Wys³any: Sob Gru 10, 2005 14:56 Temat postu: Nowe klasy zawodowe w Imperium
Napiszcie propozycje jaką nową klasę powinienem dodać [lub klasy] do imperium - obecnie jest już wojownik, mag i ranger. Napiszcie tez jak powinna być mniej wiecej nakreslona ich kariera wedlug was [czyli szybkosc zdobywania czarów, +ataku, +obrony, siły, p. poróży etc] w odniesieniu do 3 podstawowych klas.
WezmÄ™ pod uwage wszystkie racjonalne propozycje przy tworzeniu nowych klas
myslalem nawet o tym aby zamienic klasy na profesje profilowane i zrobic z conajmniej 8-10 takich profesji np:
mag wojenny, kapłan, łucznik, strażnik dróg, goniec, myśliwy, barserker, kupiec - gdzie kazda kariera miala by pewne bonusy przy awansach ale i ograniczenia. [latwo mozna sie domyslic kto jakie] _________________ Pozdrawiam i życzę wielu udanych sesji
www.drachenfels.pl :: www.40k.pl :: www.fabularny.net :: www.nudny.net :: www.samotnywilk.pl
Wys³any: Nie Lut 05, 2006 17:01 Temat postu: Klasy
Proponuje dodać łotrzyka, paladyna, barda to będzie 6 oraz dodać 4 klasy żeńskie - złodziejka, czarodziejka i sam nie wiem co dalej.
Oczywiście prostszym wyjściem jest przeniesienie klas i dodanie profesji tak jak w warhammerze.Nie wszystkie profesje jednak się nadadzą proponuje selekcje np. dla wojoników - żołnierz, najemnik, ochroniarz
Osobiście sądzę, że nie warto zwiększac liczny klas aż do 10 bo się zrobi bałagan i czym odróżnić barda od łotrzyka?Sama wiedza nie wystarczy bo czym ich tu obdarować aby gracz miał satysfakcje BO JA JESTEM BARDEM KURDE!Utworzenie tylu klas spowoduje przymus dodania wielu umiejętności dla znacznego poróżnienia, a czy Orth masz na to czas i umiejętności?(to w żadnym wypadku nie obelga czy złośliwe pytanie - sam gdzieś napisałeś, że nie jesteś programistą)
Nowe klasy to dobry pomysł ale jeśli będe one lepsze niż te co są teraz to starsi gracze czyli Ci którzy już troche w to grają to będe w plecy więc trzeba sie dobrze zastanowić zanim sie wprowadzi inne klasy chyba że starzy gracze będą mogli zmienić klase zostająć na tym samym poziomie i z tym samym ekwipunkiem co teraz.
A może zamiast nowych klas zrobić pod klasy ? Np. Mag miałby podklasy jak mag wody, ognia, mag bitewny itd. A wojownik mógłby mieć podklasy takie jak np. wojownik chaosu, światła lub wojownik a podklasa to by był breseker. Pomyślcie nad tym co napisałem _________________ Nie Umrzesz Za Mnie, Więc Nie Mów Mi Jak Mam Żyć
A wojownik który jest to nie jest klasa "szlachetna" pozatym paladyn o którym tu mowa to jak by nie było wojownik, czyli jakaś wybrana grupa zpośród wojowników, dlatego proponuje aby nowa profesja dostepna w grze była profesją nbp. złodzieja.
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach