Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo禼i   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Szkielet a bro艅 dystansowa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Problemy, pytania, poszukiwania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast阷ny temat  
Autor Wiadomo舵
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Do潮czy: 04 Lut 2006
Posty: 327
Sk眃: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWys砤ny: Pon Paz 09, 2006 20:52    Temat postu: Szkielet a bro艅 dystansowa Odpowiedz z cytatem

Zastanawiam si臋, czy szkielet nie powinien mie膰 wi臋kszej obrony przed atakami z dystansu (czyli z 艂uku czy kuszy). W sumie... Strza艂a mo偶e przelecie膰 przez np. 偶ebra lekko uszkadzaj膮c ko艣ci...

Narazie zastosowa艂em zasad臋 -25% obra偶e艅 z broni dystansowych ale nie wydaje mi to si臋 dobre.

Jak膮 zasad臋 radzicie mi zastosowa膰?
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby cz艂owiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pa艂ac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wr贸g? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Orzad
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do潮czy: 20 Wrz 2006
Posty: 37

PostWys砤ny: Pon Paz 09, 2006 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym raczej (je艣li ju偶 koniecznie chcesz co艣 zmienia膰) to USy zmniejszy艂 strzelcowi a nie ilo艣膰 obra偶e艅. Strza艂a mo偶e przelecie膰 mi臋dzy 偶ebrami nie robi膮c nic takiemu jegomo艣ciowi.....(no ale tylko je艣li jest bez pancerza) Smile
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Do潮czy: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Sk眃: Elbl膮g

PostWys砤ny: Pon Paz 09, 2006 23:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wed艂ug mnie to bzdura.

Strza艂a wbije si臋 (lub odbije si臋) w pancerz i co? Nic!

Strza艂a mo偶e przelecie膰 tam, gdzie powinno by膰 mi臋so i narz膮dy wewn臋trzne wi臋c powinny by膰 minusy do US (minimum -10) oraz cz臋艣ciowe zniesienie umiej臋tno艣ci typu celny strza艂 itp.

Co do obra偶e艅, to powiem tak: bronie k艂ute (strza艂y, be艂ty, szpady, kr贸tkie miecze, sztylety itp.) zadaj膮 jedynie 50 lub nawet 25% obra偶e艅 z ca艂o艣ci. Bronie sieczne zadaj膮 50 lub 75% obra偶e艅, wybuchy, magia i ogie艅 100%, a bronie obuchowe od 125% do nawet 200%. Czemu tak? A co zrobi kind偶a艂 ko艣ci? Co zrobi szabla ko艣ci? M艂ot rozkruszy i zmia偶d偶y kostuchy, a strza艂膮 mo偶na po艂askota膰 si臋 po dupie.
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry P贸艂nocy
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Do潮czy: 15 Lis 2005
Posty: 279
Sk眃: z daleka

PostWys砤ny: Wto Paz 10, 2006 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba nic doda膰 i nic uj膮膰. Opr贸cz tego, 偶e topory, halabardy, berdysze traktujmy tak偶e jako bro艅 obuchow膮 w przypadku ko艣cieji.
_________________
...
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Orzad
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Do潮czy: 20 Wrz 2006
Posty: 37

PostWys砤ny: Wto Paz 10, 2006 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Strza艂a wbije si臋 (lub odbije si臋) w pancerz i co? Nic!"


Nie do ko艅ca nic (cho膰 w pewnych przypadkach np. strza艂a rzeczywi艣cie). Si艂a uderzenia takiej dajmy na to rusznicy, czy innej broni palnej(a takowe posiadaj膮 cech臋 druzgoc膮cy) w pancerz (je艣li w niego trafimy) przeobrazi si臋 w obra偶enia obuchowe, druzgoc膮c ko艣ci pod danym elementem zbroi (ewentualnie powalaj膮c Ko艣cieja na ziemi臋). Zbroja chroni przed obra偶eniami k艂utymi, i siecznymi, ale zwykle z obuchowymi sobie nie radzi... Co do reszty to masz racj臋, ale pytanie czy warto wprowadza膰 tyle mechaniki... W trakcie gry mo偶e si臋 okaza膰 偶e zamiast gra膰, gracze i Mg b臋d膮 liczy膰 obra偶enia... (偶uty kostkami to nie cel sam w sobie, to tylko narz臋dzie...)
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Methris
Szabrownik
Szabrownik


