Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Rozdzia艂 sz贸sty: Walka o 偶ycie i dusz臋.
Id do strony 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Nast阷ny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez mo縧iwo禼i zmiany post體 lub pisania odpowiedzi    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Przyjaciel czy Wr贸g?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  
Autor Wiadomo舵
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3947
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 02:47    Temat postu: Rozdzia艂 sz贸sty: Walka o 偶ycie i dusz臋. Odpowiedz z cytatem

<Leon>

-Poczyni臋 przygotowania Leonie... Wszyscy kt贸rzy wiedzieli o bramie powinni nie偶y膰...

<Rzuci艂 Opoka na po偶egnanie>
<Odes艂a艂e艣 Litmanna wraz z resztk膮 twoich ludzi. A sam zosta艂e艣 przy bramie by CO艢 przyzwa膰. Jeste艣 pewien ,偶e Litmann b臋dzie na Ciebie czeka艂 a zwierzoludzie b臋d膮 go s艂ucha膰. Troch臋 si臋 waha艂e艣 ale w ko艅cu zabra艂e艣 si臋 za malowanie symbolu boga krwii i otwieranie portalu. >
<Przez d艂u偶szy czas nic si臋 nie dzia艂o ale kiedy ju偶 chcia艂e艣 odej艣膰 brama roz艣wietli艂a si臋 i z wn臋trza wysz艂o czterna艣cie stworze艅. Cztery wi臋ksze nawet od Ciebie, cho膰 nieznacznie, reszta troch臋 mniejsza ni偶 ty. To mutanty. Wyro艣ni臋te ,napuchni臋te nabite do granic wytrzyma艂o艣ci cielska z wro艣ni臋tymi kawa艂kami pancerzy. Ramiona podw贸jne, pojedyncze lub grube macki. Strasznie zniekszta艂cone twarze, zwierz臋ce z臋by, dodatkowe oczy w miejscach o kt贸rych nawet by艣 nie pomy艣la艂. 艢mierdz膮 otch艂ani膮. S膮 jeszcze na granicy 偶ycia i demoniczno艣ci ale niewiele im brakuje. W pierwszej chwili nie zapanowa艂e艣 nad nimi. Otoczyli Ci臋 i chcieli zaszlachtowa膰 ale tw贸j wewn臋trzny g艂os przem贸wi艂 im do zniekszta艂conych czerep贸w. Trudno b臋dzie nad nimi panowa膰 ale widzisz,偶e maj膮 du偶y potencja艂. >

<Nie czeka艂e艣 wi臋cej. Ruszy艂e艣 ze swoj膮 now膮 艣wit膮 nie zostawiaj膮c nikogo przy bramie. S膮 du偶o wolniejsi od Ciebie ale niezmordowani. Po p贸艂torej klepsydry dotarli艣cie do stra偶nicy. Litmann i zwierzoludzie czekali.>

-Zaskakujesz mnie za ka偶dym razem Leonie. Trzymaj swoich nowych podopiecznych kr贸tko bo b臋dziemy mie膰 k艂opoty. Jak obieca艂em poczyni艂em przygotowania. Znalaz艂em w stra偶nicy kilka przydatnych drobiazg贸w. Jestem got贸w poprowadzi膰 naszych ludzi. Lepiej aby艣 trzyma艂 mutant贸w z dala bo dojdzie do mord贸w...


<Alex, Skalf ,Wilhelm>

<Wszyscy trzej znale藕li艣cie si臋 w otch艂ani lustra. Po d艂ugim po艣cigu Wilhelm dogna艂 was dw贸ch i odp臋dzi艂 dziwn膮 istot臋 magi膮 cienia. Jednak znale藕li艣cie si臋 w samym sercu labiryntu cieni. Niestety Skalf straci艂 po drodze kontrakty. Gdzie one teraz mog膮 by膰 ? Gdzie wy jeste艣cie?? Wydaje wam si臋,偶e tutaj wszystko 偶yje. Ka偶dy kamie艅, 艣ciana , wy艂om zdaj膮 si臋 porusza膰. Wasze zmys艂y szalej膮 , czujecie si臋 obserwowani, dotykani a nawet gryzieni. Tylko Wilhelm zachowuje spok贸j, niezdrowy spok贸j. Gdzie jest wyj艣cie i jak si臋 z t膮d wydosta膰?? Mo偶e 艣cie偶k膮 w prawo, albo w lewo?? Mo偶e trzeba zawr贸ci膰??>


<Ingwar, Rhunar>

<Ubrali艣cie si臋 i wyszli艣cie z czo艂gu. Od razu powita艂y was be艂ty kusznik贸w. Zbroja Rhunara obudzi艂a si臋 i okry艂a krasnoluda szczelnie, a moze ca艂y czas tam by艂a tylko niezauwa偶ona?? Pociski odbi艂y si臋 od pancerza kowala run i od obro偶y jego stra偶nika. >

-艢mier膰 zdrajcom!! Chaos na pal... Gi艅cie skurwiesyny!!!

