Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Jak usprawni膰 WFRP?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  
Autor Wiadomo舵
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do潮czy: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk眃: z dalekiej p贸艂nocy

PostWys砤ny: Nie Lut 27, 2005 18:36    Temat postu: Jak usprawni膰 WFRP? Odpowiedz z cytatem

Warhammer to bardzo dziwny system, w kt贸rym elf oberwawszy w leb toporem od krasnoluda mo偶e dalej w膮cha膰 kwiatki i to wcale nie od spodu. System ten pozwala wy偶ej wymienionemu krasnoludowi biega膰 po jaskiniach ze strza艂膮 stercz膮c膮 z ufarbowanej, w niekt贸rych miejscach wydziaranej g艂owy. I co z tym zrobi膰 drodzy gracze i mistrzowie. Jak uczyni膰 walk臋 szybsz膮, ciekawsz膮 i bardziej realn膮. Jak sprawi膰 by na zbroi by艂o wida膰 艣lady walki i by dawa艂a ciut lepsz膮 ochron臋 (dziwnym wydaje mi si臋 fakt, 偶e pzp chroni tak samo zar贸wno przed gwiazd膮 zarann膮 jak i zwyk膮 pa艂k膮. No i wreszcie co zrobi膰 z czarodziejami, kt贸rzy zanim rzuc膮 w walce jaki艣 czar, oberw膮 po 艂bie 150 razy. Czekam na wasze propozycje zmian.


Zaznaczam od razu, 偶e wszelkie dobre pomys艂y mog膮 zosta膰 u偶yte w grze bez waszej wiedzy przez ludzi wam nie znanych.
_________________
dekadencki golibroda
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Do潮czy: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWys砤ny: Wto Mar 01, 2005 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

proste- do艂贸偶 do ka偶dych obra偶ej jeszcze jedn膮 k6 i mamy rze藕ni臋...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Xarandil
Mod Elf贸w
Mod Elf贸w


Do潮czy: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Sk眃: warszawa

PostWys砤ny: Wto Mar 01, 2005 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

M贸j poprzednik ma racje na 艂ep dorzucasz k6 i b臋dzie po sprawie i jeszcze np gdzie艣 czytaem 偶eby usprawni膰 walke mo偶na zrobi膰 co艣 takego: skopiuje ca艂y artyk贸艂 bo niepamientam gdzie oneby艂y zamieszczoen na necie ale s膮 dobre jak dlamnie ...

Uzna艂em zasady walki opisane w podr臋czniku za zbyt ma艂o dynamiczne i zbyt dziwne, poniewa偶 najpierw nast臋puje ile艣 tam atak贸w postaci o najwi臋kszej inicjatywie, a druga posta膰 w tym czasie albo dostaje obra偶enia albo "patrzy" jak napastnik nie trafia. Proponuje wi臋c ma艂膮 modyfikacje kt贸ra polega na tym 偶e:

1. Cech臋 ATAK ka偶da posta膰 ma zawsze na poziomie 1,

2. Kolejno艣膰 atak贸w jest brana pod uwag臋 tak jak w podr臋czniku g艂贸wnym, czyli jako pierwsza atakuje posta膰 o najwi臋kszej inicjatywie,