Do潮czy: 09 Paz 2006
Posty: 16

PostWys砤ny: Wto Paz 10, 2006 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niewiem jak wy to widzicie, ale ja my艣l臋, 偶e sprawa nie jest a偶 taka prosta jak si臋 wydaje. O ile mi wiadomo, to "towar" typu szkielet nie jest "towarem" HURT &/LUB DETAL (zale偶y od sytuacji) w starym 艣wiecie. Wed艂ud opini ekspert贸w, szkielety to twory kt贸re s膮 wytworem chorego umys艂u nekromaty i magii czarnoksi臋skiej! A zatem nie liczy si臋 taki szkielet, tylko "jegomo艣膰", kt贸ry powo艂a艂 go do egzystencji i najprawdopodobniej, jak wy偶ej opisany szkielet, b臋dzie chcia艂 osi膮gn膮膰 tylko jeden cel w starciu..........zniszczy膰 tego kto o艣mieli艂 si臋 zak艂uci膰 jego badania nad nie艣miertelno艣ci膮! Evil or Very Mad


W tym przypadku BG powinni skupi膰 si臋 na 艣mierci kt贸ra nadchodzi, gdy偶 nekromat膮 zostaje tylko do艣wiadczony czarnoksi臋偶nik, kt贸ry napewno je偶eli 偶yje(cho膰 jest to oczywiste!) nie da si臋 zabi膰 garstce podr贸偶nik贸w! Mr. Green
Chcia艂bym nadmieni膰 偶e magia czarnoksi臋ska "dahr" to najpot臋偶niejsza bro艅 w starym 艣wiecie. Mo偶na powiedzie膰 偶e to czyste zniszczenie.

W konkluzji je偶eli takowego maga szlak nie trafi przy rzucaniu zakl臋cia, to moim zdaniem BG mo偶e 艣mia艂o skre艣li膰 sobie PP Sad


Co si臋 tyczy obra偶e艅, to my艣l臋 偶e dobry jest system proc臋towego trafienia i tu test na trudnym poziomie to minimum. (tj -20 do US)

Jednak my艣l臋 偶e je偶eli ju偶 uda si臋 trafi膰 szkielet to daje 10% szans na to 偶e szkielet zostanie uzskodzony w danym miejscu obszarowo. Tzn: US 25 to odpada ko艅czyna g贸rna takiemu delikwentowi (dok艂adniej prawa). Co do broni siecznych i obuchowych zgadzam si臋 z przedm贸wcami. Bardzo ciekawy spos贸b na szkielety Very Happy


Jednak najwa偶niejsza nie jest mechanika jak m贸wi Orzad lecz przygoda!!!!
"偶uty kostkami to nie cel sam w sobie, to tylko narz臋dzie..."
_________________
"Nie ma takich spraw kt贸rych nieda艂obysie za艂atwic. Je艣li nie s艂owem, to zawsze pozostaje ostrze miecza lub cicha strza艂a......"
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Orrendil
Basztowy
Basztowy


Do潮czy: 14 Sty 2005
Posty: 142
Sk眃: Sith Fascoluinne

PostWys砤ny: Czw Paz 12, 2006 09:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wg mnie do USu minusy, ale jak du偶e.. Hmm.. -20 mo偶e, bo -10 wydaje mi si臋 za ma艂o..
A co do broni r臋cznych, to uwa偶am, 偶e bro艅 sieczna, jak i obuchowa tak samo powinny dzia艂a膰. Je艣li uderzymy takiego szkieleta bu艂aw膮, to na niego to tak samo podzia艂a, je艣li uderzyliby艣my go mieczem. I tak oberwie, a cios mieczem wcale nie musi go przeci膮膰, ale z艂ama膰, czy wytr膮ci膰 jak膮艣 cz臋艣膰. Je艣li uderzymy go z tak膮 sam膮 si艂膮 w czaszk臋 mieczem i m艂otem, to obydwa mu j膮 zniszcz膮. Tak mi si臋 wydaje.
_________________
Wenn ist das Nunstr眉ck git und Slotermeyer?
Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Wy秎ij email
Argoth
Szabrownik
Szabrownik


Do潮czy: 19 Paz 2006
Posty: 18
Sk眃: O艣wi臋cim

PostWys砤ny: Pia Paz 20, 2006 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tymi nekromantami to chyba troszke przesadzi艂es Methris. Gdyby tak by艂o to lepiej by艂oby rzuci膰 sie na wampira niz na kilka szkielet贸wSmile A poropo czystej esencji z艂ej magii to zwie si臋 ona Dhar a nie "dahr" Taka ma艂a korekta. Nie 偶ebym sie czepia艂Smile
_________________
Zrobi臋 to szybko, cicho i bezbole艣nie...

