Forum www.forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
[Strona Gwna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Rekrutacja
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
To forum jest zablokowane, nie moesz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez moliwoci zmiany postw lub pisania odpowiedzi    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Gwna -> Sylvania - Ziemia Przekltych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Cranmer
Graf
Graf


Doczy: 17 Sie 2006
Posty: 1751
Skd: z nienacka :D

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 11:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rwnie dzikuj za gr.

Tym razem zabia nas mechanika ale tak jest te natura systemu, e powinno si te zakada przegran, a nie wygran za wszelk cen dla graczy. Ja t sesj bd wspomina dobrze bo mier to tylko kolejna cieka - tym razem do suenia jako umarlak nekromancie ale zawsze co Very Happy
_________________
#Wichry Pnocy, Kazdin
#Cikie jest ycie na morzu, Miguel Rodriguez de Gillera
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Lokim
Klucznik
Klucznik


Doczy: 21 Sty 2012
Posty: 609
Skd: Warszawa

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 12:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja te dzikuj za gr. Szkoda, e tak szybko poszo, bo gra Ann sprawiaa mi sporo przyjemnoci. A ona powoli poznawaa towarzyszy i zaczynaa si z nimi zywa.

C bywa.
_________________
Przyjaciel czy wrg?- Klaus Jurgiel

GG: 4355189
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Cranmer
Graf
Graf


Doczy: 17 Sie 2006
Posty: 1751
Skd: z nienacka :D

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lokim napisa:
Ja te dzikuj za gr. Szkoda, e tak szybko poszo, bo gra Ann sprawiaa mi sporo przyjemnoci. A ona powoli poznawaa towarzyszy i zaczynaa si z nimi zywa.

C bywa.


Ona si zachowywaa jakby zjada wszystkie rozumy i miaa cakowit wadz na druyn - czyli jej zdaniem band gupich chopw Very Happy
_________________
#Wichry Pnocy, Kazdin
#Cikie jest ycie na morzu, Miguel Rodriguez de Gillera
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
harry
Klucznik
Klucznik


Doczy: 05 Mar 2012
Posty: 616

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 12:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I ja doczam si do podzikowa za wspln gr.

Szkoda e ju koniec bo spodobaa mi si gra moim Mahdim a zwaszcza „Reiksipel trudna jzyk ale Ja si stara”
_________________
Przyjaciel czy wrg? --> Kurt, czowiek
Przeznaczenie czy Przypadek --> Rudolf "Rudi" von Karien
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo
Lokim
Klucznik
Klucznik


Doczy: 21 Sty 2012
Posty: 609
Skd: Warszawa

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cranmer napisa:
Lokim napisa:
Ja te dzikuj za gr. Szkoda, e tak szybko poszo, bo gra Ann sprawiaa mi sporo przyjemnoci. A ona powoli poznawaa towarzyszy i zaczynaa si z nimi zywa.

C bywa.


Ona si zachowywaa jakby zjada wszystkie rozumy i miaa cakowit wadz na druyn - czyli jej zdaniem band gupich chopw Very Happy


Oj czepiasz si Wink Przynajmniej wprowadzaa troch kolorytu w ten "samczy" wiat. Poza tym miaa takie podejcie do ycia i tyle. Ale jakbycie j poznali lepiej, to moe by si i na was otowrzya. Tak jak zaczynaa na Dumniego.
_________________
Przyjaciel czy wrg?- Klaus Jurgiel

GG: 4355189
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Doczy: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Skd: Olsztyn

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 14:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziki za gr Smile

Sesja dobra, fabua wcigajca. Zagadki trudne, ale po serii sesji, na ktrych nie musiaem za duo kmini, to bya mia odmiana. Dobre tempo odpisw (tu przepraszam, e miejscami miaem przestoje). Miaem czasami wraenie, e druyna bya za sabo poczona i mao zgrana (ale to natura wieych teamw).

Sorry za odcicie doni szpadlem... naprawd nie chciaem... no dobra, moe troch... Smile

Swoj drog motyw ze sueniem jako banda nieumarych, te jest niezy.
_________________
#Przyjaciel czy Wrg => Alex Zir, czowiek, magister alchemik.
#Przeklestwo Wzgrz Hager => Brokk Imrakson, krasnolud
#Sylvania - Ziemia Przekltych => Gerhard, czowiek
#Lily et Pique - Blaise Cillianmour, szlachcic
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email Odwied stron autora
kain
Mod Magw
Mod Magw


Doczy: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to ja jako GM na kocu si wypowiem. Chc podzikowa wszystkim za postacie, gr gdy prowadzenie wam byo czyst przyjemnoci. Staraem si jak mogem by sesja dawaa kademu rado i moliwo wykreowania swojej postaci w jak najlepszym wietle. No i chciaem zmusi was do mylenia w pewnych momentach.

