Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Mogrin Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 14 Kwi 2006 Posty: 37 Sk±d: InowrocÅ‚aw
|
Wys³any: Czw Cze 01, 2006 21:55 Temat postu: Przygoda na morzu |
|
|
Podajcie jak może przebiegać przygoda na morzu?? Moze jestem słąbym Mg ale nie moge sobie wyobrazić jak można ułożyć ciekawą przygode na statku. MAcie jakies pomysły. Chciałbym zrobić taką przygode ale tak żaby moi gracze nie sapli znudów przy okazji śliniąc swoje akrty postaci _________________ Nie ma nic lepszego od Gawitha mentolowego:) |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 07:59 Temat postu: |
|
|
Takim standardowym pomysłem na przygodę na morzu jest oczywiście bitwa morska. Ale to zbyt zagmatwane, gdy naparza się kilkunastu chłopa i BG muszą się w tym wszystkim odnaleźć.
Dla Ciebie Morgin'ie wymyśliłem coś lepszego W skrócie to wyglądałoby tak:
BG płynął statkiem X, aż pewnego dnia rejsu spotykają się z statkiem handlowym Y. Oczywiście statek X nie omieszka pohandlować z wilkami morskimi. Gdy tak statki wymieniają się towarami, jeden człowiek ze statku Y przechodzi na statek X (Kapitan statku Y może dodać, że nękały go straszne burze i katastrofy, stracił nawet 2 ludzi). Bg nie powinni go spostrzec. Po handlu statki odpływają w swoje strony, ale tamten człowiek zostaje na statku X...
Od tamtej pory na statku X zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Nie zapowiedziane chumurami burze na morzu, silne fale zmywające ludzi z pokładu, straszne krzyki z ładowni, Spacerujące sylwetki po statku w nocy. Wszystko niby bez powodu. BG mogą już wcześniej zauważyć, że mają na statku "nowego". Nowy powinien się troche wyróżniać i być dziwny. Jeśli BG nie zauważą powinien to zrobić kapitan statku.
Oczywiście człowiek, który uciekł ze statku Y jest wyznawcą Mrocznych Bóstw, czarnoksiężnikiem. To on wywołuje wszystkie katastrofy, kryjąc się po wszystkich zakamarkach statku. Spacerujące postacie to oczywiście iluzje ale burze itp. już nie. BG muszą go zdemaskować przed upływem 3 dni, inaczej statek X spotka statek Z i człowiek znowu się "przesiądzie" i tam będzie działał. Czarnoksiężnika można zdemaskować na różne sposoby, mogą być jakieś wskazówki, świadkowie itp. ale to już zależy od Twojej inwencji twórczej
Pozdro. _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
Anubis Chorąży
Do³±czy³: 23 Mar 2006 Posty: 723
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 08:52 Temat postu: |
|
|
A moze jakis myk z buntem zalogi? moge ci podac lekko banalny pomysl (nie myslalem nad nim zbyt dlugo ) Wiec: marynarze zawiazali miedzy soba tajna organizacje (np. chca zostac piratami, sa wyznawcami Chaosu, itp) ale na drodze do opanowania statku stoja oficerowie (a jesli ktos sie dowie ze to zloga sie zbuntowala to pewnie wysla za nimi okret jako poscig.
Tak wiec zaloga musi poczekac na dogodny moment. Kapitan jednak poznal czesc ich planow i chce wynajac BG aby wnikneli do organizacji i zdobyli dowody, dowiedzieli sie kto jest dowodca.
Co sprytniejsi gracze oczywiscie moga chciec stanac po stronie marynarzy - wtedy moze byc nawet ciekawiej - rozegraj kmpanie jak pna sie na szczeblach organizacji (od zdobycia zaufania (pokonanie oficerow) az do przywodztwa)
Nie jest to jakis wypasiony scenariusz ale jak sie postarasz to moze byc grywalny |
|
Powrót do góry |
|
|
Darnok Odźwierny
Do³±czy³: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wys³any: Pia Cze 02, 2006 16:00 Temat postu: |
|
|
Dlaczego oni płyną tym statkiem??? Jeżeli będzie pasować to główny przeciwnik BG mógl przepłacić kapitana i załoganci będą chcieli zabić Bohaterów |
|
Powrót do góry |
|
|
Monstero Starszy Prochowy
Do³±czy³: 15 Lis 2005 Posty: 279 Sk±d: z daleka
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 12:15 Temat postu: |
|
|
Morskie przygody stają się ciekawsze, gdy BG spotykają po drodze mrocznych elfów. Nic tak nie działa na światopogląd BG jak przymusowa podróż do Naggaroth.