3. Sama walka natomiast si臋 zmienia w nast臋puj膮cy spos贸b:
- atakuj膮cy usi艂uje trafi膰 ofiar臋 i je偶eli mu si臋 to udaje ofiara traci atak i otrzymuje obra偶enia, napastnik wykonuje kolejny atak,
- je偶eli atakuj膮cy nie trafia, nast臋puje nowa faza zwana faz膮 przej臋cia inicjatywy, podczas kt贸rej ofiara wykonuje rzut na inicjatywe i je偶eli jej si臋 udaje (zdany test) mo偶e teraz zaatakowa膰, niejako kontruj膮c atak przeciwnika,
- tak do 艣mierci jednej z postaci bior膮cych udzia艂 w walce.
Przyk艂ad:
Podczas odpoczynku, 艂owca nagr贸d Cooba (I 45), zosta艂 zaskoczony przez swoj膮 ofiar臋, banit臋 Sigurda (I 40). Banita zaatakowa艂 ale nie trafi艂, Cooba ma prawo pr贸bowa膰 przej膮膰 jego Inicjatyw臋, wykonuje rzut zako艅czony sukcesem (32). Wywalczy艂 tym sposobem prawo do swojego ataku. Udany test na WW gwarantuje trafienie i n贸偶 艂owcy wbija si臋 w brzuch napastnika. Dzi臋ki trafieniu, Cooba ma prawo zada膰 kolejny cios co czyni. Kolejny cios l膮duje na brzuchu Sigurda, kt贸ry martwy opada na 艂owc臋. Cooba wygrzebuje si臋 spod zw艂ok, zrzucaj膮c je z siebie.
System ten jest bardziej fabularny, bardziej, moim zdaniem bliski tym potyczkom z literatury fantasy. Oce艅my t臋 powy偶sz膮 walk臋 z punktu widzenia opowie艣ci.
Cooba, odpoczywaj膮c pod drzewem, rozmy艣la艂 o nast臋pnym ruchu Sigurda. Banita wiedzia艂 偶e jest 艣cigany, wi臋c pewnie ca艂y czas ucieka艂. Ale nie wiedzia艂, 偶e ma za przeciwnika p贸艂elfa i to do艣wiadczonego 艂owc臋, kt贸ry dawniej, nieraz trzy tygodnie potrafi艂, do upad艂ego niemal, 艣ciga膰 ofiar臋. Nagle Cooba zda艂 sobie spraw臋, 偶e kto艣 jest w pobli偶u i to bardzo blisko. D艂o艅 wyl膮dowa艂a na sztylecie. Nie zd膮偶y艂 jednak go wyci膮gn膮膰. Napastnik zaatakowa艂 b艂yskawicznie, lecz niestety niedok艂adnie i jego miecz uderzy艂 w pustk臋. Cooba odtoczy艂 si臋 kawa艂ek, jednocze艣nie wyci膮gaj膮c n贸偶, celuj膮c w to miejsce z kt贸rego nadszed艂 atak. Poczu艂 jak bro艅 zag艂臋bi艂a si臋 w brzuchu cz艂owieka... wyszarpn膮艂 i zada艂 kolejny cios. Martwe zw艂oki opad艂y na niego, lecz od razu zepchn膮艂 je na bok. Wsta艂 i nie wierzy艂 w艂asnym oczom. Banita, kt贸rego 艣ciga艂, sam odda艂 si臋 w jego r臋ce. Dla Cooby nie stanowi艂o to 偶adnej r贸偶nicy, poza t膮, 偶e martwi nie uciekali. Jednak by艂o co艣 co go zaskoczy艂o bardziej. Gdy przyjrza艂 si臋 trupowi, zauwa偶y艂, 偶e wszystkie 偶y艂y by艂y przepe艂nione krwi膮, w niekt贸rych miejscach p臋k艂y przebijaj膮c si臋 przez sk贸r臋. Oczy tak偶e by艂y dziwne i przera偶aj膮ce. Wygl膮da艂y, jakby chcia艂y "uciec" z oczodo艂贸w. Chaos. Cooba nie by艂 sam w tym lesie......
Obra偶enia:

1.Zadawane od strza艂 i be艂t贸w
- w g艂ow臋 k6 + 3
- w korpus k6 +2
- w ko艅czyny k6

Dopisek: Pami臋tamy ze kusza ma SE 4 i wiele wi臋kszy zasi臋g ni偶 艂uk Razz
2.Zadawane od kul
- w g艂ow臋 k6 + 4
- w korpus k6 + 3
- w ko艅czyny k6 + 2

3.Zadawane pi臋艣ci膮
- -2 OB.

4.Zadawane no偶em
- -1 OB.
Skutki obra偶e艅:
Je偶eli dana posta膰 ma 呕YW na poziomie 0 lub 1 lub 2 to automatycznie ma zmniejszane takie cechy jak WW i I o -20. Jest ju偶 po prostu prawie nie przytomna i powa偶nie ranna.


He艂m:
Przyj膮艂em 偶e obra偶enia zadane w g艂ow臋, bez 偶adnego pancerza s膮 podwajane o jedn膮 kostk臋 k6 (podane wy偶ej obra偶enia zadawane od strza艂 itp. s膮 brane jako bez he艂mu) je偶eli dana posta膰 ma he艂m to s膮 obni偶ane o k6.
Czyli je偶eli posta膰 zostanie trafiona mieczem w g艂ow臋, nie maj膮c na niej os艂ony, otrzymuje obra偶enia r贸wne SI艁A + k6 + dodatkowe k6 (modyfikator za to 偶e posta膰 mia艂a "go艂膮" g艂ow臋).

Parowanie tarcz膮:
Tarcza jest pot臋偶nym "narz臋dziem" do parowania cios贸w przeciwnika. Niestety wg zasad Warhammera r贸wne 艂atwo co tarcz膮, paruje si臋 np. mieczem, co jest bynajmniej dziwne. Wed艂ug nowej zasady parowanie tarcz膮 ma +20% do WW, podczas parowania.

Opcjonalna zasada tworzenia postaci:
Do swojej gry wprowadzi艂em umiej臋tno艣ci nazwane zestawem umiej臋tno艣ci wrodzonych. Jest to lista umiej臋tno艣ci kt贸re s膮 dost臋pne tylko podczas tworzenia postaci. Nie mo偶na ich naby膰 ani przez PD ani przez nauki. Po prostu nie wyobra偶am sobie aby kto艣 nagle (czyli za PD ) ani poprzez nauk臋, m贸g艂 zdoby膰 tak膮 umiej臋tno艣膰 jak szcz臋艣cie, urok osobisty czy czu艂y s艂uch. Te umiej臋tno艣ci s膮 dost臋pne na pocz膮tku tworzenia postaci, i dawane przed przydzia艂em umiej臋tno艣ci zwi膮zanych z klas膮. A wi臋c:

1. Ilo艣膰 umiej臋tno艣ci wrodzonych, dost臋pnych dla danej postaci niezale偶nie od rasy : K4-1

2. Losowane za pomoc膮 K12
- 1 - Bardzo silny
- 2 - Czu艂y s艂uch
- 3 - Geniusz arytmetyczny
- 4 - Muzykalno艣膰
- 5 - Odporno艣膰 na trucizny
- 6 - Odporno艣膰 na choroby
- 7 - Pos艂uch u zwierz膮t
- 8 - Sz贸sty zmys艂
- 9 - Szcz臋艣cie
- 10 - Urok osobisty
- 11 - Uzdolnienia j臋zykowe
- 12 - Bardzo wytrzyma艂y.

Punkty przeznaczenia:
Moim zdaniem gracz nigdy nie powinien wiedzie膰 ile ma PP, ani ile jeszcze mu ich pozosta艂o do ko艅ca. Czasem psuje to r贸wnowag臋 gry bo np. gdy gracze spotykaj膮 pewnego BN, kt贸ry jest zarazem ich g艂贸wnym wrogiem, decyduj膮 si臋 go zabi膰 - "ot tak 偶eby ju偶 nie m膮ci艂" i my艣l膮 "mam jeszcze 3 PP, spr贸bujemy go zabi膰 przechodz膮c przez t艂um wrog贸w, a n贸偶 si臋 uda......." nieraz si臋 udaje Razz To MG losuje PP dla gracza i tylko on wie ile danemu graczowi jeszcze zosta艂o.

Punkty do艣wiadczenia dla MG:
Skoro mistrzowie gry tak偶e maj膮 swoje postacie (NPC), to dlaczego nie przyznawa膰 im tzw. punkt贸w do艣wiadczenia za prowadzenie na rozw贸j ich w艂asnych postaci. Na ko艅cu danej sesji, ka偶dy graczy przyznaje okre艣lon膮 liczb臋 takich punkt贸w. Dla mistrza gry ma to tak偶e inne znaczenie. Po prostu gracze oceniaj膮 jego przygod臋 i prowadzenie, dzi臋ki czemu MG bardzo szybko dowiaduje si臋 jakie przygody jego gracze lubi膮 najbardziej.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Wilko艂ak
Mod Krasnolud贸w
Mod Krasnolud贸w


Do潮czy: 05 Gru 2004
Posty: 562
Sk眃: wzi膮艣膰 kase na figurki?

