Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Muzyka na sesji warhammera
Id¼ do strony 1, 2, 3  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Sesja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Go¶æ






PostWys³any: Wto Lis 23, 2004 19:52    Temat postu: Muzyka na sesji warhammera Odpowiedz z cytatem

Wzbogacenie sesji o ścieżkę dźwiękową daje świetny efekt, kto jeszcze nigdy nie grał przy muzyce - powinien koniecznie zacząć. Otwieram więc temat - czego najchętniej słuchacie podczas sesji, jaką muzę i ewentualnie gdzie można ją dostać ?
Powrót do góry
FrYtA
Mod Halflingów
Mod Halflingów


Do³±czy³: 25 Lis 2004
Posty: 52
Sk±d: TYCHY

PostWys³any: Pon Lis 29, 2004 10:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

muza z neuroshimy jest super... szczegolnie na cmetarzu i jakis lochach Smile polecam jeszcze muze z LOTR howarda shorea... jeszcze mozna uzyc sciezek dzwiekowych z warcrafta3, halflife2(mimo ze iny klimat to jest super)...

pozdro Arrow
_________________
PEACE Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk±d: warszawa

PostWys³any: Sro Gru 01, 2004 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja jak z kumplami gramy to zazwyczaj przy Meyhemie, Marduku albo tym co sciągneliśmy z Zamku
P.S Jakieś wolniejsze kawąłki Marduka badz Meyhema pasuja do mrocznych sytuacji itp a szybsze kawałki pasują do jakiś bardzo dynamicznych walk ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
AdeK
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 24 Lis 2004
Posty: 195

PostWys³any: Sro Gru 01, 2004 16:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myslalem o tym zeby wprowadzic na naszych sesjach muzyke ale byl by z tym problem bo u nas panuje taka wrzawa i podniecenie, atmosfera kipi takimi emocjami ze wszystkie inne dzwieki byly by nie slyszalne i sporo trzeba byloby sie napocic zeby na tyle zmienic sposub gry zeby zapodac muzyke.Ale sadze ze wprowadze rozne dzwieki i mam nawet pomysl jak zachecic graczy do ich sluchania...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Gorigon
Mod Krasnoludów
Mod Krasnoludów


Do³±czy³: 26 Lis 2004
Posty: 52
Sk±d: Warszawa

PostWys³any: Czw Gru 02, 2004 16:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My na sesjach słuchamy muzyki z Warcrafta 3 Wink Niczego innego nie prubowaliśmy
_________________
Nie Lubimy D&D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Odwied¼ stronê autora
AdeK
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 24 Lis 2004
Posty: 195

PostWys³any: Czw Gru 02, 2004 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie do wszystkich:

Nie wiecie czasem skad mozna wziasc (oprucz zamku drachenfels) mp3 na sesje(moze byc w innym formacje) tylko takie krutkie dzwieki jak np.kroki, zamykanie drzwi i takie konkrety a nie muzyke .
_________________
Pozdro for @LL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sob Gru 04, 2004 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nieżly pomysł z muzykom ale zyby właczc np. kroki czy szum lasu to chyba przesada , to znaczy fajny pomysl ale trudny to wykoania bo jak fabula jest gietka to skad mistrz gry wie gdzie beda postacie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Lesionix
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 02 Gru 2004
Posty: 149
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sob Gru 04, 2004 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze nie próbowaliśmy muzy na sesjach ale zastanawiam sie nad tym jak zmieniac kawalki??? Co mistrz gry siedzi z pilotem i co jakis czas zmienia?? Np jak wchodzicie z miasta do lasu to mg sie drapie po głowie:
-hmmmmm las to był track 7 czy 8?? Very Happy
_________________
made in Zielon Góra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sob Gru 04, 2004 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeszcze jeden motyw mysle ze dobry mistrz gry bez muzyki potrafi tak to wszysko opisac zeby narobić ciarek bohaterom, bo z tą muzyka to troche problem trzeba by było przewidziec gdzie boahterowie sie znajda w danym mijscu i w danym czasie , ale nie powiem moze kiedys spróbuje zagrać z muzyką ( cholernei trudno bedzie )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sob Gru 04, 2004 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Muzyka dobra rzecz ale faktycznie tylko do tych lokacji w ktorych MG jest pewien ze gracze sie znajda..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
AdeK
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 24 Lis 2004
Posty: 195

