Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Macie duże obrażenia????
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Nie Lut 06, 2005 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz co Baalrog ja rozumiem przerzucać do 49 ale do 96. To jakiś heroik był czy co. Ludzie czy was pogieło z regóły wystarczy 19 i prawie każdy humanoid idzie spać. Ja nie wiem wy macie jakieś miecze na smoki +50 do obrażeń czy co. To jest straszne, a jak w heroiku to STRASZNIE heroiczne. Shocked
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Baalrog
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Do³±czy³: 05 Lut 2005
Posty: 8
Sk±d: Warszawa

PostWys³any: Nie Lut 06, 2005 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To nie tak. Gramy na zasade ze jesli ktos w czasie walki odwraca sie plecami do przeciwnika to otrzymuje obrazenia X2 no i gracz niefortunnie powiedział że ucieka w czasie zwarcia. Nawet sie dopytywałem czy wie czym to grozi no i to cała historia w skrócie Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Do³±czy³: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk±d: Zielona Góra

PostWys³any: Sro Lut 09, 2005 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie podoba mi się ta zasada z podwójnymi obrażeniami.. Automatyczne trafienie jest lepsze. Gdy odwrócisz się plecami do wrogów to od każdego dostajesz 1 atak po plecach. Nie rzuca on na trafienie. Traktowany jesteś jako cel nieruchomy.. Wydaje mi się że to ma większy sens niż podwojenie obrażeń..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Sro Lut 09, 2005 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu się Z Zeddem zgodze i nie jednocześnie. Dodatkowe trafienie tak . Podwójne obrażenia nie. Trafienie automatyczne też nie. Uwazam że dodatkowy atak i modyfikator +10 jest wystarczający.
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Wilkołak
Mod Krasnoludów
Mod Krasnoludów


Do³±czy³: 05 Gru 2004
Posty: 562
Sk±d: wziąść kase na figurki?

PostWys³any: Sro Lut 09, 2005 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U nas jest tak:

szarża + 10 do WW
od boku + 5 do WW (za zaskoczenie)
od tyły + 10 do WW (za zaskoczenie)
jak typ ucieka + 20 do WW (bo nie widzi co siÄ™ dzieje)
za każdego atakującego na jednego kolesią wszystcy atakujący dostają +5 do WW (proszę nie czepiać się że by sobie przeszkadzali - są ograniczenia wg wielkości stworzeń)

walki mamy z użyciem figurek więc nie ma wiekszych sporów co to tego wyżej...

obrażenia:
jeśli wypadnie ci poniżej 10 na rzucie na trafienie obrażenia x 2
obrażenia broni wg. tabelki Zedda + do 2 przeżutów (przeżuty żucamy kością obrażeń broni) + siła {to się mnoży x 2 w przypadku u góry} - pancerz - 1/2 wytrzymałości - naturany pancerz u niektórych potworków...

do tego dochodzą książkowe trafienia krytyczne...

moje max możliwe jakieś 80 ale max zadane to było koło 35
_________________
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszelkie dręczące Cię pytania!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Orrendil
Basztowy
Basztowy


Do³±czy³: 14 Sty 2005
Posty: 142
Sk±d: Sith Fascoluinne

PostWys³any: Sro Lut 09, 2005 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zadałem maksymalnie 20 i trochę. Ale śmiesznie było, jak prowadziłem pewną przygodę, oblegana wieś. Ludzie uciekli, drużyna też, został tylko jeden wojownik, myślał, że da radę. Stanął na wprost bramy i czekał. W końcu runęła, gobliny wlały się przez strzaskane wrota, niczym woda... Pośrodku kroczył wojownik chaosu. Bohater kumpla podbiegł do niego, zabijając po drodze kilka goblinów, spotkali się, walka... Długo trwała, cios za ciosem, oboje parowali, nikt nie umiał zwyciężyć... Kilka goblinów pomagało swemu przywódcy, jeden z nich zaszarżował na BG od boku, z włócznią, trafił i... w sumie było 36 obrażen Laughing No i tyle po tym odważnym (albo głupim;)) wojowniku Wink Ja zrezygnowałem z podwójnych obrażeń dla celów nieruchomych, kiedyś stosowałem i przestałem, jak wyważali potężne drzwi kilkoma uderzeniami młota. Pozwalam bohaterom uderzyć uciekającego z modyfikatorem +10 do WW, za szarżę daję +10 do inicjatywy, od niedawna stosuję zasady Efektywnej Inicjatywy z Potępieńca i mi się podoba.
_________________
Wenn ist das Nunstrück git und Slotermeyer?
Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Go¶æ






