Wys³any: Nie Cze 14, 2009 19:06 Temat postu: Komentarze
WARHAMMER 40 000: DARK HERESY "Blada Krucjata"
Witam wszystkich na mojej nowej sporej sesji PBF.
Z początku powiem, że mogę na sesji wykorzystywać jakieś obrazki. Zapewne będą to cudze, zatem zaznaczam, że nie przywłaszczam sobie praw do wszelkich wytworów multimedialnych które pojawią się na tej sesji i nie czerpię z nich żadnych korzyści majątkowych. Jeśli autor danego obrazka lub innej formy multimedialnego przekazu zażyczy sobie usunięcie tegoż z sesji, postąpię tak niezwłocznie.
Skoro sprawy formalne są załatwione, teraz przejdziemy do sedna.
Sesja dzieje się w świecie Warhammer 40 000. Miała dziać się na forum.40k.pl, jednakże dzięki wielkiej uprzejmości admina Ortha sesja będzie rozgrywała się tutaj. Być może w przyszłości cała zawartość zostanie przeniesiona na forum.40k.pl.
Sesja jest w systemie Dark Heresy. Rzadko korzystam jednakże z mechaniki, skupiając się jedynie na storytellingu, rozwoju fabuły etc., z mechaniki pozostawiając jedynie tworzenie i rozwój kart postaci. Do każdej postaci przyjętej do gry wymagam także wizerunku w formie obrazka.
Teoretycznie sesja jest forumowym przedłużeniem sesji WISE która swoją bazę miała w dziale "Izba Weteranów" na tym forum. Dlatego też cała "stara" drużyna wejdzie do akcji od momentu zakończenia sesji WISE. Po więcej informacji na temat sesji WISE, czyli swoistego prologu, proszę o skierowanie się do odpowiedniego działu i tematu.
Akcja sesji dzieje się w Sektorze Calixis w Segmentum Obscurus, na granicy Imperium Ludzkości i Gwiazd Pierścieniowych. Miejsce akcji na początku (i zapewne przez całą sesję) to stołeczna planeta sektora, Scintilla w pod-sektorze Obrębu Golgenna - centrum Sektora Calixis.
Planeta jest Światem Kopców, megamiast o rozciągłości dziesiątek kilometrów i wysokości tyluż samo. Przypominają kopce termitów, a w środku żyją miliardy ludzi, którzy przez większość lub całe swe życie nie widzą światła słonecznego ani otwartego nieba. Miasta te produkują miliony najróżniejszych produktów przemysłowych dziennie w ogromnych fabrykach, zżerając miliardy ton surowców, jedzenia oraz wody które są przywożone do Kopców w zamian za wyroby przemysłowe. To Kopce są sercem Imperium. Bez nich Imperium upadłoby, ludzkość nie mogłaby żyć bez maszyn i zaawansowanej technologii, a Imperialne armie nie miałyby czym jeździć i strzelać.
W czasie gry, bodajże tydzień przed rozpoczęciem sesji, na Scintilli wybuchł dokładnie przygotowany bunt. Organizacja mutantów, renegackich psykerów i innych dewiantów znana jako Blade Rojowisko uderzyła z Pod-Kopców i inszych nor prosto w serce Imperium w Calixis. Dwa największe i najważniejsze kopce - Tarsus i Sibellus zostały prawie opanowane przez Bladych i ich sojuszników: ludzkich śmieci z Pod-Kopców, heretyckie kulty i ich wytwory, przekupionych zdrajców w wyższych partiach Kopców oraz koalicję zdradzieckich rodów szlacheckich pod wodzą potężnego Rodu Waldcroft.
Większość sił Gwardii Imperialnej, Magistratum (elitarnej policji), Adeptus Arbites (jeszcze bardziej elitarnej policji) i Sił Obrony Planetarnej (PDF po angielsku) oraz nawet nieliczne statki kosmiczne Floty Bitewnej Calixis będące na orbicie i głównej stacji Scintilla Prime - słowem, całe siły imperialne zostały sparaliżowane lub rozbite w pierwszych dniach walk. Mordercza ofensywa armii dewiantów wspomagana dywersją i sabotażem ze strony zdrajców opanowała prawie cały Kopiec Tarsus i większość Kopca Sibellus. Wyspiarska kolonia karna San Quintus zbuntowała się i również dołączyła do rewolty. Rebelianci zdobyli nawet nieliczne farmy produkujące żywność wśród skażonej pustyni jaką jest większa część planety, a także część kopalni surowców, portów morskich i stacji wydobywczych. Waldcroft uruchomił tajną stację kosmiczną na orbicie i po kolei przejmuje sparaliżowane statki Imperium i oblega stację Scintilla Prime.
Inwazji oparło się jedynie kilkanaście Iglic w obu Kopcach, olbrzymia Katedra Illuminacji (centrum wiary w Boga-Imperatora w sektorze), główne koszary SOP na przedmieściach Tarsus oraz poziomy Środkowego Kopca w Sibellus. Ponadto, ofensywa została z łatwością odparta przez obrońców fortów wojskowych i miasta Gunmetal na północy. Tam także Imperialni organizują kontratak.
Na planetę ściągają regimenty Gwardii Imperialnej i eskadry Imperialnej Marynarki Wojennej. Zanim jednak dotrą minie dużo czasu.
Gracze do tego czasu będą musieli wytrzymać i uciekać przed wrogiem lub stawić mu czoło. Pochodzić będą z różnych środowisk i organizacji. Każdy z nich będzie miał swą rolę w powstrzymaniu fali i w wielkiej zemście - jeśli oczywiście Imperium utrzyma się na Scintilli i jeśli postacie graczy dożyją do tego momentu.
To tyle słowem wstępu. Trochę przydługi, ale przynajmniej w samej sesji nie będę musiał nic wyjaśniać.
Ten temat służy do wszelakich komentarzy, ogłoszeń tudzież komunikatów i pogaduszek. _________________ Ulfir Egillsson, Norsmen -Wichry Północy
Ostatnio zmieniony przez Ethereal dnia Pon Cze 15, 2009 15:25, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Pisze sie na to. WISE jak do tej pory bardzo mi sie podobało, forum z pewnością nie zawiedzie moich oczekiwań. Teraz powinienem miec całkiem sporo czasu
Trzęsiręki rusza do akcji! _________________ Lily et Pique: Orderic du Limont
Do³±czy³: 17 Sie 2006 Posty: 1751 Sk±d: z nienacka :D
Wys³any: Nie Cze 14, 2009 20:27 Temat postu:
na mnie także możesz liczyć. Zawsze gotowy aby skopać tyłki mutantom i zdrajcom Imperium... Imperatora, czy jak to tam leciało _________________ #Wichry Północy, Kazdin
#Ciężkie jest życie na morzu, Miguel Rodriguez de Gillera
"I zaprawdę powiadam wam: co żeście uczynili najmniejszemu z moich braci mnieście uczynili.... Jam mieczem i tarczą Imperatora" _________________ #sesja Miasto: Dante Cavenaghi
#sesja Wichry Północy: Kain
Kobiet potrafiących służyć za materac jest wiele na tym naszym nie najweselszym ze światów. Ale znalezienie dowcipnie czy roztropnie gadającego materaca nie jest już takie proste
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach