Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Realizm w RPG
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Pon Gru 13, 2004 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obys sie nie przeliczyl Lesionixie, ale armada ma dukrotna prawie przewage, a do tego czarodzieja na pokladzie.. My taka sila ognia nie dysponujemy, ale mamy czarna wdowe.. Mowiac mamy - nie twierdze ze my mamy tylko ma miasto.. juz zaczalem sie tak z nim personifikowac.. Co prawda jesli piraci przegraja to marny nasz los.. Moze dlatego sie tak bardzo przejmuje. A co do ciebie Lesionixie to watpie zebys zostal kapitanem statku bo sie na tym nie znasz, ale dowodca grupy abordazowej na jednym z okretow - hmmm.. mysle ze tu bys sie sprawdzil.. Smile I to jak malo kto - tylko naszym najwiekszym problemem jest przekonanie piratow ze jestesmy tu po to aby im pomoc i ze mamy doswiadczenie.. Potem bedzie z gorki.. Oby plan sie powiodl..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Lesionix
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 02 Gru 2004
Posty: 149
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Wto Gru 14, 2004 00:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmmmm a powiedz mi Zeedzie ile jeszcze zostało do pełni ????? Bo mnie się wydaje że to będzie jakoś na dniach Twisted Evil Podróż z drowami jakieś równe 2 tygodnie trwała Very Happy Może będe mógł samodzielnie abordaż przeprowadzić Very Happy
_________________
made in Zielon Góra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Wto Gru 14, 2004 12:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uwazaj - bo oni maja czaordzieja i to nie byle jakiego na pokladzie. Takiego co jeden okret gdyby chcial zatopilby na pewno. Widzialem w Tremorii pokaz jego mocy.. Rzeznik na maksa..

Apropo realizmu.. To zastanawiam sie jak odegrac oslepienie gracza (chociazby chwilowe) oprocz tego ze zawiaze mu cos na oczach to musialbym go tez ogluszyc (zatyczki do uszu) zeby nic nie slyszal z moich opisow.. ciezka sprawa. Jak ktos ma jakis pomysl to niech wali smialo..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk±d: warszawa

PostWys³any: Nie Sty 09, 2005 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trodna sprawa z tym jak odegrać oslepionego gracza... ale chyba pomysł zeby dać mu zatyczki jakieś do uszu nie jest zły...;p to chyba najlpesze co można wymyślic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sob Sty 15, 2005 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

można też go poprosić zeby wyszdł, albo jeśli gracz potrafi się dobrze wczuwac to moze udawac ze nie słyszy opisów ; ale tac ysierzadko zdarzają
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sob Sty 15, 2005 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale wlasnie chodzi o to zeby nie popsuc mu zabawy.. Jesli musialby udawac ze nie slyszy opisow to byloby to troche sztuczne.. A tu chodzi o realizm.
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk±d: warszawa

PostWys³any: Pon Sty 17, 2005 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiessz co Zedzie moze być cos takiego ze jak nagle straci wzrok to się zrobi coś takiego ze panikuje i mowisz mu co on robi ty mu to mowisz... i n aczas trwania paniki ty nim kierujesz a następnie jak się juz uspokoi to nie bedzie nic widział i sam raczej nigdzie nie dojdzie.... tak zabardzo a przyjaciele mogą mu pomoc i go prowadzić albo co...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Go¶æ






PostWys³any: Pon Sty 17, 2005 13:49    Temat postu: zagÅ‚uszanie Odpowiedz z cytatem

yyyy... nie słyszeliście nigdy o zagłuszaniu??

wskazującym palcem naciskacie na wewnętrzny płatek ucha i naciskacie z szybkoscia jakies 4 razy na sek, na czas kiedy MG omawia coś z konkretnym graczem czy graczami na osobności. [zagłuszacie oczywiście oboje uszu Smile ]

nie wkładajcie palców do środka ucha - tylko naciskajcie od zewnątrz płatek - tak aby zamykał i otwierał kanał słuchowy.

Jednak na dłuższe narady z MG - powyzej 3 minut - proponuje opuszczanie pomieszczenia sesji przez graczy którym nie dane jest usłyszeć to co się dzieje
Powrót do góry
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Czw Sty 20, 2005 01:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba ten pomysł wypróbować. A na marginesie to grałem z takim co to niby był ślepy nawet miał zamknięte oczy tylko dlaczego zawsze słyszał i widział więcej niż reszta drużyny razem wzięta???
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Do³±czy³: 03 Gru 2004
Posty: 464
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Czw Sty 20, 2005 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no a może by tak zbudować taki mechanizm który wysyłałby fale do ośrodku słuchu niewidomego , ze nei wiedziałby co się dzieje Razz
_________________
"Kiedy walczysz z potworami zważaj żeby nie stać sie jednym z nich" - Friedrich Nietzsche
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Urdhgag
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 02 Lip 2005
Posty: 110
Sk±d: Festung Breslau

PostWys³any: Sro Kwi 19, 2006 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może prościej wepchnąć go do kibla i wrzucić tam błyskdymkę Razz?!