<To krasnoludzkie g艂osy. Ale dlaczego stra偶nicy kopalni was atakuj膮?? Orin wychyli艂 si臋 i zakl膮艂.>

-Na sraczk臋 wielkiego zielonego buca... Co za gnoje zapaskudzi艂y m贸j czo艂g!! Nie strzela膰!! Jeste艣my z Faktorii....

<Wtedy dopiero dostrzegli艣cie ,偶e na czo艂gu wymalowano niezdarnie plugawe znaki boga krwii. Dori pomacha艂 bia艂膮 szmat膮 aby obro艅cy przestali strzela膰.>

-Zawo艂ajcie Jordiego. On nas rozpozna...

_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus


Ostatnio zmieniony przez Blackswordsman dnia Pia Gru 23, 2011 00:46, w ca硂禼i zmieniany 1 raz
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Warmlotek
Mod Czarnej Biblioteki
Mod Czarnej Biblioteki


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 1443
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 13:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Macham pi臋艣ci膮 w ge艣cie wkurwienia...zas艂aniam kowala run ca艂ym cia艂em i wycofuje si臋...z mojej twarzy odp艂yn臋艂a krew ca艂kowicie, a oczy zasz艂y czerwienia...w艂osy na brodzie si臋 zje偶y艂y od nadmiaru agresjii.

- TY KURWISYNU 艢LEPY JESTE艢???!!!????!?? - krzycz臋

- JAK PRZYJDZIE JORDI...TO CI TAK PRZYPIERDOL臉 呕E ZOBACZYSZ SALE PRZODK脫W KOZOJEBCO!!!! OBY WSZYSTKIE TWOJE DZIECI URODZI艁Y SI臉 GOBLINAMI !!!! PRAWIE ZABI艁E艢 KOWALA RUN OGOLISZ 艁EB ALBO ZROBI臉 TO ZA CIEBIE 艢MIECIU NAST臉PNIE SPALE CI BROD臉 !! - puszczam kolejne ciep艂e wi膮zanki w stron臋 stra偶nicy

Moje nozdrza pracuj膮 szybko sapi臋 ci臋偶ko od przyp艂ywu adrenaliny...
_________________
#Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==> Ingwar Ingersson, krasnolud
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Stalowy
Namiestnik
Namiestnik


Do潮czy: 31 Paz 2010
Posty: 1240

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Jedno trzeba przyzna膰 chao艣nikom - rzek艂em rozcieraj膮c lekko miejsce w kt贸rym odbi艂 si臋 be艂t - S膮 mistrzami w skurwysty艅stwie.

Nie powiem, 偶e jestem dosy膰 zaskoczony sytuacj膮. Sam bym ostrzela艂 co艣 co ma wymalowany chao艣nicki symbol na burcie, ale gdyby艣my byli chaostytami, raczej zamiast wy艂azi膰 z czo艂gu zacz臋liby艣my do wszystkich strzela膰.
Chwyci艂em Ingwara za rami臋 i potrz膮sn膮艂em nim lekko.

- Dobra wystarczy - powiedzia艂em cicho.

- S艂yszeli艣cie mojego po偶al si臋 bo偶e ochroniarza?! - zawo艂a艂em dono艣nie - Jestem Rhunar Ragnison, obecny Kowal Run w Faktorii! Niech tutaj przyjdzie Jordi, to nas rozpozna! Nie mam do was 偶alu za gwa艂town膮 reakcj臋, ale omal, 偶e艣cie mnie nie zabili, do kurwiej n臋dzy!
_________________
Przyjaciel czy wr贸g? - Rhunar Ragnison, Magnus Regenbogen
Lily et Pique - Gundrik Grundisonn
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Warmlotek
Mod Czarnej Biblioteki
Mod Czarnej Biblioteki


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 1443
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Po偶al si臋 bo偶e ochroniarza?Gdyby nie ten ochroniarz to by艂by艣 ju偶 trupem albo kukie艂ka w hrabiowskim lochu... - spogl膮dam piorunuj膮cym wzrokiem na Rhunara

Odwracam si臋 do niego plecami obra偶ony

- Je偶eli uwa偶asz 偶e moja ochorna jest g贸wno warta...to chro艅 si臋 sam... - czuj臋 si臋 dotkni臋ty do g艂ebi t膮 uwag膮
_________________
#Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==> Ingwar Ingersson, krasnolud
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Stalowy
Namiestnik
Namiestnik


Do潮czy: 31 Paz 2010
Posty: 1240

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- Zanim b臋dziesz dalej rzuca艂 jakie艣 deklaracje zapami臋taj delikatny ch艂opcze, 偶e znacznie gorszymi wyzwiskami, nadinterpretacjami i zarzutami obrazi艂e艣 ju偶 wielu swoich przyjaci贸艂. - rzuci艂em od niechcenia kiedy odwr贸ci艂 si臋 do mnie plecami - Oka偶 chocia偶 troch臋 konsekwencji i poka偶, 偶e naprawd臋 masz gdzie艣 wszystko poza ochranianiem mnie.

No nareszcie! Ju偶 zaczyna艂em w膮tpi膰 czy kiedykolwiek zdo艂am z艂ama膰 tego gbura! A tu prosz臋... ci臋偶kie kl膮twy ma w dupie, a byle s艂贸wko trafia do niego jak do ma艂ego dziecka.
_________________
Przyjaciel czy wr贸g? - Rhunar Ragnison, Magnus Regenbogen
Lily et Pique - Gundrik Grundisonn
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Warmlotek
Mod Czarnej Biblioteki
Mod Czarnej Biblioteki


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 1443
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- A ty zapami臋taj jedn膮 spraw臋 i w ryj sobie w to w czaszk臋, jeszcze raz obrazisz mnie publicznie a nasze drogi si臋 rozejd膮 definitywnie i nie odwracaj kota ogonem patrz si臋 na siebie a nie na mnie. Cokolwiek to dla mnie by nie znaczy艂o w przysz艂o艣ci...Ja ci臋 nigdy publicznie nie obrazi艂em.... - stoje dalej odwr贸cony plecami do Rhunara

Nie m贸wi臋 nic ju偶 do Rhunara i przestaj臋 go s艂ucha膰 ca艂kowicie...nie interesuje mnie co ma do powiedzenia.
_________________
#Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==> Ingwar Ingersson, krasnolud
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Stalowy
Namiestnik
Namiestnik


Do潮czy: 31 Paz 2010
Posty: 1240

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

- W艂asny top贸r boli najmocniej, co? - doda艂em z drwin膮 w g艂osie.

Przechodzi mnie dreszcz adrenaliny, jakbym zaraz mia艂 walczy膰. Nie lubi臋 tego uczucia... i nie cierpi臋 ci膮gle go poucza膰, ale trzeba to robi膰.

Kto nie patrzy na okoliczno艣ci d膮偶膮c do celu pr臋dzej czy p贸藕niej wkroczy na 艣cie偶k臋 Wykl臋tych, tych kt贸rzy odwr贸cili si臋 od Bog贸w Przodk贸w...

Spojrza艂em na in偶ynier贸w.

- Wybaczcie... zwyczajna k艂贸tnia mi臋dzy towarzyszami.
_________________
Przyjaciel czy wr贸g? - Rhunar Ragnison, Magnus Regenbogen
Lily et Pique - Gundrik Grundisonn
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Cranmer
Graf
Graf


Do潮czy: 17 Sie 2006
Posty: 1751
Sk眃: z nienacka :D

PostWys砤ny: Czw Gru 22, 2011 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kontrakty ? Kto by si臋 tym przejmowa艂 kiedy Co艣 nas obserwuje. Nie jeste艣my tutaj u siebie, jeste艣my intruzami... nie zostali艣my uprowadzeni. Jeste艣my ofiarami... czy hrabia zna to miejsce ? czy to on nas tu sprowadzi艂 ?

Staram si臋 wydoby膰 z siebie namiastk臋 pewnego g艂osu.

