Wys³any: Pia Paz 06, 2006 19:14 Temat postu: PomysÅ‚ na przygodÄ™/kampaniÄ™
Mam prośbę do użytkowników forum. Otóż w związku z przeniesieniem się miejsca akcji z Talabeklandu do Sylvanii, proszę Was o pisanie pomysłów na kampanie, wątków do przygód, różnych zadań i tym podobnych
Jeszcze nigdy nie prowadziłem kampanii w tej mrocznej krainie, dlatego nie wiem za bardzo jakie niespodzianki zgotować graczom Narazie wstępem do przygody ma być atak gnilców na statek, którym BG przepływają do Sylvanii.
Czekam na pomysły _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Spróbuj może wykorzystać naiwność graczy np. nie przesadzaj na początku z tymi atakami ale powoli i cierpliwie osłabiaj ich , opisz mrocznośc tej krainy , obudź w graczach ciągły niepokoj , wykorzystaj mało liczebne wioski np że mieszkańcy nie ufaja obcym a po zmroku nikt nie chce ich wpuscic do domu czy gospody kiedy gracze beda juz wycienczeni i glodni przypusc jakis atak np gnilcow ktory w ich mniemaniu okaze sie nie do odparcia. Nastepnie uzyj np tajemniczego wybawcy ktorym okaze sie potezny wampir oczywiscie nie mow im tego powiedz ze zrobil na nich pozytywne wrazenie:) gracze zaewpne beda zmeczeni i wdzieczni wiec zaprosi ich do swego zamku ale bedzie mial co do nich swoj mroczny plan ( tutaj moze byc kilka pomyslow np bedzie chcial ich wykorzystac do jakiegos rytulalu ) a kiedy Ci poczuja sie juz lepiej i beda chciali sie wydostac zamek okaze sie jednym wielkim labiryntem proba wydostania sie i pouljacy na nich wampir wszechobecne zagrozenie moze byc ciekawa przygoda ...oczywiscie to co tutaj podalem to tylko ogolniki mozna wprowadzic wiele postaci pobocznych dobrych i zlych (moze jakas piekna wampirzyca w ktorej zadurzy sie jeden z bohaterow ) a takze wiele watkow pobocznych Pozdrawiam _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P
Z zamkiem nie wypali, gracze wiedzÄ… co jest w zamkach
Z opisywaniem krainy... Hmm... Gracze mi po sesji mówili, że było zajefajnie Ciągle ich czymś niepokoiłem... A to, że jeden gracz coś widział między drzewami a drugiemu się wydaje, że pierwszy ma coś na mózgu Jeszcze ten atak gnilców... Mimo, że gnilce są cienkie, gracze się wystraszyli. Zwłaszcza drużynowy paker - krasnolud
Tylko zastanawiam się jak to zrobić z tymi wioskami po zmroku... Przecież gracze rozwalą karczmę jak ich nikt nie będzie chciał wpuścić A ludzie w Sylvanii przecież słabi... Skąd oni w ogóle biorą żywność i wodę? A może się mylę... Może w wioskach są wciąż zdolni do walki ludzie... _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
hehe no chyba nie rozwalą komuś chałupy niech maja troche serca , niech postawia sie na miejscu tych ludzi i pomieszkaja tam ze 2 miesiace to masz gwarant ze twoj gracz kransal paker szybko spakuje walizki i zrozumie co znaczy zycie tam ....a co do słabości mieszkańców to hmm powiem tak wydaje mi sie ze podzial jest jak wszedzie tzn na slabszych i na osilkow ...zalezy jak na to spojrzec sam wykreuj ten obraz nie sugeruj sie zbytnio ...jesli chcesz walecznych miszkancow zrob silnych i zwartych do obrony mimo ze na wsio wypadek zamykaja po zmroku sie na klucz a jesli zahukanych zrob zahukanych ...aha i pamietaj ze poborcy podatkowi kreca sie tam z liczna swita a i Rycerze Proby sie zdarzaja w dosc duzej grupie to jakby faktycznie chcieli forsowac karczme..a ze rycezre dobrzy pewnie pomoga mieszkancom i dym gotowy mozliwosci jest od groma _________________ Nie należy denerwować Mistrza Gry ;P
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach