Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Komentarze
Id do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie mo縠sz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez mo縧iwo禼i zmiany post體 lub pisania odpowiedzi    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Ziemie Ch艂odu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  
Autor Wiadomo舵
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Do潮czy: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Sk眃: Olsztyn

PostWys砤ny: Sob Maj 15, 2010 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anom. Gram i ja.
_________________
#Przyjaciel czy Wr贸g => Alex Zir, cz艂owiek, magister alchemik.
#Przekle艅stwo Wzg贸rz Hager => Brokk Imrakson, krasnolud
#Sylvania - Ziemia Przekl臋tych => Gerhard, cz艂owiek
#Lily et Pique - Blaise Cillianmour, szlachcic
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email Odwied stron autora
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Do潮czy: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Sk眃: Elbl膮g

PostWys砤ny: Pon Lip 12, 2010 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uda艂o mi si臋 porozumie膰 z Anubisem w kwestii reaktywacji Ziem Ch艂odu.

W tym tygodniu na pewno zostanie przywr贸cona (by膰 mo偶e ju偶 jutro).

Ustali膰 chc臋 te偶 wst臋pny termin zako艅czenia sesji na ko艅c贸wk臋 sierpnia. Powodem jest du偶a ilo艣膰 innych projekt贸w i obowi膮zk贸w, poza tym ZC nigdy nie mia艂o by膰 tak d艂ugie jak chocia偶by Vae Victis.

Oczywi艣cie nowi gracze s膮 nadal mile widziani, o ile chc膮 gra膰 postaciami Druchii. Teoretycznie m贸g艂bym do gry dopu艣ci膰 ludzi Chaosu z plemion Hung czy te偶 niewolnik贸w z miast Mrocznych Elf贸w, jednak偶e karta postaci musi by膰 naprawd臋 zjawiskowa, z obszern膮 i ciekaw膮 histori膮.

EDIT: No i sesja wreszcie ruszy艂a. Graczy aktywnych na forum prosz臋 o odpis, graczy od d艂u偶szego czasu nieaktywnych (acz ch臋tnych do powrotu) prosz臋 o kontakt. Sesja wci膮偶 jest otwarta i z ch臋ci膮 przyjm臋 nowe postacie.
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry P贸艂nocy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Do潮czy: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Sk眃: Elbl膮g

PostWys砤ny: Pon Gru 27, 2010 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Og艂aszam wszem i wobec wszystkim zainteresowanym, i偶 przygoda "Ziemie Ch艂odu" dobieg艂a ko艅ca pomy艣lnie. Niniejszym przedstawiam poni偶ej raporty z sesji WISE i dalsze losy uczestnik贸w.

---

HAR GANETH

Z pocz膮tku, w mie艣cie tym nasta艂a cisza przed burz膮. Garnizon wojskowy prowadzi艂 艣ledztwo w sprawie ataku niezidentyfikowanych napastnik贸w owej pami臋tnej nocy. Prowadzi艂 do艣膰 kr贸tko, nale偶y rzec. Sprawa zosta艂a szybko zamieciona pod dywan i opatrzona klauzul膮 "tajne". Oficerowie pr贸bowali o ca艂ej sprawie zapomnie膰. Daremnie, bowiem zamachowcy uderzyli zn贸w dwa tygodnie p贸藕niej. Tym razem zidentyfikowali si臋 jako cz艂onkowie zakonu Asasyn贸w i doprowadzili do buntu 偶o艂nierzy przeciwko kadrze oficerskiej - kt贸ra, jak si臋 okaza艂o, by艂a zamieszana w kontakty z przest臋pcz膮 Gildi膮 i kultem Slaanesha. Wszyscy zdrajcy zostali zabici w boju lub uj臋ci przez przyby艂e posi艂ki z zakon贸w Kat贸w i Wied藕m. Pad艂 mi臋dzy innymi dow贸dca garnizonu i g艂贸wny spiskowiec, Lord Valterak.