PostWys³any: Czw Lut 10, 2005 16:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli mowimy o swoich systemach prowadzenia starc ja mam nie wiem czy nowatorski ale troche zakrecony system Twisted Evil . (Jak sie zbiore i wszystko zapisze i posegreguje to mogłbym wam zaprezenowc:))
Głowna zasada jest to ze rzucamy kostka i dodajemy bazowy współczynnik ten system obowiazuje we wszystkich testach a mg decyduje o tym jaki wynik graczowi jest potrzebny do zdania testu pomyslnie Twisted Evil W walce decyduja testy przeciwstawne:) Liczy sie normalnie mod itp. W sumie wychdzi na to ze potyczke rozstrzygamy w 2 max 4 rundy. Wypada całkiem jak w "realu". A gracze musza uwazac bo i obrazenia i pancerz zmodyfikowałem, wiec mniej chca walczyc a wiecej rozmawiac Twisted Evil i tak powinno byc!!!
Powrót do góry
Wilkołak
Mod Krasnoludów
Mod Krasnoludów


Do³±czy³: 05 Gru 2004
Posty: 562
Sk±d: wziąść kase na figurki?

PostWys³any: Czw Lut 10, 2005 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gościu jak to spiszesz to mi prześlij, z chęcią przeczytam (ach... u mnie za często chcą walczyć...) i zarejestrój (albo pamiętaj żeby się zalogować)
_________________
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszelkie dręczące Cię pytania!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do³±czy³: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk±d: z dalekiej północy

PostWys³any: Sob Lut 12, 2005 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bila napisa³:
7+1+6+6+6


Zaszalałeś z tymi sóstkami...

Kiedyś stuknąłem kolesia za 37. Miałem go tylko uszkodzić, ale kostka uparcie zatrzymywała się na 6. Pewnie wiele razy chcialiście tylko kogoś ogłuszyć, ale przez cholerną K6 urywaliście głowę...
_________________
dekadencki golibroda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do³±czy³: 18 Sty 2005
Posty: 3965
Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWys³any: Sob Lut 12, 2005 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja tak zawsze mam przy pojedynkach do pierwszej krwi..Deklaruje że nawet całej siły nie używam a i tak cios krytyczny wyjdzie bo 6 i 6 itd Very Happy
_________________
Jestem mieczem i zbrojÄ…. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk±d: warszawa

PostWys³any: Pon Lut 14, 2005 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja wam powiem tak umnie jak prowadziłem koles z kastetami latał no i leciały mu tak k6 że 5Xk6 wypadło i potem jescze 3 i trafił wgłowe to opisałem to mniej więcej tak :
Zadajesz cios w głowe przebijasz kolesiowi czaszke na wylot a jego mózg spoczywa na twoim kastecie .... dostejesz 3 PO ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do³±czy³: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk±d: z dalekiej północy

PostWys³any: Wto Lut 15, 2005 09:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Xarandil napisa³:
.... dostejesz 3 PO ;]


Ja bym mu jeszcze dorzucił tak kilka O. W końcu mógł pokaleczyć się ostrymi odłamkami czachy...
_________________
dekadencki golibroda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Do³±czy³: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk±d: warszawa

PostWys³any: Wto Lut 15, 2005 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm niepomyślałem ale zapamientam na nastepną taką okazje dzięki za dobry pomysł ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email
Deimos



Do³±czy³: 10 Sie 2005
Posty: 2
Sk±d: Rybnik

PostWys³any: Sro Sie 10, 2005 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to mnie chyba zbesztacie ale napisze o swoich obrazeniach Very Happy a wygladaly one mniej wiecej tak:
Jako sluga boga Prawozadnosci i przytym krasnal dostalem magiczny mlot z obrazeniami + 6 i podwujne obrazenia przeciwko chaosowi i mialem sile 9 wiec minimalnie zadawlem 15 ( chaosowi 30 ) plus tyle ile na kosce wyszlo Very Happy

Ale i tak najlepszy byl mo kumpel trafil goscia w zolad z lokcia za 36 ( kilka 6) Laughing
_________________
Nie przyzywaj tego czego nie zdołasz pokonać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group