszcza du偶膮 ilo艣膰 powietrza z p艂uc co i przez K6 rund, pr贸buj膮c odzyska膰 oddech otrzymuje - 10 do WW, Zr i I
3)Posiniaczenie obojczyka – bohater wykonuje test Odp, je艣li jest udany efekt trwa przez nast臋pn膮 rund臋, je艣li nie przez K6 dni otrzymuje -10 do K
4)Zdarcie p艂ata sk贸ry – ciep艂a krew zaczyna sp艂ywa膰 po brzuchu a b贸l utrudnia walk臋, co daje -10 do wszystkich test贸w fizycznych
5)G艂臋bokie rozci臋cie – bohater wykonuje test Odp, je艣li jest on udany patrz (4), je艣li nie to bro艅 przeciwnika g艂adko rozcina klatk臋 piersiow膮 bohatera, kt贸ra zaczyna intensywnie krwawi膰 – do czasu otrzymania pomocy medycznej traci do rund臋 1 呕yw i ma -10 do WW, Zr i I
6)Przewr贸cenie – pot臋偶ny cios wyrzuca ofiar臋 w powietrze, kt贸ra upada na ziemi臋. Do czasu a偶 stanie na nogi otrzymuje -20 do WW, Zr i I
7)Po艂amanie 偶eber – bohater zmuszony jest do wykonania wymagaj膮cego testu Odp, je艣li wynik jest pozytywny (6). W przypadku negatywnego wyniku K4 偶ebra bohatera zostaj膮 z艂amane. Do czasu otrzymania pomocy medycznej do wszystkich test贸w dostaje -5 na ka偶de 1 z艂amane 偶ebro
8)Uszkodzenie narz膮d贸w wewn臋trznych – cios trafia w podbrzusze rozcinaj膮c je i uszkadzaj膮c narz膮dy wewn臋trzne, bohater wykonuje trudny test na Odp, je偶eli jest on pozytywny to upada na kolana trzymaj膮c si臋 za brzuch i nie mo偶e wykonywa膰 偶膮dnych fizycznych czynno艣ci do czasu otrzymania pomocy medycznej. Natomiast je偶eli test jest nieudany to traci on dodatkowo K10 呕yw na skutek sporej utraty krwi
9)Przebicie p艂uca – je偶eli bohater nie otrzyma profesjonalnej pomocy medycznej w przeci膮gu ilo艣ci tur r贸wnej Wt bohatera, to umiera on na skutek zalania p艂uc w艂asn膮 krwi膮
0)Przerwanie rdzenia kr臋gowego – przera偶aj膮co silny cios przeciwnika 艂amie kr臋gos艂up bohatera, kt贸ry mo偶e wykona膰 bardzo trudny test Odp aby „tylko” zosta膰 kalek膮, w przeciwnym wypadku bezw艂adnie upada na ziemie i 艣mier膰 jest natychmiastowa…