Ko艣ci贸艂 Khaine'a, zakony i sterowany przez nie garnizon rozpocz臋li ostatni etap planu wytrzebienia z Har Ganeth obecno艣ci Gildii i Slaaneshyt贸w. G艂贸wny 艣ledczy w sprawie Gildii, Kat o imieniu Moebius, skaptowa艂 do pomocy flot臋 Korsarzy kapitana Manaha Volliste oraz 偶o艂nierzy z garnizonu (w tym Valandira zwanego Wygna艅cem, kt贸ry ju偶 wcze艣niej ws艂awi艂 si臋 w dzia艂aniach przeciw spiskowcom). Przypuszczono ob艂aw臋 na siedziby Gildii w dzielnicy niewolnik贸w, dokach portowych i kana艂ach pod miastem. W ob艂awie tej pojmano lub zabito prawie wszystkich cz艂onk贸w, wi臋藕ni贸w lub przyjaci贸艂 tej偶e organizacji. Zgin膮艂 jej lider, Orvick Druethar, oraz towarzysz膮cy mu mag-renegat Zephon zwany Wykl臋tym i os艂awiony 艂owca niewolnik贸w, Daraak. W ob艂awie tej jednak nie unikni臋to strat - polegli dwaj co bardziej krewcy dzia艂acze na rzecz miasta, Korsarz Mormacar Krwawe Ostrze i najemnik znany jako Frith.

Potwierdzi艂y si臋 przypuszczenia, jakoby to 艂owcy niewolnik贸w, spiskuj膮cy oficerowie i Gildia wsp贸艂dzia艂ali w planie likwidacji stra偶y miejskiej, poszerzeniu w艂asnych wp艂yw贸w i inscenizacji buntu niewolnik贸w.

W tym czasie, prowadzone by艂y dzia艂ania przeciwko sekcie Slaanesha (znanej jako "Serce Rozkoszy"), kt贸ra dzia艂a艂a w porozumieniu z Gildi膮. Jak si臋 okaza艂o, korupcja si臋ga艂a szczyt贸w w艂adzy - Wielka Matrona Akademii Magii w Har Ganeth okaza艂a si臋 by膰 wieloletni膮, oddan膮 czcicielk膮 Ksi臋cia Eksces贸w. W ob艂awie na jej prywatn膮 rezydencj臋 uczestniczy艂y si艂y zakonu Asasyn贸w oraz skrzykni臋tych cz艂onk贸w i pracownik贸w Akademii - w tym Czarownice, jak chocia偶by zas艂u偶ona podczas ob艂awy Morvana z Rodu Czarnej R贸偶y (kt贸ra, notabene, otrzyma艂a rekomendacje od zakonu za zdobycie dowod贸w obci膮偶aj膮cych g艂ow臋 szko艂y). Matrona i jej wsp贸艂towarzysze po艂o偶yli gard艂a pod miecz.

Ostatnim, lecz chyba najwa偶niejszym etapem czystek by艂a ob艂awa na tajemne, zapomniane katakumby pod miastem, gdzie od lat ju偶 zbierali si臋 kulty艣ci Slaanesha, g艂贸wnie z bajecznie bogatego Rodu Quinnar. Przewodzi艂a jej tr贸jka szlachcic贸w z tej偶e rodziny - Magus kultu i g艂owa rodu, Tarik Quinnar oraz jego dwie c贸rki: Cassina i Helionel. Ta ostatnia pr贸bowa艂a przekabaci膰 na sw膮 stron臋 Ast'ara z Rodu De'Cados, jednak偶e 贸w szlachcic oszuka艂 j膮 i sprowadzi艂 jej na g艂ow臋 Wied藕my, Kat贸w i swoje rodowe si艂y. W wynik艂ej rzezi zgin臋li prawie wszyscy cz艂onkowie sekty, odes艂ano wszystkie demoniczne istoty, pad艂 r贸wnie偶 Magus (zabieraj膮c ze sob膮 do grobu Ast'ara). Helionel i Cassina trafi艂y w r臋ce Wied藕m i posz艂y do kazamat贸w, gdzie poddawano je przes艂uchaniom i torturom, a wkr贸tce p贸藕niej posz艂y jako ofiary na o艂tarz ku czci Khaine'a. Nale偶y jeszcze doda膰, i偶 w ob艂awie oraz wcze艣niejszym 艣ledztwie Ko艣cio艂a 偶ywot utracili prawie wszyscy cz艂onkowie grupy specjalnej utworzonej przez Arcykap艂ank臋 Vespid臋: jej siostrzeniec, stra偶nik wi臋zienny Serpentes (lider grupy); Zinathel Nerkhar i Tarek Anthan, para do艣wiadczonych szpieg贸w oraz niejaki Athas, najemny skrytob贸jca. Z 偶yciem uszli tylko dwaj 偶o艂nierze: znamienity kusznik, Mistrz Warty, Yorel Cainlin oraz wprawny szermierz i szlachcic, Zager z Rodu Jazzel.