- Kiepsko to wygl膮da... gdzie my jeste艣my... do cholery - doda艂em tak dla pewno艣ci siebie - czy to jaki艣 innym wymiar ?

Magia... staram si臋 wybada膰 co tutaj dominuje w magii ale zapewne b臋d膮 to te cieniste smugi...

- Przepraszam, 偶e je zgubi艂em... kontrakty... albo zosta艂y mi odebrane... ja nie wiem...
_________________
#Wichry P贸艂nocy, Kazdin
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu, Miguel Rodriguez de Gillera
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Ariena
Mod Bog贸w
Mod Bog贸w


Do潮czy: 30 Gru 2004
Posty: 1620

PostWys砤ny: Nie Gru 25, 2011 00:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Na powr贸t chowam kamie艅 do sakwy.Zadowolony z efektu u偶ycia portalu zwracam si臋 do mutant贸w.>

-Zabijajcie i przelewajcie krew! Mamy ca艂膮 wysp臋 do wyr偶ni臋cia! Ruszajmy!

<Po dotarciu do stra偶nicy odnajduj臋 rycerza.>

-Litmannie, nie raz Ci臋 jeszcze zaskocz臋. Mo偶esz by膰 pewien!
<Rozgl膮dam si臋.> Gryh!!! Pilnuj stra偶nicy do naszego powrotu!
Ruszamy na kopalni臋!


<Nie zatrzymuj臋 si臋 nawet na moment. Czas nagli. Czy chcia艂by艣 troch臋 bogactw z kopalni? Lubisz szmaragdy? Dzi艣 i jutro przyb臋dzie
troch臋 dusz do kolekcji oraz czaszek na stosu.
>
_________________
Poeta to kto艣, kto pragnie w jasny dzie艅 pokaza膰 艣wiat艂o ksi臋偶yca
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email MSN Messenger
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3947
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Nie Gru 25, 2011 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Ingwar,Rhunar>

<Krasnoludy przesta艂y strzela膰. Chwil臋 trwa艂o zanim wrota si臋 otworzy艂y i wysz艂a do was grupa siedmiu krasnolud贸w. Jordiego rozpoznali艣cie od razu. Zreszt膮 wyr贸偶nia si臋 w otoczeniu krasnoludzkich topornik贸w.
Podeszli do was pewnie ale powoli, jakby rozwa偶aj膮c,偶e machina mo偶e ruszy膰 na nich w ka偶dej chwili. Na twarzy Jordiego wida膰 oznaki kilku nieprzespanych nocy.>

-Tak , to Rhunar i Ingwar. Poznaje ich. Pozostali to Orin i Dori. <Jordi u艣miechn膮艂 si臋.>
-Co was op臋ta艂o ,偶eby je藕dzi膰 z takimi znakami??

-Ju偶 mistrzu si臋 za to zabieramy.
<Obaj in偶ynierowie chwycili za w臋giel i zacz臋li szorowa膰 plugawe znaki boga krwii.>

-Wejdzcie przyjaciele, przesta艅ce si臋 k艂贸ci膰 i m贸wcie co si臋 dziej臋?? Wys艂a艂em kap艂ana aby pom贸g艂 uko艅czy膰 zwierciad艂o. Jak posz艂a praca??

<Topornicy uspokoili si臋 ale i tak odgradzaj膮 was od Jordiego.>



<Alex, Skalf,Wilhelm>

<Stoicie zagubieni po艣r贸d mrocznych 艣cian dziwnego zmieniaj膮cego si臋 ogrodu. Powietrze jest cie偶kie jakby by艂o ciecz膮. Czujecie jak ziemia? pod wami pulsuje. Mo偶ecie oddycha膰 normalnie chocia偶 czujecie si臋 jakby p艂yn wype艂nia艂 wasze p艂uca. W pewnej chwili ziemia zacz臋艂膮 rosn膮膰 na kszta艂t s艂upa ,z kt贸rego utworzy艂a si臋 sylwetka. To posta膰 kt贸ra wci膮gn臋艂a tutaj Alexa. Bia艂a blada twarz jakby teatralna maska. Reszta ukryta w habicie ciemno艣ci.>

-Witajcie , drodzy go艣cie. Dzi臋kuj臋 pi臋knie za podarunki ,kt贸re mi przynie艣li艣cie. Dlatego ,aby艣cie nie musieli si臋 wi臋cej k艂opota膰, pozwol臋 wam wr贸ci膰 do domu.

