Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Nie Wrz 24, 2006 19:00 Temat postu: |
|
|
Sorry za ten wpis co wcześniej.Prawny punkt widzenia zabezpiecznie.Jest prawo zabrania tego ja tak myśle,ale trzeba zabezpieczać przedmioty,aby nie zostały ukradzione jakiegoś opryszka.
Ostatnio zmieniony przez PaweÅ‚ dnia Pon Wrz 25, 2006 15:07, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Pon Wrz 25, 2006 12:54 Temat postu: |
|
|
Sześć osób (w tym ja) interpretować próbowało powyższą wypowiedź Pawła... i nie udało się ustalić jaki przekaz niesie ze sobą to jedno zdawkowe, tajemnicze zdanie.
Sugerowany w tej sytuacji zdaje się "edit" lub "usuń". Bądź spora dawka absuntu... być może umożliwi rozpracowanie zamysłu autora.
A żeby nie było offtopu. Jak wygląda z prawnego punktu widzenia to zabezpieczanie magicznych przedmiotów. Czy taki magister kolegium musi legitymować się jakimś dokumentem, czy może żądać pomocy straży miejskiej, wojska, inkwizycji w celu zabezpieczenia (odebrania komuś) artefaktu? _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
ckapsel Mistrz Rycerski
Do³±czy³: 21 Sie 2006 Posty: 440 Sk±d: Pruszków
|
Wys³any: Pon Wrz 25, 2006 18:48 Temat postu: |
|
|
Wiesz Monstero jakbyś nieprzetłumaczył tego co powiedział Paweł to nigdy bym tego nierozszyfrował. |
|
Powrót do góry |
|
|
lordbunio Odźwierny
Do³±czy³: 04 Mar 2006 Posty: 90
|
Wys³any: Wto Wrz 26, 2006 08:40 Temat postu: |
|
|
Magistrowie (przynajmniej u mnie) mają tatuaż kolegium na ręce. Mają także pierścień reprezentujący kolegium.
(w podręczniku tylko coś tam wspominali o tym że niby może być ale ja zrobiłem obowiązkowość.)
Zaś co do pomocy straży...
hmm... w sumie to raczej nie powinni pomagać takiemu magistrowi ponieważ kolegia nie mają władzy nad armią i strażą.
Mogą zwrócić się z prośbą do władz miasta, ale to czy władze miasta im pomogą to inna sprawa. Choć taki magister powinien wzbudzać pewien respekt wśród ludzi, więc sprawe będzie miał ułatwioną. No i wiele oczywiście zależy od tego kto posiada owy przedmiot do zabezpieczenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
GrindGorond Szabrownik
Do³±czy³: 18 Paz 2006 Posty: 14 Sk±d: biÅ‚goraj
|
Wys³any: Pia Paz 27, 2006 14:26 Temat postu: |
|
|
Pamietam jeszcze jedna rzecz, to bylo chyba 2 miechy przed sylwania garnizon w ktorym sie zatrzymalismy zaatakowali zwerzoludzie razem ze straznikami udalo nam sie pokonac herszta.Mial piekna wlocznie ktora byla przekleta gdy ja dotknolem wpadlem w furie naszczescie kolega wytracil mi ja z reki hehe ta wlocznia byla dosc duza wiec nie moglem jej wziasc ze soba,zakopalem ja przy murze jezeli wrocimy zywi z sylwanii to ja odkopie _________________ Strzeszcie sie sily ciemnosci ! ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Pia Paz 27, 2006 16:12 Temat postu: |
|
|
Fajna zabawka dla ogra. Swoją drogą ta furia to znowuż nie takie straszne przekleństwo, a w łapach takiego ogrowego kompana siałaby spustoszenie.
Po co oddział piechoty? Wystarczy ogr Stefan ze swoją wielką, przeklętą włócznią. Hehehe...
A abstrachując od włóczni... Podobała mi się pewna księga. Twór przekornego demona. Kilkaset jej stron zapisywały dzieje jej poprzednich właścicieli. Na bieżąco spisywała doświadczenia obecnego właściciela (bardzo wybiórczo). Pozostałe strony były puste. BG chciał sprawdzić ile ich jest. Przekartkował i oszalał... Tej liczby ludzka świadomość nie ogarnia.