Warto wspomnie膰, 偶e podczas zawieruchy, si艂y Rodu De'Cados zosta艂y solidnie przetrzebione, a g艂owa rodu - wuj Ast'ara - straci艂 podczas niej 偶ycie. Jego syn nied艂ugo p贸藕niej, o czym wspomniane b臋dzie poni偶ej.

Konsekwencje tej makabrycznej nocy by艂y odczuwalne w ca艂ym mie艣cie. Przywr贸cono urz膮d miejskiej stra偶y, przeprowadzono czystki w akademii, w艣r贸d 艂owc贸w niewolnik贸w oraz Korsarzy. Zakony zacz臋艂y 艣ci艣le kontrolowa膰 wojsko. W zwi膮zku z "polowaniem na czarownice", Wied藕my zniszczy艂y dwa powa偶ne rody szlacheckie - Quinnar (z oczywistych powod贸w) i De'Cados (z powodu "agresywnych dzia艂a艅 przeciwko zakonom" podczas ob艂awy na Slaaneshyt贸w i "odmowy odst膮pienia od zbrojnego rozwi膮zania"). Ostatni dziedzic tego偶 rodu trafi艂 na o艂tarz. Obie rodziny zosta艂y rozwi膮zane, a ich maj膮tki trafi艂y do ko艣cielnych kufr贸w.

Wspomnie膰 nale偶y, 偶e w og贸lnej zawierusze, zbiec z miasta pr贸bowa艂a para Druchii - by艂y stra偶nik miejski Abharnaeh oraz wydziedziczona szlachcianka Ninarhainth, 艣cigana z nieznanych powod贸w przez sw膮 rodzin臋. Pozbawieni wsparcia Gildii, z kt贸r膮 Abhar mia艂 kontakt, zmuszeni byli ucieka膰 swym prze艣ladowcom, korzystaj膮c z zamieszania. Z tego, co wiadomo, nie uda艂o im si臋 to. Zostali z艂apani przez pogo艅 niedaleko za Har Ganeth i pono膰 oboje padli w za偶artym boju, zabieraj膮c ze sob膮 do grobu wielu z tych, kt贸rzy nastawali na ich 偶ywota.

P脫艁NOCNE ZIEMIE CH艁ODU

Po tygodniu marszu przez mro藕n膮 tajg臋 i pobrze偶a tundry, wojska miasta Ghrond pod wodz膮 Sekara Mia偶d偶ypi臋艣ci dotar艂y do zalesionych, g贸rskich 艂a艅cuch贸w. Przez nast臋pne kilka dni prowadzona by艂a ci膮g艂a wojna szarpana, toczono op贸藕niaj膮ce boje oraz organizowano podjazdy. W tym czasie by艂o tylko jedno godne uwagi starcie - mianowicie, niewielka acz silna banda Hung贸w-Slaaneshyt贸w wydzielona zosta艂a z g艂贸wnej hordy i otoczy艂a g贸ry od p贸艂nocy, poprzez tundr臋, chc膮c uderzy膰 na ty艂y armii Druchii. Zwiadowcy Sekara zwietrzyli ten manewr i Lord nakaza艂 zablokowa膰 przesmyk w艣r贸d g贸rskich rozpadlin, kt贸rym musia艂a przej艣膰 owa banda. Postawiono tam kilka oddzia艂贸w do艣wiadczonej piechoty i kawalerii, utworzono pier艣cie艅 umocnie艅, podci膮gni臋to balisty. Slaaneshyci mieli w swych szeregach piechot臋 i kawaleri臋 przedniego sortu - od lekkozbrojnych Maruder贸w, po Demonetki oraz Wojownik贸w i Rycerzy Chaosu. Banda mia艂a ze sob膮 tak偶e poka藕ne si艂y bestii Chaosu, w sk艂ad kt贸rych wchodzi艂y mi臋dzy innymi demony Slaanesha, Pomioty, Ogry, Trolle, Ogary, demoniczne Furie, Smocze Ogry a nawet Olbrzym i Chimera. Grupa najemnych Krasnolud贸w Chaosu ci膮gn臋艂a ze sob膮 Piekielne Dzia艂o, a kadr臋 dow贸dcz膮 stanowi艂 Champion Slaanesha z gar艣ci膮 swych elitarnych przydupas贸w oraz Z艂owr贸偶贸w.