NOGA
1)Potkni臋cie – bohater wykonuje test Zr lub upada na ziemi臋 obijaj膮c sobie ty艂ek, podniesienie si臋 zabiera 1 akcje
2)Wytr膮cenie z r贸wnowagi – zr臋czny cios przeciwnika wytr膮ca bohatera z r贸wnowagi. Musi on wykona膰 udany wymagaj膮cy test Zr, aby otrzyma膰 efekt (1) w przeciwnym wypadku mocno r膮bnie o zimie trac膮 dodatkowo 1 呕yw. Podniesienie si臋 zabiera 2 akcje
3)Lekkie zranienie – bohater wykonuje test Odp, je偶eli test si臋 nie powi贸d艂 to z jego nogi zostaje zdarta sk贸ra i otrzymuje on -1 Sz do czasu odpoczynku. Natomiast w przypadku pozytywnego wyniku patrz (2)
4)G艂臋boki rozci臋cie – bohater wykonuje bardzo trudny test Odp, je偶eli test si臋 nie powi贸d艂 to bro艅 przeciwnika rozcina nog臋 bohatera i zatrzymuje si臋 na ko艣ci -1 Sz do czasu otrzymania pomocy medycznej, dodatkowo traci 1 呕yw co godzin臋. Natomiast w przypadku pozytywnego wyniku patrz (3)
5)Skr臋cenie kostki – przeciwnik trafia lekko w kostk臋 bohatera, kt贸ra zostaje skr臋cona. Bohater musi wykona膰 udany test Zr lub zostanie przewr贸cony na ziemi臋. Do czasu otrzymania pomocy medycznej bohater porusza si臋 podskakuj膮c na zdrowej nodze i traci 1 Sz
6)Wybicie kolana ze stawu – bohater wykonuje wymagaj膮cy test Odp. Je艣li wynik jest negatywny kolano zostaje wy艂amane ze stawu, bohater otrzymuje - 1 do Sz musi wykona膰 tak偶e udany test Zr lub zostanie przewr贸cony na ziemi臋, natomiast je偶eli wynik jest pozytywny patrz (4)
7)Odci臋cie/zmia偶d偶enie K4 palc贸w – bohater wykonuje wymagaj膮cy test Odp, je艣li wynik jest zadowalaj膮cy palce zostaj膮 tylko po艂amane – 1 Sz ale je偶eli nie jest pozytywny palce zostaj膮 odci臋te/zmia偶d偶one – 2 Sz a trzymane przedmioty upuszczone na ziemie, traci dodatkowo K4 呕yw
8)Odci臋cie/zmia偶d偶enie/przebicie stopy – bohater wykonuje wymagaj膮cy test Odp. Je艣li wynik jest negatywny stopa zostaje odci臋ta co oznacza -2 Sz, dodatkowo traci K6 呕yw, natomiast je偶eli jest pozytywny d艂o艅 zostaje mocna rozci臋ta. Bohater traci tylko K4 呕yw
9)Odci臋cie/zmia偶d偶enie/przebicie kolana – bohater wykonuje bardzo trudny test Odp. Je艣li wynik jest negatywny kolano zostaje wy艂amane ze stawu, bohater otrzymuje - 3 do Sz, natomiast je偶eli test jest pozytywny patrz (8 ). Bohater dodatkowo traci K10 呕yw
0)Odci臋cie/zmia偶d偶enie ca艂ej biodra – bohater wykonuje bardzo trudny test Odp. Je艣li wynik jest negatywny traci nog臋 od biodra w d贸艂, natomiast je偶eli jest pozytywny patrz (9). Pod bohaterem pojawia si臋 ka艂u偶a krwi co oznacza dodatkowe K10 呕yw co rund臋…


Oczywi艣cie s膮 to tlyko przyk艂ady i pomoce opiso-skutki kt贸ra maj膮 urozmaici膰 sesj臋. Dzia艂a u mnie to w ten spos贸b, 偶e gracze 2 razy sie zastanawiaj膮 zanim zaatakuj膮 kogo艣... Czekam na recenzje tych wypocin... Very Happy
_________________
Let The Hammer Fall...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk眃: z daleka

PostWys砤ny: Czw Maj 25, 2006 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja to jeszcze bardziej "chamsko" zrobi艂em.

Dostajesz ile艣 tam obra偶e艅, mno偶ysz razy 10 i to jest szansa na ma艂ego krytyka. Zdawa膰 by si臋 mog艂o, 偶e przed艂u偶a to gr臋. Nic bardziej mylnego. Walka ko艅czy si臋 cze艣to w kilku ciosach, jest bardziej realnie i gracze nawet 艣pi膮 w p艂yt贸wkach w trosce o w艂asne zdrowie... fascynuj膮ce.
_________________
...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
alladyn777
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 22 Maj 2006
Posty: 107
Sk眃: WWA

PostWys砤ny: Pia Maj 26, 2006 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak po prawdzie to rycerze w p艂ytach TYLKO do boju chodzili a nie 24h na dobe - sk贸r臋 mo偶na sobie ostro zetrze膰.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk眃: z daleka

PostWys砤ny: Pia Maj 26, 2006 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taaaa.... pami臋tam o tym. Tylko oni wol膮 odle偶yny i straszne blizny, zaka偶enia etc.