Najlepsze są przekleństwa sprowadzające obłęd. Polecam wszystkim MG. Nic tak nie ożywia sesji jak porządna dawka szaleństwa. Buahahahihihihahaha! _________________ ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Erallion Strażnik
Do³±czy³: 01 Paz 2006 Posty: 68
|
Wys³any: Pia Paz 27, 2006 16:56 Temat postu: |
|
|
Monstero ty chyba dazysz do totalnej destrukcji druzyny Obłęd , w innym temacie insekty roznoszace choroby co jeszcze serwujesz twoja druzyna to ma ciezkie zycie _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pia Paz 27, 2006 17:43 Temat postu: |
|
|
Monstero napisa³: |
..a w łapach takiego ogrowego kompana siałaby spustoszenie. |
I rzeczywiście siała... Tylko, że w rękach przywódcy zbrojnego stada zwierzoludzi
Monstero napisa³: |
Tej liczby ludzka świadomość nie ogarnia. |
Człowiek nie... Ale MG tak Więc co to była za liczba?
Mam pytanie: co sądzicie o takiej sytuacji, gdy długotrwałe modły do jakiegoś przedmiotu sprawiają, iż staje się magiczny? _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Erallion Strażnik
Do³±czy³: 01 Paz 2006 Posty: 68
|
Wys³any: Pia Paz 27, 2006 18:23 Temat postu: |
|
|
Modły do przedmiotu nie przeginajmy juz przedzej modły do swojego Boga ktory moze z łaski zesłać jakis przedmiot(choc to raczej impossible) lub dodac osobie sił to bardziej prawdopodobne ale modlitwa do przedmiotu hehehe ciekawie by to wygladalo jakby twoj helm stal sie twoja kapliczka i swietoscia poki by nie zamigotal i powiedzial jestem juz magiczny twe modly zostaly wysluchane _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pia Paz 27, 2006 18:25 Temat postu: |
|
|
Mi nie chodzi o modły JEDNEJ osoby przez KILKA dni.
Chodziło mi o całą rzeszę wyznawców i kilkadziesiąt (jak nie setki) lat modłów.
To zmienia postać rzeczy _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Erallion Strażnik
Do³±czy³: 01 Paz 2006 Posty: 68
|
Wys³any: Pia Paz 27, 2006 18:33 Temat postu: |
|
|
Nie no ale mimo wszystko watpie aby raptem przedmiot zyskal magiczne wlasciwosci _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
quidamcorvus Basztowy
Do³±czy³: 08 Maj 2006 Posty: 125 Sk±d: Katowice
|
Wys³any: Sob Paz 28, 2006 22:46 Temat postu: |
|
|
Ja grałem kiedyś (a grac nie zdarza mi się często) w kampanię, w której jednym z głównym wątków była próba uwolnienia się jednego z graczy od przeklętej zbroi. Pancerz był magiczny i zapewniał znacznie lepszą ochronę niż jego niemagiczny odpowiednik, ale miał nieznaczną wadę , tzn. grzał w lato, a chłodził w zimę. |
|
Powrót do góry |
|
|
werel1293 Szabrownik
Do³±czy³: 20 Maj 2016 Posty: 12
|
Wys³any: Sro Sie 03, 2016 09:01 Temat postu: |
|
|
Jaki czarodziej może zdjąć klątwę z przedmiotów? _________________ uzyskamy dla Ciebie maksymalne odszkodowanie za wypadek przy pracy |
|
Powrót do góry |
|
|
Blackswordsman Mod Bestii
Do³±czy³: 18 Sty 2005 Posty: 3965 Sk±d: Brama wymiarów północnego bieguna:)
|
Wys³any: Czw Sie 04, 2016 12:23 Temat postu: |
|
|
Każdy odpowiednio wyedukowany Zależy od tego jak mocna jest klątwa i czego użyto do jej stworzenia. Prostą klątwę, np: kichania, łatwo będzie zdjąć i zrobi to czarodziej pierwszopoziomowy samodzielnie. Do zdjęcia potężnej klątwy, wyssanie cech, może być potrzebna moc kilku czarodziejów albo odprawienia skomplikowanego rytuału ze sporą ilością magicznych komponentów. _________________ Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.
MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus |
|
Powrót do góry |
|
|
mateoo4ds Przepatrywacz
Do³±czy³: 13 Lis 2016 Posty: 6
|
Wys³any: Czw Lis 17, 2016 14:27 Temat postu: |
|
|
No tak, im mocniejsza kwota tym lepiej. _________________ [url=http://www.villagefashions.co.uk/]I liked it[/url] |
|
Powrót do góry |
|
|
|