#sesja: Witamy na Dworze: Nat Krebs
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Pawe艂
Stra偶nik
Stra偶nik


Do潮czy: 08 Cze 2006
Posty: 77
Sk眃: z Pruszkowa obok wawy

PostWys砤ny: Sob Paz 21, 2006 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powinien mie膰 wiecej obrony przed bro艅mi dystansowymi.

Da艂 bym -20%.
_________________
Altdorf:Karahim,Kakak Azul,krasnolud,wojownik podziemny.


Ostatnio zmieniony przez Pawe艂 dnia Sob Paz 21, 2006 15:22, w ca硂禼i zmieniany 1 raz
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵 Odwied stron autora
lordbunio
Od藕wierny
Od藕wierny


Do潮czy: 04 Mar 2006
Posty: 90

PostWys砤ny: Sob Paz 21, 2006 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

// Offtop mode on:
Czasem si臋 zastanawiam czy Pan wy偶ej udaje czy naprawde jest tak ... (tu wstawcie to co uwa偶acie za stosowne Wink )
:Offtop mode off//

Co do szkieleta to ja jestem przeciwnikiem niepotrzebnego komplikowania gry i mechaniki i modyfikator贸w za obuchowe czy sieczne bym nie wprowadza艂 bo aby by艂o uczciwie trzeba by za bardzo mota膰 sie. Za艣 co do trafienia strzeleck膮... hmm.. no te -20 mo偶na przyj膮膰 za dopuszczalne.

To moje zdanie.
End.
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
ckapsel
Mistrz Rycerski
Mistrz Rycerski


Do潮czy: 21 Sie 2006
Posty: 440
Sk眃: Pruszk贸w

PostWys砤ny: Sob Paz 21, 2006 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ale chyba nie ka偶d膮 strzeleck膮 no strza艂a 艂uku mo偶e sie mo偶e odbi膰 od ko艣ci szkieletu kiedy trafi ale strza艂 z muszkietu celny tego kostka niewytrzyma , a co do nietrafiania to rusznic膮 chyba nietrudno trafi膰 Razz
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
legiondclxvi
Stra偶nik
Stra偶nik


Do潮czy: 26 Gru 2005
Posty: 56
Sk眃: Toru膹偶藵

PostWys砤ny: Pon Gru 25, 2006 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rzeczywi艣cie jakie艣 minusy do US by si臋 przyda艂y, nie wiem tylko czy trzeba by by艂o dawa膰 a偶 - 20... Chocia偶 w sumie, taki szkielet na korpusie to wiecej nie ma ni偶 ma... Smile

Ale je艣li chodzi o obra偶enia, to absolutnie nie powinno si臋 ich zmniejsza膰, a stwierdzenie, 偶e strza艂膮 mo偶na si臋 'po dupie podrapa膰' jest g艂臋boko nieprawdziwe - strza艂a uderzaj膮c nawet w 偶ywego cz艂owieka mia偶d偶y ko艣ci na jakie natrafi, takie same skutki wywo艂uje trafienie be艂tem, a jeszcze powa偶niejsze - wielkokalibrowym pociskiem z rusznicy, czy pistoletu.

Szkieleta, jak najbardziej da si臋 ustrzeli膰, problem jest tylko z przycelowaniem.
_________________
Upon these seas
Wherein I drowned so many times
I scatter the ashes of destiny
Still my flames are in hunger
Powr髏 do g髍y
Zobacz profil autora Wy秎ij prywatn wiadomo舵
Wy秝ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> Problemy, pytania, poszukiwania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo縠sz pisa nowych temat體
Nie mo縠sz odpowiada w tematach
Nie mo縠sz zmienia swoich post體
Nie mo縠sz usuwa swoich post體
Nie mo縠sz g硂sowa w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group