<Przestrze艅 za wami zacz臋艂a si臋 rozja艣nia膰, powietrze wirowa膰 a偶 w ko艅cu zobaczyli艣cie wyj艣cie do gabinetu Hrabiego.>

-Prosz臋, jeste艣cie wolni...

<Posta膰 wskaza艂a na wyj艣cie>



<Leon>

<Wymieni艂e艣 zm臋czonych 偶o艂nierzy na 艣wie偶ych. Zostawi艂e艣 Gryha z kilkunastoma zwierzolud藕mi a sam zabra艂e艣 reszt臋 i ruszyli艣cie w kierunku kopalni. Przez ca艂y czas pilnowa艂e艣 mutant贸w , kt贸re tylko czeka艂y aby rozszarpa膰 zwierzoludzi. Szybko natkn臋li艣cie si臋 na 艣lady machiny krasnoludzkiej. S膮 g艂臋bokie i do艣膰 szerokie. Id膮c po 艣ladach dotarli艣cie do pierwszego drewnianego mostu nad przepa艣ci膮. Jest solidny i wida膰 ,偶e machina po nim przejecha艂a. Przemaszerowali艣cie na drug膮 stron臋 bez problemu. Id膮c dalej po 膰wier膰 klepsydry dotarli艣cie do kolejnego drewnianego ,solidnego mostu nad przepa艣ci膮. Wida膰 ju偶 wej艣cie do kopalni. Jest strze偶one przez stra偶nic臋 z bram膮 i wie偶ami strzelniczymi w skale. >

-Masz jaki艣 plan wodzu?? Ten most wygl膮da na jedyn膮 drog臋 ucieczki z kopalni. Je艣li nie ma ukrytego tunelu to nigdzie nie uciekn膮.

<Leon czujesz jakie艣 dziwne wibracje w ciele. Mutanty i zwierzoludzie zrobili si臋 niespokojni, podnieceni wr臋cz. Co艣 podpowiada Ci ,偶e tam, wewn膮trz kopalni jest prawdziwy skarb. Co艣 bardzo, bardzo mi艂ego.>


<Graurabe>

<P艂yn膮c wed艂ug wskaz贸wek w twojej wizji dotar艂e艣 statkiem na odleg艂膮 wysp臋 zwan膮 przez miejscowych i 偶eglarzy Wysp膮 Wichru i Mroku. Wizja pokaza艂a setki istot zamordowanych i po艣wi臋conych mrocznym b贸stwom. Setki zab艂膮kanych dusz po偶artych przez demony.
Kiedy statek przybi艂 w porcie do brzegu zszed艂e艣 z pok艂adu pe艂en napi臋cia i strachu o to jak wygl膮da ta wyspa. Jednak w porcie wszystko wydawa艂o si臋 normalne. Wszystko poza szczeln膮 kontrol膮 odp艂ywaj膮cych statk贸w. Wygl膮da na to 偶e w艂adze maj膮 zamiar zamkn膮膰 port. Zbli偶a si臋 zej艣cie ksie偶yc贸w , wtedy demony i z艂e istoty s膮 najsilniejsze. Podejrzewasz, 偶e wtedy to si臋 stanie. Wielka masakra... Port jak wiele innych port贸w w miastach Starego 艣wiata pe艂en jest statk贸w i magazyn贸w z towarami. Uderza Ci臋 jednak to ,偶e miasto wydaje si臋 do艣膰 czyste. Z tego co wiesz to nie ma tu 偶adnej wi臋kszej 艣wi膮tyni. S膮 za to kapliczki Dobrych B贸stw. Nie masz tu 偶adnych przyjaci贸艂 ale napewno s膮 tutaj jacy艣 dobrzy ludzie. Kiedy wsiada艂e艣 w Marienburgu na pok艂ad statku,wszyscy byli zdziwieni dlaczego chcesz tutaj p艂yn膮膰 nie posiadaj膮c niczego na handel. Podobno na zapasach z Imperium i reszty Starego L膮du mo偶na tu nie藕le zarobi膰. Poma艂u zapada zmrok. Widzisz na niebie, 偶e ksie偶yce s膮 bardzo blisko. To mo偶e zdarzy膰 si臋 ju偶 jutro. Jaki艣 cz艂owiek ko艂o trzydziestki podszed艂 do Ciebie. Ubrany w mieszcza艅skie czyste ubranie z ozdobnymi haftkami.>

-Pan tu nowy prawda? Potrzebuje pan przewodnika po mie艣cie? Ch臋tnie pomog臋, za drobn膮 op艂at膮 oczywi艣cie..