W艣r贸d obro艅c贸w by艂a dru偶yna znana jako "Kosy" - grupa najbardziej niezdyscyplinowanych, morderczych i skutecznych wolentarzy w Ghrond. Wraz z ni膮 sw贸j chrzest ognia przej艣膰 mia艂 jej nowy dow贸dca polowy, Aposto艂 Khaine'a Xynthos Kurkil. Poprowadzi艂 on Kosy do chwalebnego boju, gdzie jego magia i szermierka zdoby艂y uznanie i szacunek towarzyszy. Kosy odznaczy艂y si臋 tego偶 dnia niepomiernie, morduj膮c blisko dwudziestk臋 r贸偶nego rodzaju demon贸w i bestii, w tym Chimer臋, Giganta oraz po jednym Ogru i Trollu. Z ich r臋ki pad艂 r贸wnie偶 jeden Smoczy Ogr oraz Champion z ca艂膮 swoj膮 艣wit膮. Swoje zwyci臋stwo Kosy przyp艂aci艂y 艣mierci膮 dw贸ch towarzyszy - szlachcica i szermierza Lavandrela (zar膮banego przez Smoczego Ogra) oraz wojownika z armii, Nalhaka (zak艂utego przez Rycerzy Chaosu). O ma艂o co nie pad艂 tak偶e Gronk, dru偶ynowe "ci臋偶kie wsparcie", Ogr. Powa偶ne rany odni贸s艂 r贸wnie偶 sam Aposto艂 i pozostali Druchii - Vidanel, Cienista, mistrz no偶y i wszelakich brzytw oraz Sym, Korsarz i zaprawiony tak w boju jak i w gadce szablista i kusznik. Natomiast Hartan, Kurga艅ski berserker Khorne'a jakim艣 cudem nie odni贸s艂 偶adnej rany, sam morduj膮c wielu znienawidzonych Slaaneshyt贸w swoimi dwoma toporkami.

Starcie to zako艅czy艂o si臋 wraz z przybyciem posi艂k贸w od Lorda Sekara, kt贸re zgniot艂y ostatnie przejawy oporu i wybi艂y band臋 Chaosyt贸w co do jednej istoty.

Ledwo dwa dni p贸藕niej w zalesionej, g贸rskiej prze艂臋czy spotka艂y si臋 obydwie armie w wielkim i straszliwym boju. Horda Chaosu sk艂ada艂a si臋, tak jak owa mniejsza banda, z wszelakich demon贸w Slaanesha, ludzi z plemion Hung贸w, nikczemnych najmit贸w i zmutowanych bestii. Przewodzi艂 jej nieznany z imienia Lord Chaosu ze Znakiem Slaanesha na kt贸rego wo艂ano "呕mijowy J臋zyk". Bitwa by艂a d艂uga i krwawa, przez wi臋kszo艣膰 czasu 偶adna strona nie zdo艂a艂a zdoby膰 przewagi. Dopiero wsp贸lne dzia艂ania elity Druchii - kilku chor膮gwi Rycerzy Zimnych, Wielkich Czarownic z Rady Konwentu i dru偶yny Kos - zaowocowa艂y zmian膮 sytuacji na polu bitwy, morduj膮c dw贸ch Champion贸w Slaanesha dowodz膮cych na flankach. Sekar uwolni艂 trzymane do tej pory na uwi臋zi bestie, takie jak Harpie, Mantikory i Hydry - wszystkie sprowadzane z dalekiego Karond Kar - i pos艂a艂 je pod kontrol膮 Mistrz贸w Bestii na pozbawione dow贸dztwa wrogie masy na flankach. Efektem tego by艂o ca艂kowite za艂amanie si臋 szyk贸w wroga i post臋puj膮ce okr膮偶enie.

