Forum forum.drachenfels.pl
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UzytkownicyUzytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 
[Strona Glowna Zamku]    [Komnata Konstanta]
co myślicie o magi i komponentach do czarów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dycia



Do³±czy³: 11 Maj 2006
Posty: 4

PostWys³any: Czw Maj 11, 2006 22:43    Temat postu: co myÅ›licie o magi i komponentach do czarów Odpowiedz z cytatem

ja mysle, że magia do warha jest ciut mało rozbudowana, ale za to daje spore możliwości, trzeba tylko umieć wykorzystać czar nie tylko jako działanie ofensywne. Bo nawet czar kula ognia moze mieć inne zastosowanie. trzeba tylko pomysleć a nie machać czary na lewo i prawo.
przed takim wykorzystaniem magii chronią komponenty do czrów i ograniczenie w PM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Dante_delire
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 23 Kwi 2006
Posty: 75

PostWys³any: Czw Maj 11, 2006 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie tak apropos drugiej ed gdzie czary są jakieś takie dndowskie, i nie ograniczone. A ten chaos to i tak mechanicznie graczom w niczym nie przeszkadza podczas czarowania. W pierwszej ed jest jednak troche mało czarów, nie chodzi mi tu oczywiście od ofensywne. Lecz tu na szczęście można łatwo i sprawnie dowymyślaćRazz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Dycia



Do³±czy³: 11 Maj 2006
Posty: 4

PostWys³any: Pia Maj 12, 2006 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgadzam sie w pełni, czary zawsze można dowymyślać
szczególnie dla przeciwników BG Twisted Evil
a co do ed II. brak komponentu powinien podwyższać stopień trudności rzucenia czaru, a brak komponentu uniemozliwiać rzucenie czaru
Jedno co mi sie podoba w ed II odnośnie magii jest to, że komponenty są łatwiej dostępne i bardziej powszechne. Niektóre z nich można by zastapić dla podobnych czarów z ed I. Z drugiej jednak strony komponenty trudne do zdobycia np. żoładek trola zmuszają gracza prowadzącego czarodzieja do myslenia i zdobycie takiego komponentu jest samo w sobie pomysłem na przygodę. jak gracz zdobędzie juz taki komponent to znów musi kombinować i oszczedzać ten komponent, bo może akurat w innej sytuacji być mu bardziej potrzebny.

ps. Czy sądzicie, że magie należy podzielić i stworzyć z niej magie przeznaczona dla kapłanów, a może dodać jakieś zaklecia i stworzyć magie typowo kapłańską.

A i jeszcze jedno co do czarów, jaka jest dla was najpotezniejsza magia
bo dla mnie magiÄ… najlepszÄ… jest magia prosta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
th3mon
Strażnik
Strażnik


Do³±czy³: 21 Wrz 2005
Posty: 67
Sk±d: Ruda ÅšlÄ…ska

PostWys³any: Pia Maj 19, 2006 22:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o magię we 1ed, to jest ona zaniedbana. Tak naprawdę, to w glównym podręczniku zasady są bardzo nie jasno opisane. Co prawda istnieją dwa dodatki do WFRP o magii, ale jeszcze ich nie czytałem i nic o nich powiedzieć nie mogę. Natomiast mechanika magii w 2ed jest sprytnie przemyślana. Mnie się podoba tylko mechanika magii w 2ed, bo niektóre czary można o dupę roztrzaść.

Swego czasu ja i kumple wymyśliliśmy mechanikę magii bazującą na 3ed D&D. Dawała radę Cool .
_________________
Aaaaaaaaa!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ Wy¶lij email Odwied¼ stronê autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.drachenfels.pl Strona Glowna -> DziaÅ‚ ogólny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group