PostWys³any: Sob Gru 04, 2004 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

----> Lord Rahl <----

No spoko moze wszytko zajebisciei woguel opisac
Ale np. ja i moja duzyna nicego sie nie boij przynajmniejesz jeszcze nikogo sie nie przestraszylismy
Wiec jakas klimatyczna muza moze by pomogla odrobine mojemu MG zeby mnie mi oaj druzyne przestraszyc
_________________
Pozdro for @LL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Nie Gru 05, 2004 11:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AdeK napisa³:

No spoko moze wszytko zajebisciei woguel opisac
Ale np. ja i moja duzyna nicego sie nie boij przynajmniejesz jeszcze nikogo sie nie przestraszylismy
Wiec jakas klimatyczna muza moze by pomogla odrobine mojemu MG zeby mnie i moja druzyne przestraszyc


Cos cienki ten wasz mistrzunio jesli nie potrafi was przestraszyc - pewnie przyzwyczail was do tego ze jestescie niepokonani.. Ale panowie - nawet nie wiecie w jak wielkim bledzie zyjecie.. Nawet nie zdajecie sobie sprawy.. U nas takich herosikow jak wy mozna policzyc na palcach jednej reki.. Zwykle nie zyja dlugo.. Koncza otruci przez gildie zlodzieji, na ktorej terenie dopuscili sie wymuszenia, badz chwyta ich Inkwizycja - pies na graczy, jest niezwykle skuteczna. Ponadto jeden porzadny czarodziej, ktoremu nasza druzyna dala sie we znaki jest w stanie cala ja zdefragmentowac. Magia jest niezwykle potezna, a niektorzy zdaja sie o tym nie pamietac. Nigdy nie wiadomo co taki czarodziej potrafi.. My nigdy z nimi nie zadzieramy - jak bardzo by nie byli wkurzajacy..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Nie Gru 05, 2004 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o tak znam jednego czarodzija mówie wam, jeśli gośc za pomocą jednego czaru moze mnie nauczyć czegoś na co normalnei bym potrzebował poświecic całe moje zycie to jest pewnym autorytetem , nie mowiąc o tym że mógłby za pomocą spojrzenia udowodnić ze tak naprawde wasza drużyna jest kpiną i tyle macie wspólnego z herosami, co on z wiarą w dobro Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Go¶æ






PostWys³any: Nie Gru 05, 2004 16:42    Temat postu: muza Odpowiedz z cytatem

robicie sobie jaja z muzy na sesji widze, a to chyba dlatego, ze tak na prawde wiekszosc z was nie potraktowala tego tematu powazniej.

Osobiście, przygotowałem wiele podkładów do sesji - każdy ok 10 min. i są one podzielone tematycznie np "karczma" "bitwa" "podróż" "targ" itp

są to pomieszane odgłosy otoczenia z instrumentalnymi często dodatkami.

Muzyka na sesji nie polega na zamienianiu jej w grę komputerową - gdzie MG puszcza track7 "kroki po schodach", no weźcie sie puknijcie...

Jest motyw w karczmie, to delikatnie przez kilka-kilkanaście minut lecą w tle odgłosy karczmy.

Moich backgroundów do sesji nie znajdziecie na zamku - raz, że są to za duże [dobrej jakości i długie] pliki, dwa - ze dołączyłem je do oferty Drachenfels CD sprzedawanym na Allegro - razem z innymi bajerami do realizowania sesji.

Ale spokojnie mozna wykorzystać wiele albumów muzycznych kapel grajacych w klimacie fantasy, np "Rhapsody" ścieżki dzwiekowe z filmów itp

I jeszcze jedno - posiłkowanie się muzyką na sesji wcale nie świadczy o ubogiej wyobraźni. to działa raczej jak katalizator wyobraźni, kto nie zagra choć raz z dobrym MG posługującym się ścieżkami dźwiękowymi - ten tego chyba jednak nie zrozumie.
Powrót do góry
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Nie Gru 05, 2004 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nei nastawiam się steptycznei d omuzyki z gry poprostu widze pewne trudności jej połaczenai , tam gdzie gramy raczej nei przyniose wieży a co dopiero kompa , no a zjamnika to chyba ne ima efektu Confused , no nei wiem może się kiedysskusze ale bedzie trudno
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Sesja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2, 3  Nastêpny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group