Zmycie z pokładu i lądowanie na bezludnej (co nie znaczy, że niezamieszkanej) wyspie także wypada dobrze. _________________ ...
Ostatnio zmieniony przez Monstero dnia Pon Cze 05, 2006 16:24, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Birkart Starszy Szabrownik
Do³±czy³: 30 Maj 2006 Posty: 36
|
Wys³any: Pon Cze 05, 2006 14:10 Temat postu: |
|
|
Monstero napisa³: |
Morskie przygody stają się ciekawsze, gdy BG spotykają po drodze mrocznych elfów. Nic tak nie działa na światopogląd BG jak przymusowa podróż do Naggaroth.
Zmycie z pokładu i lądowanie na bezludnej (co nie znaczy, że niezamieszkanej) wyspie także wypada dobrze. |
Hehe ja wlasnie skonczylem sesje na Statku z Mrocznymi elfami (znaczy maja nas przewiesc korsarze:P) chociaz zastanawiam sie poco tam poplynelismy wydajemy kase na marno ale nie bede zanudzal _________________ to tyle co mialem do powiedzenia.....ALE CO ROBI TU TEN KRASNAL! |
|
Powrót do góry |
|
|
alladyn777 Odźwierny
Do³±czy³: 22 Maj 2006 Posty: 107 Sk±d: WWA
|
Wys³any: Czw Cze 08, 2006 22:26 Temat postu: |
|
|
A jakie Ciekawe rzeczy mogą spotkać BG na statku???Co ooni tam mogą zrobic oprócz siedzenia w kajucie???
Sieczki???A jakie , pomóżcie plx. _________________ Gregor - Altdorf; Las
"Wojny można wygrywać krukiem - oto on, albo mieczem - oto on." |
|
Powrót do góry |
|
|
Brujah Rycerz Zamku
Do³±czy³: 04 Lut 2006 Posty: 327 Sk±d: Sylvania - Zamek Drakenhof
|
Wys³any: Pia Cze 09, 2006 14:25 Temat postu: |
|
|
Chlanie, rżnięcie w karty, szukanie złodzieja ich pieniędzy itp.
Może się zdarzyć, że któryś z BG nadepnie na odcisk jakiemuś marynarzowi a ten wyzwie go na pojedynek na pięści Marnarz oczywiście musi być KAFAR, wysoki, szeroki, przybuzowany ... _________________ #Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel" |
|
Powrót do góry |
|
|
AwatarTwilight
Do³±czy³: 15 Maj 2006 Posty: 3
|
Wys³any: Sob Wrz 09, 2006 19:45 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem swego czasu sesje na morzu wyglądało to tak że podzieliłem statek na pokłady i na każdym działo sięcoś innego dla innych BG. Całość akcji dzieje się podczas sztormu, mają na pokładzie więźnia brakuje im odpowiedniego nawigatora (jeden BG kanciarz wmówił kapitanowi inny BG żę jest nawigatorem:D ), mają słabo przymocowany ładunek bo kapitan tego dokładnie niesprawdził, nadpływają piraci i strzelają do nich podczas sztormu, statki są w sporej odległości bo gdy się zbliżą za bardzo morze to oznaczać katastrofe możesz wymysleć jescze inne sytuacje które jak sieskumuluje to sesja niebedzie nudna... i tutaj różne sceny:
- BG na bocianim gnieździe może dostawaćkarteczki z opisami co widzi... jakożę trwa sztorm i wieje 7-8-9 w skali buforta to pewnie za bardzo bedzie bał się zejść i przywiąże sieliną żeby niespaść. Gdy statek zacznie sieobracać do góry nogami może mieć nielada problem do rozwiązania...
