Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Konfrontacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Gry Bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Wilkołak
Mod Krasnoludów
Mod Krasnoludów


Do³±czy³: 05 Gru 2004
Posty: 562
Sk±d: wziąść kase na figurki?

PostWys³any: Czw Mar 24, 2005 16:40    Temat postu: Konfrontacja Odpowiedz z cytatem

Konfrontacja, a raczej Confrontation jest grą bitewną "na małą skalę" stworzoną przez francuską firmę Rackham, a wydaną w polsce przez firmę Mythos. Posiada darmowe zasady wydawane w postaci małych książeczek dołączonych do figurek oraz udostępnionych w internecie i bardzo ładne figurki (niektóre tworzone przez kogoś z dużym poczuciem humoru Smile )
Dzieje się w świecie fantasy zbliżającym do ostatecznej bitwy dobra ze złem Rag'Naroku. Do konfrontacji staje jedenaście ras, a właściwie stron konfliktu.

Alchemicy Dirza.
Niegdyś naukowcy z Imperium Gryfa, wyklęci przez inkwizytorów z Akkylanii za próbę sztucznego stworzenia Superczłowieka. Teraz w sercu pustyni Syharhalana w komorach tworzenia powstają tysiące przerażających bestii gotowych w każdej chwili ruszyć na podbój
Aarklash.

Keltowie z klanu Sessair.
Żyją na mroźnych wzgórzach Avagddu. Ci dzicy i odważni wojownicy oczekują narodzin Ard Ri, wodza, który zjednoczy wszystkie klany i poprowadzi ich do zwycięstwa w nadchodzącym RagNaRok, ku chwale bogini Danu. Jedno tylko martwi Sassair - co będzie jeśli Ard Ri narodzi się w wyklętym klanie kanibali Drune?

Krasnoludy z Tir-Na-Bor .
Ta wymierająca rasa nie poddaje się łatwo, mimo tego iż starsi klanów zapowiadają zagładę świata w nadchodzącym Argg-Am-Ork wojownicy Tir-Na-Bor nie poddają się zwątpieniu. Szykują spokojnie do boju swoją broń i zbroje a także swe przerażające parowe maszyny które niejednokrotnie przyniosły im zwycięstwo na polu bitwy.

Krasnoludy z Mid-Nor.
To przerażające lalki, bezduszne potworności stworzone przez tajemniczego Despotę. Nikt nie wie, dlaczego celem swojego ataku uczynił jedynie krasnoludy z Tir-Na-Bor. Nikt nie wie jak wiele innych mrocznych tajemnic zawiera rozpadlina Mid-Nor. Czy podziemny labirynt ciągnie się aż do serca ziemi? Ciała tych którzy próbowali odkryć tę tajemnicę służą teraz za siedzibę demona. Czy ktokolwiek potrafi ulżyć ich losowi?

Gobliny z No-Dan-Kar
Wszystkim rasom Aarklash wydaje się, że Gobliny z No-Dan-Kar chcą podbić świat. Gobliny twierdzą, że już to zrobiły! Gdziekolwiek nie pójdziesz okazuje się, że już tam były lub są. Ich armie są niezliczone - gdyby tylko posiadały sprawnego dowódcę świat były w niebezpieczeństwie. Jeśli taki się pojawi, nikt nie będzie w stanie stawić czoła potędze Szczurzego Boga.

Gryfy z Akkylanii
Imperium zrodzone z jednej tylko idei. Tylko wiara w jednego Boga może uchronić ludzkość przed zagładą nadciągającą z Acheronu. Gryfy z Akkylanii wyplenią ogniem i stalą herezje, które zalęgły się w duszach ludzkich. Zakony Rycerzy i Inkwizycja w każdej chwili są gotowa by ruszyć na kolejną krucjatę.

Lwy z Alahanu
Sprawiedliwi obrońcy ludzkości, królestwo największych magów i najszlachetniejszych rycerzy. Jeśli to Imperium zostanie zniszczone zgaśnie ostatni płomyk nadziei na wygraną Sił Dobra w nadchodzącej bitwie RagNaRok.

Orki z Bran-O-Kor
Najmłodsza i najbardziej zadziwiająca rasa na Aarklash. Próba stworzenia superwojowników udała się Alchemikom połowicznie. Orki faktycznie przewyższają inne rasy umiejętnościami bojowymi niestety zbuntowały się przeciwko swoim twórcom i zbiegły do najbardziej niegościnnego zakątka na Aarklash - Bran-O-Kor (Równiny Krwi). Wydaje się, że nic nie potrafi powstrzymać synów Szakala, już wkrótce będą na tyle liczni by ruszyć na podbój świata.

Martwiaki z Acheronu
W momencie, gdy otworzyła się brama do martwego świata nic już nie było takie jak przedtem na Aarklash. Hordy nieumarłych zaczęły stopniowo podbijać coraz większe obszary 13 baronii Imperium Lwa. Obecnie armie martwiaków powstrzymały swój marsz. Na co czekają? Czy to okrutny żart przed finalnym atakiem na żywych?

Wilczarze Yllii
Są największymi drapieżnikami na całym Aarklash. Tylko głupiec może uważać, że tkwi w nich odrobina człowieczeństwa. Wilki uważają Aarklash za swój teren łowiecki a inne rasy za zwierzynę łowną. Imiona pokonanych przeciwników co noc są powtarzane w litanii skowytów wznoszonej ku chwale Yllyi - bogini księżyca.

Rozpruwacze
To odszczepieńcy z wilczych stad, pozbawieni łaski Yllyi. Teraz są lojalni tylko wobec tego który otworzył ich oczy i objawił im prawdę. To on prowadzi ich teraz ścieżką zemsty - jest to Vile-Tis: Bestia.

Bardzo wszystkim polecam Konfrontację, gdyż jest jedną z najtańszych gier bitewnych dostępnych na naszym rynku (do gry turniejowej wystarczy jedynie kilka figurek). Posiada bardzo łatwe i czytelne reguły w kilku językach (m.in. w polskim). Pozatym sama w sobie jest wprowadzeniem do o wiele większej gry bitewnej Rag'Narok.
_________________
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszelkie dręczące Cię pytania!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Gry Bitewne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group