Sekar Mia偶d偶ypi臋艣膰 i 呕mijowy J臋zyk trafili na siebie w najgor臋tszym boju. Obaj pozbawieni wierzchowc贸w, kt贸re pad艂y im w boju, rzucili si臋 na siebie. Po d艂ugim i krwawym pojedynku, Sekar zwyci臋偶y艂 - ale tylko dzi臋ki wsparciu magii Prawdziwej Dhar kt贸r膮 operowa艂y Czarownice. Lord Chaosu zgin膮艂 a jego horda zosta艂a wyci臋ta w pie艅.

Armia Ghrond wr贸ci艂a nieco ponad tydzie艅 p贸藕niej do swego miasta, przetrzebiona acz zwyci臋ska.

DALSZE LOSY NAGGAROTH

Czystki w Har Ganeth oraz walki armii Ghrond z Hungami w p贸艂nocnej dziczy zbieg艂y si臋 z podobnymi starciami w stolicy, mie艣cie Naggarond. Wied藕mi Kr贸l Malekith osobi艣cie przewodzi艂 ob艂awom na odkryt膮 koalicj臋 r贸偶norakich spiskowc贸w, Gildii i wyznawc贸w Slaanesha. R贸wnie偶 i to miasto sp艂yn臋艂o krwi膮 wrog贸w Kaela Mensha Khaine'a i w艂adzy Malekitha. W pozosta艂ych miastach przeprowadzono poszukiwania podobnych szajek - lecz nie da艂y one wi臋kszych rezultat贸w. Je艣li istnia艂y tam jakie艣 konspiracje, to wynios艂y sw膮 lekcj臋 z wydarze艅 w stolicy i Mie艣cie Khaine'a, zapadaj膮c g艂臋boko pod ziemi臋.

Nieco ponad rok p贸藕niej, rozochocony zwyci臋stwem nad wewn臋trznym wrogiem lud Mrocznych Elf贸w zdecydowa艂, 偶e by艂a najwy偶sza pora na kolejny najazd ich dawnej ojczyzny - wyspy Ulthuan. Zorganizowano pot臋偶ne ilo艣ci wojska, zakonnik贸w, u偶ytkownik贸w magii i statk贸w bojowych. 艢ci膮gni臋to ze 艣wiata wszystkie Czarne Arki i korsarskie floty. Malekith, ze swoj膮 kadr膮 najwi臋kszych heros贸w i dow贸dc贸w ludu Druchii, osobi艣cie dowodzi艂 inwazj膮. Zbieg艂a si臋 ona w czasie z owianymi nies艂aw膮 okropnymi wydarzeniami w Kislevie i Imperium, kiedy to Wszechwybraniec Chaosu, Archaon, przypu艣ci艂 drugie uderzenie na serce Imperium - i zgni贸t艂 je, za cen臋 w艂asnego 偶ycia.

Ulthuan po stosunkowo szybkiej kampanii wojennej pad艂 (wesp贸艂 z koloni膮 asursk膮 w Arnheim), a Kr贸l Feniks Finubar z reszt膮 swego ludu, wojska i dow贸dczej kadry uciek艂 na pozosta艂ych mu statkach do Arabii, pod protektorat niedawno utworzonego, ludzkiego Su艂tanatu.

W mi臋dzyczasie, w Naggaroth wesz艂y w 偶ycie wielkie plany cz艂onk贸w Gildii, kult贸w Slaanesha i r贸偶norakich spiskowc贸w, siej膮c ziarna niezgody w Ghrond, Karond Kar, Clar Karond i Hag Graef. Na p贸艂nocy zbiera艂y si臋 kolejne bandy Hung贸w spod znaku W艂adcy Nierz膮dnic.