- BG pilnujący więźnia może zauważyć że ten się wymyka - tutaj spokojnie możesz wstawić sporą akcje jak to na 1 pokładzie ślizgają sięzazem gdy statek wznosi siei popada na falach a wraz z nimi beczki z prochem może nawet jakaś armata sięobuzuje i zacznie je pokolei rozwalać, lampa naftowa wisząca zaczyna niebezpiecznie sięobijać o sufit co podgrzeje atmosfere w połączeniu z rozsypanym prochem a cojak statek zacznie sięprzewracać??...
- BG kóry został wysłany na najniższy pokład aby sprawdzić co tak chałasuje wchodzi do pomieszceznia i widzi całą mase różnego rodzaju broni rozsypanej na ziemi. Może zrobić sieciekawie gdy statek zacznie wykonywać "zwrot przez TOP" czyli na chwile stanie do góry nogami :Dwyobraź sobie jak BG bedzie zapierdzieleać po ścianach i sufitach aby uniknąć pocięcia przez zardzewiałe miecze i nietylko...
- a maszty i żagle czy załodze udało się jepozwijaćna czas pzred nadejściem sztormu?? przy silnym wietrze to prawie niemożliwe...
- A co jak z jakiegoś powodu kapitan zarządzi odcięcie masztu (grota najwyższego)?? np: jeden żagiel niejest zwinięty i grozi ponownym wywróceniem statku... Czy mapiętał o tym aby najpierw odciąć liny i otaklowanie?? jeśli tego niezrobił liny zamienią sięw gigantyczne bicze które będą niszczyć statek pzrez chwile może nawet jakiś BG dostanie w twarz lecącą z prędkością 100km/h liną... a BG który siedzi na bocianim gnieździe zobaczy że tną jego maszt. Spanikuje czy zachowa zimną krew??
- możę zwierze tajemnicze które jest przewożone na prośbę bogatego kupca lub szlachcica ucieknie i zacznie zabijać załoge...
- a możę wybuchnie pożar który na statu stanowi prawie w 100% koniec załogi jeśli nniepotrafią dopłynąć do brzegu...
- pamiętając oczywiście żę piraci siedząim na zadku i prowadzą nieustanny obstrzał...
- nagle sztorm możę ucichnąć całkowicie bo statek wpłynął w oko cyklonu gdzie może jest spokojne jak jezioro. Piraci są z nimi?? może to jest te kilka godzin potrzebnych na naprawe statu i opatrzenie załogi??
na statku moze zdarzyć siewiele wypadków!!
- wiele innych sytuacji...
Sesja na morzu to jest temat woda Ale przed jej rozpoczęciem radze odwiedzić kilka stronek o żeglarstwie żebyśmiał pojęcie o tym jakiej wysokości są fale podczas sztormu 9 w sali buforta a jakie przy białym szkwale. Jakie gługie są statki i ile mają pokładów ile osób biorąna pokład... Jak sięzachowują fle przy 7buffortach czy już są spienione szczyty czy jeszcze nie... Jakich kiedyś sieużywało kar? Co to przciąganie pod kilem i jak karano za atak na członka załogi??
Nam 4 osobą ta sesja zajęła ponad 7 godzin. Włącznie z rekrutacją załogi i kradzieżą statku... :> Była naprawde udana!! MORZE TO śWIETNY TEMAT DLA SESJI.
sorry za literówki ale niemam tyle czasu pisać poprawnie... _________________ Let The Hammer Fall... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Strażnik
Do³±czy³: 08 Cze 2006 Posty: 77 Sk±d: z Pruszkowa obok wawy
|
Wys³any: Sro Wrz 20, 2006 14:29 Temat postu: |
|
|
Morze przebiegać tak jak final fantasy X gdy się walczy sinem na statku i takie filmiki jak pokazujom przed rozbączeciem walki i po pokonaniu go.Albo jak w final fantsy XI przed walkom zultimom i omegom i po walce. |
|
Powrót do góry |
|
|
ckapsel Mistrz Rycerski
Do³±czy³: 21 Sie 2006 Posty: 440 Sk±d: Pruszków
|
Wys³any: Sro Wrz 20, 2006 14:30 Temat postu: |
|
|
Nierozumiem twojej powyższej wypowiedzi |
|
Powrót do góry |
|
|
|