Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Przenoszenie mechaniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do³±czy³: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk±d: z dalekiej północy

PostWys³any: Pia Lut 25, 2005 10:53    Temat postu: Przenoszenie mechaniki Odpowiedz z cytatem

Przenosicie mechanikę Warhammera do innych systemów? A może to z innych systemów mechanika trafia do WFRP. Ja osobiście próbowałem grać w Wiedźmina zasadami WFRP. Miałem ochotę na zagranie w świecie Sapkowskiego, a zasady Wiedźmina są do dupy... Niestety, wiele rzeczy nie pasuje do siebie (jak magia) i trzeba było dużo zmienić. Dużo za dużo. Kiedyś też pisałem kilka systemów z warhammerowymi zasadami. Wyszło całkiem całkiem, ale od dawna leżą w szufladzie...

Nigdy nie przenosiłem innych zasad do WFRP. Uważam, że po pewnym dopracowaniu Warhammer ma najlepsze i najbardziej przejrzyste zasady...
_________________
dekadencki golibroda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Pia Lut 25, 2005 17:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tam raczej nie przenosze zasad z innych systemów do WH ale swoje własne zasady to tak. Te już istniejące troche zmieniam i wychodzi wg mnie całkiem fajny WH. A co do wciskania zasad Warhammera do innych systemów to zrobiłem taki autorski system przyszłości na zasadach opartych właśnie na WH.
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Do³±czy³: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWys³any: Wto Mar 01, 2005 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taaaaak, black... ja grałem w Twój autorski przyszłościowy oparty na warhlaku autorski system i najbardziej pamiętam jak rzucałeś 20k6 obrażeń...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do³±czy³: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk±d: z dalekiej północy

PostWys³any: Czw Mar 03, 2005 02:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz, jeśli to obrażenia zadane przez pocisk z katapulty, to jestem w stanie zrozumieć. Ale to nie był pocisk z katapulty, prawda?
_________________
dekadencki golibroda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Czw Mar 03, 2005 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie to nie był pocisk z katapulty bo jak napisałem to był system przyszłościowy. To był przeciwczołgowy pocisk plazmowy więc nie widze czego się tu mozna czepiać Cool. Zresztą system obrażeń i pancerza zmieniłem na bardziej realne. W zależności od klasy pancerza i siły efektywnej broni obliczałem obrażenia.
Np pancerz- siła efektywna różnica 4 i więcej 1pp-1obr (czyli se>pp o 4 i więcej)
różnica 3 -25%obr
różnica 2 -50%obr
różnica 1 -75%obr
różnica 0+ tylko trafienia krytyczne (czyli se=pp)
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group