Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat |
Autor |
Wiadomo舵 |
Orzad Starszy Szabrownik
Do潮czy: 20 Wrz 2006 Posty: 37
|
Wys砤ny: Wto Wrz 26, 2006 14:05 Temat postu: |
|
|
W 2 edycji brakuje wed艂ug mnie bombardiera i/lub sapera krasnoludzkiego.
To by艂y profesje godne Krasnala ex in偶yniera! |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
ckapsel Mistrz Rycerski
Do潮czy: 21 Sie 2006 Posty: 440 Sk眃: Pruszk贸w
|
Wys砤ny: Wto Wrz 26, 2006 14:23 Temat postu: |
|
|
Mo偶na in偶yniera za takiego kolesia uwaa膰 jak kto艣 sie uprze |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
BeastSlayer Starszy Szabrownik
Do潮czy: 10 Wrz 2006 Posty: 31 Sk眃: Kaleki szczyt
|
Wys砤ny: Wto Wrz 26, 2006 15:43 Temat postu: |
|
|
Zebraka faktycznie brakuje, ale smieciaz to w sumie to samo tylko z inna nazwa....
Po ostatnim przejrzeniu profesji stwierdzam ze dosz艂y w ko艅cu jakies profesje tylko dla elf贸w i jedna tylko dla niziolk贸w co jest duzym plusem bo w jedynce tylko krasnoludy mia艂y oddzielnie profesje. No i pojawili sie cudzoziemcy (beserker z norski, kozak kislevski i szermierz estalijski) i jakies podgatunki mag贸w, z艂odziei i kap艂an贸w (mistrz magii, w臋drowny czarodziej, arcymag, wlamywacz, mistrz cieni, ksi膮偶e z艂odziei, zakonnik, arcykap艂an i wybraniec bo偶y)
Faktycznie troche szkoda sapera |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Orzad Starszy Szabrownik
Do潮czy: 20 Wrz 2006 Posty: 37
|
Wys砤ny: Sro Wrz 27, 2006 22:57 Temat postu: |
|
|
Co do profesji to godny uwagi jest wed艂ug mnie Kowal run. Daje ciekawe perspektywy do prowadzenia przyg贸d. Ci臋偶ko tylko z przej艣ciem z innej profesji na tego偶, gdy偶 gracz musia艂by terminowa膰 u swego mistrza przez d艂u偶szy czas, co utrudni艂oby prowadzenie. Ale je艣li jest to prof. pocz膮tkowa to nie widz臋 przeszk贸d by pomin膮膰 ten fakt i uzna膰 偶e terminowa艂 przez x lat a teraz wyruszy艂 na poszukiwania komponent贸w i wiedzy o runach... (no i kampania/sesja gotowa) |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Orrendil Basztowy
Do潮czy: 14 Sty 2005 Posty: 142 Sk眃: Sith Fascoluinne
|
Wys砤ny: Czw Wrz 28, 2006 15:21 Temat postu: |
|
|
Na stronie Black Industries ju偶 dosy膰 d艂ugo jest wiele ciekawych profesji, w tym beggar i gunner. http://www.blackindustries.com/default.asp?range=wfrp&template=fanmaterial
Mi bardzo podoba si臋 wspomniana ju偶 profesja ch艂opa, ale tak偶e i mieszczanina, daj膮ce wiele mo偶liwo艣ci. W I edycji cz臋sto ch艂opi na polach mieli profesj臋 robotnika, ale to nie by艂o to.. Ch艂op i uprawa ziemi s膮 艣wietne Ciekawe, kiedy ujrz臋 kogo艣 graj膮cego w臋glarzem _________________ Wenn ist das Nunstr眉ck git und Slotermeyer?
Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Darnok Od藕wierny
Do潮czy: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys砤ny: Sro Paz 18, 2006 20:03 Temat postu: |
|
|
Mi MG obiecal ze dostane 1000zk w w臋glu jak nim zagram a i nie mam poj臋cia sk膮d u niego b艂yskotliwo艣膰 |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Taliesin Szabrownik
Do潮czy: 07 Wrz 2006 Posty: 18 Sk眃: z p贸艂nocnych pustkowi
|
Wys砤ny: Pon Sty 08, 2007 20:26 Temat postu: |
|
|
Ale, najlepsze co mo偶e by膰 to szlachcic albo lepiej-ARYSTOKRATA!!!
Pod dostatkiem kasy obeznany w modzie i polityce, a i z walk膮 nie ma problemu, mo偶na naj膮膰 zbrojnych lub przekupi膰 (po to jest kasa ).