PostWys砤ny: Wto Mar 01, 2005 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do zadawania cios贸w no偶em to 偶eczywi艣cie si臋 sprawdza ale przy mieczach to nie ma zastosowania najmniejszego... szczeg贸lnie z braku opisu jakiegokolwiek parowania [chyba 偶e co艣 przegapi艂em] a parowanie podr臋cznikowe jest co najmniej lekko nie realne... ale ju偶 nawet nie pami臋tam jak ono wygl膮da艂o [ to by艂 test na WW jak dobrze pami臋tam i do tego jedynie jak si臋 posiada艂o umiej臋tno艣膰 parowanie]

W 艣redniowieczu walka wygl膮da艂a zupe艂nie inaczej... jedna osoba zadaje cios druga przyjmuje go na miecz lub tarcz臋... i kontra. nie zda偶a艂y si臋 przypadki nie trafienia przeciwnika... jak kto艣 nie trafi艂 to by艂 trupem, si艂a ciosu pozbawia艂a go r贸wnowagi i dostawa艂 mi臋dzy 偶ebra od przeciwnika...
cz臋ste by艂y te偶 przypadki z艂amania miecza (widzia艂em na 偶ywo kiedy艣 na pokazach jak kole艣 przeci膮艂 drugiemu miecz dwur臋czny o szeroko艣ci ostrza oko艂o 9cm i grubo艣ci 3-4cm... tamten ma艂o nie oberwa艂 w ramie - a p贸艂 ostrza polecia艂o jakie艣 3-4m dalej) roztrzaskania tarcz (szczeg贸lnie przy walkach na korbacze, cepy, topory)
Strata broni, tarczy, albo nie trafienie przeciwnika oznacza艂a dla rycerza 艣mier膰... tak samo dostanie chod藕by jednego ciosu... Jeden cios mieczem to je艣li ostrze trafi艂o na zbroj臋 - z艂amana (a przynajmniej st艂uczona) r臋ka, toporem zmia偶dzona/odci臋ta itd. Je艣li po艂ama艂a si臋 tarcza to i r臋ka si臋 do niczego nie nadawa艂a poniewa偶 ten cios musia艂 by膰 bardzo mocny - zdruzgotana r臋ka = wielki b贸l kto艣 pada na ziemie kto艣 inny go dobija...
Troch臋 inaczej wygl膮da艂a walka l偶ejszymi broniami (szpada, rapier, n贸偶, sztylet, itd...) tam ciosu by艂y zadawane szybciej i jaknajbardziej jedna osoba mog艂a zada膰 i 5 i 10 cios贸w zanim druga zada艂a 1 ale jak ta druga zada艂a sw贸j pierwszy cios to potem mia艂a i 9 nast臋pnych... (ogniem i mieczem: pojedynek Bochuna i Pana Micha艂a)
wi臋c dochodz臋 do tego 偶e zasady walki powinny zupe艂nie r贸zne do r贸znych rodzaj贸w broni... ka偶dy jak chce niech sam sobie dorobi do tego odpowiednie 偶uty kostkami... statystyki... itd...

P.S. Zeddzie w tych opisach broni co mi kiedy艣 pode艣艂a艂e艣 jest wiele z艂ego... Top贸r ob贸r臋czny - wymagania S 6 - to krasnolud dla kt贸rego jest to jak najbardziej codzienna bro艅 ko偶ysta膰 z tego nie mo偶e nawet jak ma B. Silny... jest jeszcze du偶o takich nie dor贸bek...
_________________
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszelkie dr臋cz膮ce Ci臋 pytania!
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do潮czy: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk眃: z dalekiej p贸艂nocy

PostWys砤ny: Czw Mar 03, 2005 02:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tzimisce napisa:
proste- do艂贸偶 do ka偶dych obra偶ej jeszcze jedn膮 k6 i mamy rze藕ni臋...


