Wys砤ny: Sro Sie 23, 2006 01:24 Temat postu: Warhammer Marks of Chaos
Nie wiem czy dobrze trafilem w dzial, najwyzej jakis mod to przeniesie, chociaz wydaje mi sie zewybor dokonalem slusznie
Otoz nie wiem czy kazdy z was kojarzy ta gre, otoz powstaje RTW, real time wargame, na podstawie warhammera, opowiadajace o czasach zblizoncyh do czasow rozgrywania sie drugiej edycji kochanego warmlotka, jako fanatyk wszelakich ambitniejszych strategi, oraz calego uniwersum warhammera nie darowalbym sobie gdybym nie zainteresowal sie ta gra. Otoz wynikiem mojego zainteresowania stalo sie to
Congratulations! As a member of the Warhammer(R): Mark of Chaos(TM) forums, you have been selected for the closed beta multiplayer program.
Wiec w tym temacie zamieszcze troche moich spostrzezen na temat tej gry, jezeli ktos takze zostal beta testerem to zapraszam do wspolnego wymieniania sie spostrzezeniami. Moge napotkac tylko pewien problem, poniewaz moj domowy komputer nie byl modernizowany od dluzszego czasu, i wymagania jakie stawia mu gra moga go przrosnac, jednak juz postaralem sie na ten czas o sprzet zastepczy, jak juz mowilem jestem fanatykiem ambitnych strategi, a strategia taka w swiecie warhammera to poprostu spelnienie moich chorych fantazji.
ADDITIONAL SYSTEM REQUIREMENTS
Sound: Any 100% DirectX 9.0c-compatible 16-bit card
Hard Drive Space: ~3 GB
Input: 100% Windows 2000/XP compatible mouse and keyboard
Internet: broadband Internet connection
SUPPORTED OPERATING SYSTEMS
Windows 2000
Windows XP
ADDITIONAL SOFTWARE REQUIREMENTS
DirectX 9.0c
Up-to-date drivers (100% compatible with Windows 2000/XP and DirectX 9.0c) for all hardware devices
to tak dla maniakow sprzetowych
Jak tylko zaglebie sie w gre, to postaram sie opisac moje wrazenia.
Tak jak obiecywalem, podziele sie moimi spostrzezeniami z gry
Mimo iz w tej fazie jest uboga jak murzynska chata, to widac ze gra zapowiada sie rewelacyjnie, wrecz genialnie. W fazie beta testow dostepny jest tylko multi player, i bardz niewie jednostek, co jednak nie przeszkadza sie doskonale bawic
Samo wystawianie armi bardzo przypomina normalnego bitewniaka, czyli wczesniej przygotowana armie, kupiona za okreslona ilosc zlota wystawiamy na plansze. Sama walka jest bardzo ekscytujaca, liczy sie taktyka, szybkosc dzialania, i kombinowane ataki, ludzie ktorzy grali w gry z serii Total War, moga poczuc sie jak w domu, czyli mamy tutaj morale jednostek, specjalizacje, warunki terenowe wplywajace na przebieg rozgrywki, i duzo duzo wiecej rozszerzen tych zasad, ktore w Total Warach sie nie znalazly, a sa nieodlacznym elementem swiata warhammera, czyli czary, specjalne umiejetnosci, poprostu ogrom.
Ze spraw bardziej technicznych, kod gry napisany jest bardzo dobrze, nawet ja ze swoim dosc marnym przesylem, nie doswiadczylem zadnych widocznych spowolnien, grafika zapiera dech w piersiach, a muzyka i dzwiki, miodnosci, znowu uzyje porownania, ludzie ktorzy widzieli Warhammer 40k Dawn of War wiedza o co chodzi, kwestie wyglaszane przez jednostki, oraz bohaterow nadaja doskonaly klimat grze, utrzymywany tylko przez fenomenalna muzyke.
Jak zobaczy艂em wymagania pami臋ci ram to wymi臋k艂em... Sk艂adam sobie komputer i biore 512 ramu a tu 1 giga trzeba
Co do gry, gra艂em w Medival Total War i jest to 艣wietna gra (opanowa艂em p贸艂 Europy ), gdzie liczy si臋 taktyka, rodzaj uzbrojenia jednostek i ich morale.
Ch臋tnie bym pogra艂 w tego RTW _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby cz艂owiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pa艂ac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wr贸g? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Ja nie mam problemu. Mam proca prawie 3GHz i 1024MB RAMu, do tego nap臋d DVD.
Czyta艂em sporo o tym Mark Of Chaos, widzia艂em trailery i zwiastuny i czekam z niecierpliwo艣ci膮.
Tylko 偶e realia wygl膮daj膮 na czasy po Burzy Chaosu... D艁UGO po Burzy Chaosu. Jaki艣 inny Imperator na tronie, inny Wybraniec Chaosu kt贸ry zosta艂 pokonany w kolejnej wojnie i bardziej XVII-wieczny wygl膮d wojsk Imperium. Ach, te zbroje p贸艂p艂ytowe, muszkiety i piki... "Trylogia" Sienkiewicza si臋 przypomina. _________________ Ulfir Egillsson, Norsmen -Wichry P贸艂nocy
Co do wymagan sprzetowych, to nie ma co specjalnie patrzec na procka, ram, itp. poniewaz to akurat najmniej sie liczy, wystarczy miec tylko zblizone, ja mam 2,6 GHz P4 HT, 1G ramu w dual chanel, i przynam ze tylko karta graficzna przydalaby sie porzadna, a moja niestety odbiega nawet od minimalnych wymagan, wiec graficznie Marks of Chaos nie prezentuje sie u mnie jakos fenomenalnie, chociaz nawet jak i na tak niskie ustawienia graficzne jakie mu zaserwowalem konkurencja jest raczej z tylu...
@Brujah
W rome total war gram z malymi przerwami praktycznie od dnia premiery, i w MoCh wkroczylem praktycznie z marszu, tutaj takze liczy sie taktyka, odpowiedni dobor jednostek do odpowiednich zadan, mamy tutaj praktycznie fantasy battle, tylko ze w czasie rzeczywistym. Duza roznicza w porownaniu do serii total war sa specjalne umiejetnosci bohaterow, i coponiektorych jednostek, ktore znaczaco wplywaja na przebieg bitwy, w pelnej wersji gry znajda sie takze artefakty, oraz mozliwosc zmiany ksztaltowania umiejetnosci swoich bohaterow, cos na ksztalt RPG. Autorzy gry chwala sie takze mozliwoscia zmiany uksztaltowania tereny, np. niszczenie drzew, badz przeoranie pagorkow altyrelia, narazie jednak nie zaobserwowalem takich mozliwosci, wiec wielce prawdopodobne ze najda sie one w finalnej wersji.
@Gregory
Akcja gry rozgrywa sie rok po zakonczeniu burzy chaosu, zdziesiatkowane jego sily nadal utrzymuja polnocny kraniec kontynentu, toczac miedzy soba walki o wylonienie nowego przywodcy, jednoczesnie imperium stara sie zarzegnac niebezpieczenstwo z ich strony. A co do wygladu jednostek, to ja bardzo szybko sie odnalazlem, druga edycja wh wprowadza nas w poczatkowy okres odrodzenia, no i porownujac figurki games workshop, a grafike prezentujaca sie w MoCh widac ogromne podobienstwo
艣wietna gra, szkoda 偶e nie ma kontynuacji _________________ #Sesja Przyjaciel czy Wr贸g? ==>Ingwar Ingersson, krasnolud #Ci臋偶kie jest 偶ycie na morzu==>Hektor Lombard, cz艂owiek