A je艣li nie da si臋 kogo艣 przekupi膰 albo pokona膰 to mo偶na przecie偶 uciec(lub przynajmniej spr贸bowa膰) i spr贸bowa膰 szcz臋艣cia p贸藕niej. |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
艁upina Stra偶nik
Do潮czy: 27 Mar 2007 Posty: 51
|
Wys砤ny: Pia Kwi 20, 2007 20:41 Temat postu: |
|
|
niewiem czy byl w 1 czensci ale bardzo siekawy jest fechtmistrz i zabujca demonue!! jak dla mnie to Sier偶ant poniewa偶lubiekrasi z tarcz膮i toporkiem |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Khorl Stra偶nik
Do潮czy: 04 Mar 2007 Posty: 40
|
Wys砤ny: Pia Kwi 20, 2007 23:11 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi co jest takiego ciekawego w Zab贸jcy Demon贸w, albo w fechtmistrzu? ~~ Obydwie te profesje s膮 wprost stworzone do power gamingu. O ile jest to jeszcze do艣膰 logiczne w przypadku Zab贸jcy, bo walki z demonami to ju偶 nie w kij dmucha艂, to jednak w fechtmistrz jest znacznie przesadzony, do tej pory nie wiedzia艂em, 偶e da si臋 prowadzi膰 fechtunek 艂ukiem. Oczywi艣cie, mo偶na powiedzie膰, 偶e zasady s膮 po to 偶eby je 艂ama膰/zmienia膰, a zanim wykupisz te +40 minie sporo czasu, to jednak zastanawia mnie co poci膮ga si臋 w kierunku najsilniejszych postaci (pod wzgl臋dem fizycznym oczywi艣cie, gdy偶 za pot臋偶niejsz膮 mo偶na uzna膰 cho膰by mistrza gildii...). Og贸lnie, je艣li masz naprawd臋 dobrego MG to nie s膮dz臋, 偶e do偶yjesz walki z demonem, wyko艅czy ci臋 Troll, b膮d藕 jesli ci si臋 poszcz臋艣ci to tym "szcz臋艣liwcem" b臋dzie gigant . Poza tym, nie s膮dz臋, 偶e trze藕wo my艣l膮cy gracze chcieliby mie膰 w dru偶ynie takiego chorego na umy艣le Zag贸jc臋 jako kompana. _________________ Bretonia - Czas Nadziei: Khorl Axler, krasnolud.
Estalia - Otto Friedel. |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
艁upina Stra偶nik
Do潮czy: 27 Mar 2007 Posty: 51
|
Wys砤ny: Sob Kwi 21, 2007 10:58 Temat postu: |
|
|
Niemaj膮 ciekawych cech same w sobie s膮 interesuj膮ce.ZABUJCA DEMONUW !!! Siepie wszystko ja czuje radosc graj膮c zabujc膮!! Tak wi臋c zalezy od gustu!! NAtomiast Fechtmistrz jest tak jakby platnym zabujc膮! Z膮da niebotycznych cen za swoje uslugi!! WIEC TAK JAK MUWIE ZALEZY OD GUSTU!!Zgodze si臋 ztym ze jako klasa nies膮 ciekawe!!Ale ja osobiscie uwazam je za najlepsze w WH2 |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Raziel Starszy Prochowy
Do潮czy: 27 Paz 2005 Posty: 284 Sk眃: Sylvania
|
Wys砤ny: Sob Kwi 21, 2007 12:10 Temat postu: |
|
|
P艂atnym zab贸jc膮 to jest skrytob贸jca. Fechmistrz (w oryginalne Champion) to kto艣 kto jest mistrzem w ka偶dym sposobie walki. A Zab贸jca Demon贸w nie walczy z wszystkim tylko jak m贸wi nazwa z demonami bo uznaje 偶e tylko one mog膮 go zabi膰 (a przecie偶 krasnoludzcy Zab贸jcy tego chc膮) _________________ Per mortis ad gloria! |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
Ethereal Landgraf
Do潮czy: 22 Lip 2005 Posty: 2989 Sk眃: Elbl膮g
|
Wys砤ny: Sob Wrz 06, 2008 23:57 Temat postu: |
|
|
Zmniejszy艂em rozwini臋cia US Fechtmistrza do +10 z +40, wywali艂em wszystkie umiej臋tno艣ci i zdolno艣ci zwi膮zane z broni膮 strzeleck膮. Teraz jest to porz膮dna klasa postaci.
Ostatnio spodobali mi si臋 r贸偶nego rodzaju rzemie艣lnicy, uczeni, urz臋dnicy oraz przede wszystkim kap艂ani. Pasuj膮 do mojego stylu gry kt贸ry wykszta艂ci艂em sobie przez par臋 lat - zbieranie informacji, wykorzystywanie ich w tw贸rczy spos贸b, robienie za m贸zg teoretyczny dru偶yny itp. _________________ Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry P贸艂nocy |
|
Powr髏 do g髍y |
|
|
|