_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Do潮czy: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Sk眃: Olsztyn

PostWys砤ny: Nie Gru 25, 2011 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ogl膮dam si臋 za siebie.

Wyj艣cie... opu艣ci膰 to przekl臋te miejsce gdzie wszystko si臋 zmienia w ci膮gu chwil... Nie. Wyjdziemy bez kontrakt贸w, a to oznacza brak wsparcia ze strony mag贸w. Upadek wyspy. Rze藕 i po偶oga jaka b臋dzie udzia艂em si艂 chaosu. Nie. Cel jest okre艣lony. Nie ma p贸艂艣rodk贸w. Nawet je艣li walczymy tu o swoje 偶ycia, s膮 niczym proch na wietrze je艣li nie uda nam si臋 uciec z wyspy. A statki kontroluje hrabia. Uciec do lasu? Oczywi艣cie, plugawe si艂y i tam zajrz膮. Pod ka偶dy korze艅, ka偶dy kamie艅.

Ponownie spogl膮dam na sylwetk臋 przed nami. U艣wiadomi艂em sobie, 偶e ci臋偶ko b臋dzie walczy膰 z widmami i iluzjami, kt贸rych z pewno艣ci膮 niema艂o na tej p贸艂p艂aszczy藕nie.

- Ci臋偶ko nazwa膰 podarunkiem si艂膮 i podst臋pem odebrane mienie. Jak ciebie zw膮 istoto i czemu odebra艂e艣 nam zwoje?
_________________
#Przyjaciel czy Wr贸g => Alex Zir, cz艂owiek, magister alchemik.
#Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager => Brokk Imrakson, krasnolud
#Sylvania - Ziemia Przekl臋tych => Gerhard, cz艂owiek
#Lily et Pique - Blaise Cillianmour, szlachcic
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email Odwied stron autora
Stalowy
Namiestnik
Namiestnik


Do潮czy: 31 Paz 2010
Posty: 1240

PostWys砤ny: Nie Gru 25, 2011 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spojrza艂em k膮tem oka na Ingwara po czym skin膮艂em na przywitanie Jordiemu.

- Obawiam si臋 偶e mo偶emy nie mie膰 na to wszystko czasu - wskaza艂em pobazgran膮 burt臋 - Po drodze zwierzoludzie zastawili jaka艣 g贸wnian膮 pu艂apk臋, ale jako艣 ten symbol zdo艂ali umie艣ci膰... mo偶emy by膰 艣ledzeni.

- Przywozimy niezbyt dobre wie艣ci, ale o tym jeszcze si臋 rozm贸wimy. Co do zwierciad艂a... uda艂o nam si臋 odzyska膰 list i Karguna. Za przyzwoleniem Raziego otworzyli艣my list i przeczytali艣my wiadomo艣膰 od Kr贸la. Pozw贸l, 偶e zacytuj臋 ci go z pami臋ci...

"2504 Jahrdrung 14 Koningstag

Do Jordiego Strzelim艂ota Mistrza Cechu na Wyspie Wichru i Mroku, Mistrza Gildii na plac贸wkach poza Kharakami.

Witaj przyjacielu. Je艣li czytasz te s艂owa znaczy,偶e pos艂aniec dobrze si臋 sprawi艂 i dostarczy艂 do Ciebie list. Mam nadziej臋,偶e na czas. Nasi m臋drcy razem z wyroczni膮 przewidzieli atak chaosu na wysp臋, na kt贸rej jeste艣. Zwierciad艂o kt贸re przyjdzie wam wykona膰 odegra wielk膮 rol臋 w upadku wyspy. Jak dok艂adnie tego nie wiem. Zaklinam Ci臋 ,je艣li go nie wykona艂e艣 zaprzesta艅 prac, a je艣li ju偶 je uko艅czy艂e艣 i odda艂e艣 zniszcz je przy najbli偶szej okazji lub wywie藕 i uchod藕 razem ze wszystkimi wsp贸艂bra膰mi. Wracajcie do domu. Najwy偶szy kap艂an oznajmi艂 mi i偶 jest szansa na obron臋 faktorii ale cena b臋dzie wysoka. Nie mog臋 wys艂a膰 zbrojnych aby was wspom贸c poniewa偶 z艂o tylko na to czeka. Wysy艂am Ci wi臋c jednego z najbardziej zaufanych pos艂a艅c贸w i licz臋 ,偶e dostarczy list na czas. Gdyby okaza艂o si臋 ,偶e list dotar艂 do Ciebie zbyt p贸藕no kieruj si臋 tym co jest dla Ciebie najwa偶niejsze. Nie po艣wi臋caj jednak 偶ycia dla minera艂贸w. Znajdziemy inne 藕r贸d艂o mithriulu i gromrilu.