Przerażacie mnie!!! Ja nie wiem z kim wy gracie, ale ja z moimi graczami to honorowe chwyty stosujemy!!! Ja im pokazuję mapę całych podziemi, po czym mówię dokąd ją znaju - i oni tak grają, jakby tylko tyle wiedzieli, widzieli i słyszeli!!! Gdy team się rozdzieli, to jeżeli nic ważnego nie robi to nawet z pokoju nie wychodzimy - no chyba, że to coś poufnego (na przykład mroczny interes z portowym gangiem, bądź wizyta w zamtuzie - a i wtedy nie zawsze). Jak nie chcą grać wobec was Fair to mówicie do widzenia - ja tak się już pożegnałem z 2 graczami (akcja pod tytułem gracz zasłyszał - postać info wykorzystała) przed tem szczerze z nimi gadając i nakłaniając do zmiany postępowania.

I wystraszyły mnie te pierwsze teksty w tym Temacie! 7 ataków?! Magiczny pancerz?! Przepraszam, no ale to nie DnD!!! Wytrzymałość na poziomie 9?! to chyba tylko Archaon taką ma! Ja gram 3 lata jedną postacią i ani jednego magicznego przedmiotu nie mam, nawet medalika na niestrawność - i jestem z tym szczęśliwy - bo to nie DnD, ataki mam 4 - jewstem więc uważany za rzeźnika - owszem US na poziomie 91 za pomocą długiego łuku, ale od dawna MG powiadamia mnie, że wrogowie są na takiej odległości, że wyciąganie łuku to głupota! Wt: 4, a pancerz to jakaś mierna zbroja skórzana! Wybaczcię tą ostrą reakcję, no ale ludzie!!! Gram 6 lat i zadam wam pytanie: czy my nadal mówimy o Dark Fantasy Warhammerze?!

Jeszcze raz proszÄ™ o wybaczenie. Przepraszam!
_________________
#Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy

"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Do³±czy³: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWys³any: Sob Kwi 22, 2006 01:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z pzedmówcą! To nie jest jakiś tam psi D'n'D, tylko dark fantasy wfrp. Tu nie powinno być magii i ataków na takim poziomie. To się nie godzi...
Cytat:
Ja gram 3 lata jedną postacią i ani jednego magicznego przedmiotu nie mam, nawet medalika na niestrawność - i jestem z tym szczęśliwy - bo to nie DnD, ataki mam 4 - jewstem więc uważany za rzeźnika - owszem US na poziomie 91 za pomocą długiego łuku, ale od dawna MG powiadamia mnie, że wrogowie są na takiej odległości, że wyciąganie łuku to głupota! Wt: 4, a pancerz to jakaś mierna zbroja skórzana

Czy warto jest dlużej grać tą postacią? Z takimi statystykami to przecież już się nudne robi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Dante_delire
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 23 Kwi 2006
Posty: 75

PostWys³any: Nie Kwi 23, 2006 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja gram dopiero 3 lata ale już dawno zrozumiałem że Warhammer to dark fantasy. I jak patrze jak ktoś się chwali swoimi elfami, które robią co im się podoba (nie grają z charakterem bo sobie wymyślili jakiś sposób żebo to pominąć) i mają statystkyki że mogą sobie z demonami 1 vs 1 walczyć, to po co komuś takiemu drużynka. Po za tym Warh to dark, a tam postacie nie są heroiczne (chyba że naprawde na to zasłużą) i w większości powinni nie wyróżniać się z tłumu (przynajmniej na początku). I pamiętajcie, że każdy strzelający z łuku w warhu, strzela raz na runde, chyba że to elf jest, wtedy max 2. Bo nie jest możliwym wypakować 7 celnych strzał w ciągu 10 sekund. Celowanie wymaga czasu i skupienia. Wiem bo sam strzelałem. Więc jeżeli ktoś mi powie że wyciągnie więcej niż 2 ataki strzeleckie na runde i to nie magicznie, to ja bym w życiu z kimś takim nie grał. A jak widze elfa który się siłuje na ręke z gigantem i wygrywa... szkoda gadać. dlatedo niekrórzy powinni naprawde zmienić system. Nie wiem jak takie postacie dożywają do takich stat, bo u mnie za byle głupote można zginąć, a jeśli uważam ze postać gracza jest zbyt dobra, to zabijam, bo psuje równowage w grze. Bo o równowadze też trzeba pamiętać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Urdhgag
Odźwierny
Odźwierny


Do³±czy³: 02 Lip 2005
Posty: 110
Sk±d: Festung Breslau

PostWys³any: Nie Kwi 23, 2006 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NiezgodzÄ™ siÄ™!

To nie takich ludzi trzeba usuwać - to takie systemy jak DnD należy tępić ogniem i mieczem bo nam materaił na graczy psują Wink!!!

A tak na poważnie - nie przeginasz aby z tymi "za byle co mozna zginac"? Ja rozumiem, w powaznym starciu - ale mnie by wkurzalo bym ginal co 30 minut - jak ci gracze z toba wytrzymują?! Wink
_________________
#Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy

"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Dante_delire
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 23 Kwi 2006
Posty: 75

PostWys³any: Nie Kwi 23, 2006 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No może troche przegiąłem, ale można się spodziewać śmierci na każdym kroku. I wierzcie mi, jeśli gracze wiedzą co nad nimi wisi potrafią dokonać niesamowitych rzeczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nastêpny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group