No raczej nie o rze藕 idzie, ale o to by by艂o ciut realniej. Ale Xara... nie za realnie bo wyjdzie z tego szopa i walka z jednym goblinem b臋dzie trwa艂a 15 minut. Wida膰, 偶e autor tego artyku艂u nie mia艂 kontaktu z Pot臋pie艅cem.
ad.1 i 2. Du偶o lepiej rozwi膮zano problem inicjatywy i atak贸w w tym dodatku. Nazywa si臋 to "inicjatywa efektywna".
ad.3. Troch臋 to nie przejrzyste. Chodzi o to 偶eby u艂atwi膰 gr臋, a nie j膮 przeci膮ga膰.
Podoba mi si臋 patent z tarcz膮.
Natomiast motyw z umiej臋tno艣ciami te偶 znajduje si臋 w Pot臋pie艅cu i jest szeroko opisany.
PP? Dla mnie o.k.

Ja rozpisa艂em w艂asn膮 tabel臋 trafie艅. Jest szczeg贸艂owa. Konkretnym lokalizacjom na ciele przypisa艂em dodatkowe obra偶enia (je艣li takie s膮) odpowiednio do czu艂o艣ci i wa偶no艣ci trafionego organu.
_________________
dekadencki golibroda
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Go舵






PostWys砤ny: Sob Mar 05, 2005 23:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedy艣 w Magii i Mieczu by艂 fajny artyku艂 "Tarcza - ostatnia deska ratunku" Wg zasad w nim opisanych tarcze nie dawa艂y dodatkowego punktu pancerza tylko s艂u偶y艂y do parowania w艂asnie. Poszukam, jak znajde to postaram sie wrzuci膰.
Powr髏 do g髍y
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3943
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Nie Mar 06, 2005 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale mo偶na traktowa膰 tarcze jako dodatkowy pp je艣li kto艣 j膮 poprostu niesie i jej nie u偶ywa..Na przyk艂ad na plecach. Ja uwa偶am 偶e te ataki powy偶ej jednego powinny by膰 traktowane jako dodatkowe ciosy tworz膮ce combo. I te偶 uwa偶am 偶e jak kto艣 dostaje ciocha to traci sw贸j atak i zaczyna si臋 nast臋pna kolejka.
_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Zedd
Mod Mag贸w
Mod Mag贸w


Do潮czy: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Nie Mar 06, 2005 12:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wg mnie tarcza mo偶e dawa膰 punkty pancerza ale tylko na lokacji takiej jak r臋ka w kt贸rej ow膮偶 tarcz臋 si臋 trzyma i korpus - s膮 one stale chronione. Rzecz jasna zasada ta nie funkcjonuje gdy cios zadany jest zza w臋g艂a - czyli najzwyczajniej w plecy.. Smile
_________________
Zeddicus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do潮czy: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk眃: z dalekiej p贸艂nocy

PostWys砤ny: Nie Mar 06, 2005 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My艣la艂em o tym troch臋 i doszed艂em do wniosku, 偶e tarcza i pancerz powinny mie艣 swoj膮 wytrzyma艂o艣膰 i uszkodzenia. Tarcz膮 powinno si臋 parowa膰 ciosy (zastanawiam si臋 tylko czy jest tu potrzebny test WW czy I) z dodatnim modyfikatorem (w zale偶no艣ci od rozmiar贸w i wagi tarczy). Tarcza powstrzymuje wszystkie ciosy, ale otrzymuje uszkodzenia (jak w normalnej walce) i rozsypuje si臋.
_________________
dekadencki golibroda
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Zedd
Mod Mag贸w
Mod Mag贸w