Tw贸j przyjaciel
Kr贸l Kazar a Kharak "

- Jest jeszcze wiele rzeczy o kt贸rych musimy ci powiedzie膰, a najwa偶niejsz膮 jest ta, 偶e musisz natychmiast wraca膰 do Faktorii. Tylko ty znasz wszystkie jej walory obronne i umiesz je wykorzysta膰..
_________________
Przyjaciel czy wr贸g? - Rhunar Ragnison, Magnus Regenbogen
Lily et Pique - Gundrik Grundisonn
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Warmlotek
Mod Czarnej Biblioteki
Mod Czarnej Biblioteki


Do潮czy: 11 Cze 2010
Posty: 1443
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Nie Gru 25, 2011 21:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyjmuj臋 list i podaje go Jordiemu...

- Witaj, w faktorii wynik艂o niez艂e zamieszanie...gdy偶 agent chaosu podszy艂 si臋 pod twoj膮 osob臋...ale uda艂o si臋 go zlikwidowa膰 dzi臋ki kap艂anowi.
Karguna wyci膮gn臋li艣my wsp贸lnymi si艂ami z zamku, przebywa teraz w faktorii ci臋偶ko ranny. Uratowa艂 mnie i Rhunara przed pu艂apk膮 kt贸ra zako艅czy艂a by nasze 偶ywota w faktorii.
Musisz jak najszybciej Jordi dotrze膰 do faktorii wraz z Rhunarem i przygotowa膰 j膮 do obrony lub ewakuacji.
Z ka偶d膮 up艂ywaj膮c膮 chwil膮 armia chaosu zbli偶a si臋 do tej wyspy a je偶eli to (wskazuj臋 na czo艂g) znalaz艂 si臋 na naszym poje藕dzie mo偶emy 艣mia艂o stwierdzi膰 i偶 cze艣膰 armii jest ju偶 na wyspie.
Nie mo偶emy traci膰 czasu ty i Rhunar musicie znale藕膰 si臋 jak najszybciej w faktorii zanim Chaos obl臋偶y miasto.
Chcia艂bym by艣cie podr贸偶owali razem w czo艂gu i jak najszybciej to mo偶liwe wyruszyli w stron臋 miasta.
Czo艂g to najbezpieczniejsze miejsce obecnie i najszybszy transport.
A wy dwaj jeste艣cie najwa偶niejsi je偶eli krasnoludy z tej wyspy maj膮 uj艣膰 z 偶yciem.
Ja wraz z twoimi topornikami przypilnowa艂bym by reszta naszych rodak贸w bezpiecznie wr贸ci艂a do faktorii i by艣my ich ochraniali w drodze powrotnej.
Nie mo偶emy pozwoli膰 sobie na zw艂ok臋 a czo艂g mo偶e porusza膰 si臋 o wiele razy szybciej...
Przygotujemy ewakuacje i ochronimy rodak贸w w drodze powrotnej, a wy powinni艣cie rusza膰...Nie mamy ani chwili do stracenia...Je偶eli cokolwiek nas oblegnie w kopalni wiem i偶 jest tylne wyj艣cie z niego...my damy rad臋 uj艣膰 tamt臋dy czo艂g raczej si臋 nie zmie艣ci...
- m贸wi臋 pewnie

- Takie jest moje zdanie...w tej materii... - ucinam
_________________
#Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==> Ingwar Ingersson, krasnolud
#Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3947
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Nie Gru 25, 2011 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

<Ingwar, Rhunar>

<Jordi skin膮艂 g艂ow膮 w zrozumieniu. Zastanowi艂 si臋 chwil臋 i rzek艂.>

-Mamy czas na rozmowe. Je艣li co艣 pominiemy lub zrobimy 藕le b臋dzie koniec.
<Jordi machn膮艂 na topornik贸w. >

-Ju偶 dobrze. To przyjaciele, nie musicie by膰 tacy nerwowi... Niech in偶ynierowie przygotuj膮 czo艂g parowy do powrotu jak najpr臋dzej...Znaki zetrzecie w wolnej chwili.