Luko to nie byo dokadnie tak, e zamierzaem was pozabija. Przeciwnik by z Lure of the Liche Lord (strona 94/95) jak kogo interesuje. Mechanika bywa zoliwa cho wy mielicie o tyle atwiej e wam nie rzucaem na WW/US po prostu trafialicie takie przyjem zaoenie. Na unik i parowanie wam rzucaem. Faktem jest e albo przeciwnik parowa, unika albo po prostu dmg by cholernie niski. Przede wszystkim byo cholernie mao eliksirw leczcych a co po nie ktrzy mieli kasiorki i to sporo:)
Mia to by Boss tej lokacji i by. Mocny, potny lecz nagroda za niego bya rwnie wysoka i opacalna. Poza tym Luko Twj Khazad jakby nie patrze w kocu spotka przeciwnika godnego siebie wic chwalebna mier (cho czy utrata ycia od szpadla jest taka? Laughing ) go spotkaa. Poza tym jeli bym was teraz nie zabi to potem nie wane kogo bycie spotkali to bycie zamiast myle to lali jak popadnie bo GM nie pozwoli nam zgin. I wtedy sesja nie ma tej nutki nie pewnoci co zrobimy jak popenimy bd.

Oglnie rzecz bior nie wiem kiedy, nie wiem gdzie jeszcze ale pewnie poprowadz co Smile
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Pnocy: Kain

Kobiet potraficych suy za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze wiatw. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadajcego materaca nie jest ju takie proste
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
luko
Ochmistrz
Ochmistrz


Doczy: 26 Mar 2012
Posty: 574

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Owszem moja posta szukaa mierci ale nie mylaem, e nastpi to tak szybko.
Co do tego aby graczom zawsze wszystko wychodzio to jestem przeciwko temu. Masz racje, e wtedy gra traci smaczek. Ale to dziaa w dwie strony. Czysta mechanika rwnie zabija gr. Po prostu trzeba znale ten zoty rodek. Np. bra pod uwag jak kto gra i jak si stara i stosowa co do danej postaci jakie dodatnie modyfikatory przy rzucie.
No c. Jest jak jest tylko teraz si zastanawiam po co mi dawae te dodatkowe PD skoro i tak nie mogem ich wykorzysta. Sorry za sowa ale to wyglda po prostu tak jakby ci si odechciao prowadzi i stwierdzie, e koczysz. Tak to widz.
_________________
"Przyjaciel czy Wrg?" ==> Pascal Wittenberg, czowiek
"Przeznaczenie czy Przypadek?" ==> MG (May Gd) Wink
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo
kain
Mod Magw
Mod Magw


Doczy: 20 Lut 2005
Posty: 2262

PostWysany: Sro Pa 10, 2012 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luko napisa:
Owszem moja posta szukaa mierci ale nie mylaem, e nastpi to tak szybko.
Co do tego aby graczom zawsze wszystko wychodzio to jestem przeciwko temu. Masz racje, e wtedy gra traci smaczek. Ale to dziaa w dwie strony. Czysta mechanika rwnie zabija gr. Po prostu trzeba znale ten zoty rodek. Np. bra pod uwag jak kto gra i jak si stara i stosowa co do danej postaci jakie dodatnie modyfikatory przy rzucie.
No c. Jest jak jest tylko teraz si zastanawiam po co mi dawae te dodatkowe PD skoro i tak nie mogem ich wykorzysta. Sorry za sowa ale to wyglda po prostu tak jakby ci si odechciao prowadzi i stwierdzie, e koczysz. Tak to widz.


Masz racj trzeba znale zoty rodek, widocznie mi si nie udao. Jeli zawiodem to przepraszam.

Mwisz o modifikatorach: mielicie z gry WW lub US na 100 w tej walce. Bez rzucania wychodzio wam. Wicej jeszcze? No to w takim razie po co mechanika. Zaoenie takie przyjem od pocztku walki. Wam nie rzucam na atak, tylko licz dmg a NPCe mieli rzuty na wszystko. Rzuty to loteria.

Co do odechcenia to tak nie byo: sesj miaem przygotowan na dalej i akt III te by w produkcji. Wic czemu nie poprowadziem dalej? Przyjem e to co wyjdzie to wyjdzie.

Jeli Ci rozczarowaem to przepraszam.
_________________
#sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Pnocy: Kain

Kobiet potraficych suy za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze wiatw. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadajcego materaca nie jest ju takie proste
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Doczy: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skd: Elblg

PostWysany: Sob Mar 02, 2013 17:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to ja si jeszcze wtrc, jako "troch" spniony moderator.

Gratuluj graczom oraz mistrzowi gry zakoczenia sesji.

Temat zamknity, sesja przeniesiona do archiwum.
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry Pnocy
Powrt do gry
Zobacz profil autora Wylij prywatn wiadomo Wylij email
Wywietl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie moesz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez moliwoci zmiany postw lub pisania odpowiedzi    Forum www.forum.drachenfels.pl Strona Gwna -> Sylvania - Ziemia Przekltych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group