Tak po prawdzie to w gospodzie po zabarykadowaniu dzwi 艣pi膮 tylko w sk贸rzanych. hehehe
_________________
...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
alladyn777
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 22 Maj 2006
Posty: 107
Sk眃: WWA

PostWys砤ny: Pia Maj 26, 2006 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To pi臋knie ich WYTRESOWA艁E艢...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk眃: z daleka

PostWys砤ny: Pia Maj 26, 2006 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sami si臋 wytresowali. Zadzieraj膮 ze stra偶膮, arystokracj膮 i bogowie wiedz膮 z kim jeszcze to si臋 nabawili paranoi...
_________________
...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
alladyn777
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 22 Maj 2006
Posty: 107
Sk眃: WWA

PostWys砤ny: Pia Maj 26, 2006 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurka widz臋 偶e takie dru偶yny samobujc贸w zda偶aj膮 sie do艣膰 cz臋sto....
Te偶 czasami zda偶aj膮 mi sie 艣mieszne akcje.
Pami臋tam jak kiedy艣 okradziono nam naszego kozaka kislewskiego mia艂 w kiesie 6 srebrynch szyling贸w.Naszym zadaniem od tej chwili sta艂o sie wybicie cz臋艣ci gildii z艂odzieji w mie艣cie co b. dobrze nam sie uda艂o...
Fok 1/2 gildii w rozsypk臋 posz艂a razem z ksi臋ciem...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Darnok
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 24 Maj 2006
Posty: 105

PostWys砤ny: Nie Maj 28, 2006 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tych szyling贸w nie by艂o 6, a 1. sam jeden szyling i tylu ludzi zgine艂o........ A ja g艂upi MG liczy艂em, 偶e PP przynajmniej stracicie Very Happy a wy sie jeszcze w zk ob艂owili艣cie.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
alladyn777
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 22 Maj 2006
Posty: 107
Sk眃: WWA

PostWys砤ny: Nie Maj 28, 2006 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U Ciebie to co艣 trudno PP straci膰 jaki艣 艂agodny jeste艣 czy co.
Chocia偶 nie powiem - starasz sie.Ale raczej za ma艂o - ciekawe co pojutrze wymy艣lisz?
_________________
Gregor - Altdorf; Las

"Wojny mo偶na wygrywa膰 krukiem - oto on, albo mieczem - oto on."
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk眃: z daleka

PostWys砤ny: Pon Maj 29, 2006 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darnoku. Je艣li Gracze skar偶膮 si臋 na za du偶o PP, zach臋cam do u偶ycia tabelki ma艂ych krytycznych.

Dzi臋ki temu gracze pokorniej膮, zaczynaj膮 my艣le膰 i... i tak cz臋sto gin膮 szybciej ni偶 zwykle. Ale to w ko艅cu dark fantasy, prawda?
_________________
...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
alladyn777
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 22 Maj 2006
Posty: 107
Sk眃: WWA

PostWys砤ny: Pon Maj 29, 2006 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hehe...
Dark fantasy szybko mo偶na zmienic w krwaw膮 艂a藕nie - nieprawdaz?
Darnok -> zlituj sie nad biednymi bohaterami....
-my nie chcieli艣my 藕le to tak samo wysz艂o -odrzuca siekier臋- a ta g艂owa templariusza to nie nasza sprawka.
_________________
Gregor - Altdorf; Las

"Wojny mo偶na wygrywa膰 krukiem - oto on, albo mieczem - oto on."
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Darnok
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 24 Maj 2006
Posty: 105

PostWys砤ny: Pon Maj 29, 2006 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Berthold odpala pochodni臋: "gdzie艣 tu musi by膰 beczka prochu!". Taki jaki艣 艂agodny jestem Very Happy ale teraz si臋 postaram
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
alladyn777
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 22 Maj 2006
Posty: 107
Sk眃: WWA

PostWys砤ny: Wto Maj 30, 2006 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hehe...
O na Sigmara - odeszli艣my troch臋 od tematu.
To jak?Ma mo偶e kto艣 jeszcze jakie艣 w膮tpliwo艣ci zwi膮zane z wfrp?
_________________
Gregor - Altdorf; Las

"Wojny mo偶na wygrywa膰 krukiem - oto on, albo mieczem - oto on."
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Problemy, pytania, poszukiwania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Nast阷ny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group