Do潮czy: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Czw Mar 24, 2005 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm z tymi tarczami to chyba jednak niepotrzebny k艂opot.. Kolejna rzecz do zapisywania pozosta艂ych punkt贸w (tak jak zu偶yte strza艂y, punkty magii, 偶ywotno艣膰, pieni膮dze) my艣le 偶e ju偶 jest ich dosy膰 i ewentualn膮 kwesti臋 trwa艂ego uszkodzenia tarczy pozostawi艂bym mistrzowi gry..
_________________
Zeddicus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Do潮czy: 12 Lut 2005
Posty: 144
Sk眃: z dalekiej p贸艂nocy

PostWys砤ny: Pia Kwi 01, 2005 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W艂a艣nie o mg mi chodzi. NIe b臋de ukrywa艂, 偶e uwa偶am si臋 za ca艂kiem dobrego MG, m.in. dlatego, 偶e graczom pozwalam skupi膰 si臋 na grze,a sam prowadz臋 wi臋kszo艣膰 statystyk. Licz臋 im 偶ywotno艣c, punkty ob艂臋du i obra偶enia pancerza. Nie m贸wi臋 im "macie tyle, a tyle punkt贸w 偶ywotno艣ci". M贸wi臋 "czujesz si臋 fatalnie, jeszcze jedna taka b贸jka w gospodzie,a mo偶esz trafi膰 na wiele dni do 艂贸偶ka, a mo偶e i do grobu".

Je艣li chodzi o punkty magii nie stosuj臋 ich. Opieram si臋 ta takim samym ststemia jak William King (wiatry magii).
_________________
dekadencki golibroda
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Do潮czy: 18 Sty 2005
Posty: 3943
Sk眃: Brama wymiar贸w p贸艂nocnego bieguna:)

PostWys砤ny: Pia Kwi 01, 2005 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I to jest bardzo dobre. Ja moich graczy prawie oduczy艂em pytania si臋: A za ile mnie zrani艂? Te偶 staram si臋 wszystko ukaza膰 w opisie. I zawsze powtarzam: (A co masz jaki艣 miernik zycia czy co艣 , a mo偶e liczysz ka偶d膮 kropl臋 krwi kt贸r膮 straci艂e艣. ) Ja naprzyk艂ad do jakich艣 tam liczb mam s艂ab膮 pami臋膰 wi臋c wszystko zapisuje, dlatego jestem za 偶yw tarczy i pancerza.
_________________
Jestem mieczem i zbroj膮. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Zedd
Mod Mag贸w
Mod Mag贸w


Do潮czy: 04 Gru 2004
Posty: 722
Sk眃: Zielona G贸ra

PostWys砤ny: Pia Kwi 29, 2005 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tam jak ju偶 gdzie艣 zaznacza艂em wol臋 storytelling i zapisuje na sesji niewiele - mo偶e dlatego 偶e jest bardzo ciemno a ja nie lubi臋 nadwyr臋偶a膰 oczu. Nie mam nawet rozpisanych wrog贸w graczy. Wiem poprostu na oko jakie oni maj膮 staty, jaki pancerz i za ile zadaj膮 obra偶enia itp itp. Ale nie zapisuje obra偶e艅 - zapami臋tuje je. Dlatego unikam wielkich bitew, na kt贸re nie do艣膰, 偶e schodzi du偶o czasu to jeszcze potrafi膮 spowolni膰 akcj臋.

Ale to ju偶 zale偶y jak kto lubi.

----------------------------------------

Co do zmian. Najlepiej jest u偶ywa膰 w ilo艣ciach bardzo du偶ych wyobra藕ni. Wspomniana ju偶 gwiazda zaranna - prawie zawsze odbije si臋 od p艂yty - ale j臋li si臋 w ni膮 wbije to nie na tyle 偶eby dokona膰 jaki艣 zniszcze艅. Pa艂ka np - zadaje minimalne obra偶enia -ale mo偶e og艂uszy膰. Na kolczug臋 najlepszy jest m艂ot - wtedy wog贸le nie chroni np. Itd, itp - nie chce mi si臋 teraz wymienia膰 bo sporo tego jest.
_________________
Zeddicus
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
drachu



Do潮czy: 29 Wrz 2014
Posty: 2

PostWys砤ny: Pon Wrz 21, 2015 15:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to s膮 gry, one nie musza by膰 do ko艅ca realne Very Happy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group