<Weszli艣cie wszyscy do stra偶nicy, do pomieczenia barak贸w. Stra偶nicy odeszli na bok.>

-M贸wcie, co jeszcze? Rozumiem w takim razie,偶e nie uko艅czyli艣cie zwierciad艂a. Tak musimy razem wr贸ci膰 do faktorii. I przygotowa膰 si臋. Wi臋c reszt臋 rodak贸w trzeba wycofa膰. M贸wcie co jeszcze?? Chaos uderzy jutro?? S膮 zapewne w pobli偶u. Powiedzcie to co jest najwa偶niejsze. Mamy conajmniej klepsydre zanim czo艂g b臋dzie gotowy. Tylne wyj艣cie...by艂o ale musieli艣my je zapiecz臋towa膰. Korytarz zosta艂 zawalony i zalany. Zosta艂a w膮ska boczna 艣cie偶ka ,kt贸r膮 mo偶na ucieka膰 do lasu.

-Wydaj臋 rozkaz opuszczenia kopalni. Ka偶dy niech zabierze tylko bro艅 i prowiant.

_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Rademenes
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 23 Gru 2011
Posty: 122
Sk眃: Pu艂awy

PostWys砤ny: Nie Gru 25, 2011 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-Dzi臋kuj臋 - u艣miecham si臋 do cz艂owieka podaj膮cego si臋 za przewodnika - jestem Gerhard zwany 艁owczym, poszukuj臋 pracy. W Marienburgu m贸wiono mi, 偶e to dobre miejsce dla my艣liwych i przepatrywaczy. Wasze miasto jest czyste, wi臋c pewnie nie potrzebujecie szczuro艂ap贸w, gdy偶 i tak膮 prac臋 kiedy艣 wykonywa艂em.
Poka偶 mi, gdzie mog臋 zapyta膰 o prac臋, a potem, gdzie tu mo偶na przenocowa膰 i si臋 zabawi膰.
Potrzebuj臋 towarzystwa innego ni偶 marynarze i trunku innego ni偶 grog. Dzi艣 ju偶 pewnie nie zd膮偶ymy, ale chcia艂bym podzi臋kowa膰 Taalowi za to, 偶e zn贸w mog臋 chodzi膰 po sta艂ym l膮dzie.
Po drodze dobrze by艂oby pozna膰 lokalne prawa i obyczaje.
Jak ci idzie praca jako przewodnik? Zawsze nim by艂e艣?

Podczas marszu staram si臋 dyskretnie zwr贸ci膰 uwag臋 na d艂onie, buty i twarz przewodnika, a tak偶e na szczeg贸艂y stroju, kt贸re mog膮 co艣 ukrywa膰 - czy s膮 jakie艣 elementy nie pasuj膮ce do tego, co mi m贸wi i jak wygl膮da.

Staram si臋 zapami臋ta膰 wysokie i charakterystyczne cechy miejskiego krajobrazu - wie偶e, wysokie domy, budynki na wzniesieniach, by膰 mo偶e jakie艣 charakterystyczne miejsca poza murami, je偶eli je wida膰.

Wypatruj臋 kramu, gdzie mog臋 kupi膰 pochodni臋.

By膰 mo偶e jaki艣 handlarz sprzedaje co艣 艣wie偶ego albo ciep艂ego na przek膮sk臋? Mam do艣膰 suchar贸w i solonego mi臋sa. Je偶eli jest co艣 do jedzenia, wezm臋 tak偶e dla mojego przewodnika.

Pytam si臋 r贸wnie偶 przewodnika o miejsce, gdzie mog臋 naby膰 troch臋 miodu albo ko艣ciany grot, by z艂o偶y膰 je jako ofiar臋 dla Taala.


Ostatnio zmieniony przez Rademenes dnia Pon Gru 26, 2011 02:16, w ca硂禼i zmieniany 1 raz
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez mo縧iwo禼i zmiany post體 lub pisania odpowiedzi    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Przyjaciel czy Wr贸g? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Nast阷ny
Strona 1 z 52

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group