Lata p贸藕niej, kiedy to w Imperium r贸偶norakie frakcje walczy艂y ze sob膮 o zjednoczenie tego rozbitego pa艅stwa, w Naggaroth wybuch艂a wielka wojna domowa. Dysydenci, wspierani przez najazd Hung贸w, opanowali cz臋艣膰 miast i prowadzili walne bitwy z armiami pozosta艂ych. Druchii stopniowo musieli odsy艂a膰 coraz wi臋cej wojsk z Ulthuanu by nie dopu艣ci膰 do przegranej we w艂asnym domu.

Pod koniec wojny domowej sytuacja by艂a tragiczna dla wyznawc贸w Khaine'a. Komend臋 nad powsta艅cami obj膮艂 przyby艂y ze Starego 艢wiata elf o imieniu Aegis kt贸ry okaza艂 si臋 by膰 do艣wiadczonym dow贸dc膮 i wywiadowc膮. Ponadto, Finubar i jego Asurowie wyczuli moment s艂abo艣ci znienawidzonych Mrocznych i natarli na Ulthuan, gdzie zostali wsparci przez powsta艅czy zryw lokalnej ludno艣ci i partyzant贸w.

Ostatecznie, Druchii zmuszeni byli po wielu krwawych bojach odda膰 pola i wycofa膰 si臋 z wysp Wysokich Elf贸w oraz Arnheim. Powracaj膮cy do Naggaroth, przybici pora偶k膮 偶o艂nierze musieli stawi膰 czo艂a w boju w艂asnym, splugawionym przez Chaos i Slaanesha braciom i siostrom. Ostatecznie im si臋 to uda艂o. Hungowie zostali pobici i przegnani na p贸艂noc a powsta艅cy zmasakrowani. Aegis zgin膮艂 podczas jednego z ko艅cowych boj贸w w okolicach Ghrond. Malekith nie powt贸rzy艂 swej drastycznej pomy艂ki sprzed lat i nakaza艂 masowe czystki oraz ob艂awy na wszelakich podejrzanych we wszystkich w艂o艣ciach. Po kilku miesi膮cach "polowania na czarownice", dzie艂o to zosta艂o uko艅czone.

Cen膮 przegranych wojen, wyczerpuj膮cych walk i pyrrusowych zwyci臋stw by艂a straszliwie przetrzebiona populacja Druchii, wyczerpane skarbce, rozbite ca艂e korpusy, zakony i armie, wielu zabitych bohater贸w i dow贸dc贸w oraz rozleg艂e zniszczenia w miastach.

Przez nast臋pne lata, ba - ca艂e dziesi臋ciolecia - Mroczne Elfy przyj臋艂y stosunkowo izolacjonistyczn膮 postaw臋, skupiaj膮c si臋 na odbudowie swych w艂o艣ci i narodu. Kiedy nabrali nieco si艂, wysy艂ali niewielkie, szybkie floty do Starego 艢wiata, na Ulthuan oraz Daleki Wsch贸d celem pozyskania nowych niewolnik贸w i bogactw. Floty te unika艂y bitew tak na l膮dach, jak i na morzach - nie tak, jak kiedy艣.

Ziemie Ch艂odu przesz艂y swoj膮 pr贸b臋, sw贸j chrzest ognia i wysz艂y z niej obronn膮 r臋k膮. Czas poka偶e, czy z艂amana ko艣膰 stanie si臋 silniejsza, kiedy si臋 zaleczy...


I to tyle. Z mojej strony chcia艂bym podzi臋kowa膰 wszystkim graczom oraz MG Anubisowi za udzia艂 i dotrwanie do ko艅ca przygody. Tematy zosta艂y pozamykane, a dzia艂 wkr贸tce trafi do Archiwum.

Pozdrawiam
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry P贸艂nocy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie mo縠sz pisa dodawa ani zmienia na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez mo縧iwo禼i zmiany post體 lub pisania odpowiedzi    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Ziemie Ch艂odu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group